Kovia näyttää olevan nämä tyttöjen jalkaprässi tulokset, kun itse olen mies ja harrastanut kuntoilua, niiin mun ennätys 90 killoo.
kuntoilia salilla
9
109
Vastaukset
- prässi
Prässeissä on eroja.
- raw
Prässeissä on eroja, lisäksi liikkeen syvyydellä on merkittävä vaikutus... Muutenkin apuliike, en oo ikinä ottanu ykköstä prässissä;)
- hephep_
Prässi hyvä apuliikkeeksi bodailuun, jos massaa kaipaa. 5x10-20. Kyykyllä jalkoihin perusmassat ja voimat! Keskity enemmän liikkeen tekemiseen kuin painojen tuijotteluun. Räjähtävästi painot ylös ja rauhallisesti alas. Äläkä lukitse polvia yläasennossa. Pidä liike lihaksilla. Kun alkaa polttaa, tee 10 toistoa lisää. Nynnyt lopettaa!
- prässimies
Ei prässi mikään apuliike ole! Hyvä perusmassaliike jos ei joka kerta halua kyykätä niin voi tehdä prässiäkin. Prässiä voi tehdä eritavoilla joko syvälle tosin se ottaa aika paljon perseeseen ja takareisiin eli jos tekee massaliikkeenä nii kannattaa jättää noin puoleen väliin niin ottaa etureisiin paremmin näin tehtynä voi tehdä jotain 6-10 toiston sarjoja tai sitten voi tehä ihan pientä nykytystä noin 15 cm liikerata jolloin menee tosi hyvin etureisille ja tässä tekniikassa voi tehä 20-30 toiston sarjoja.
- jutijo
Mitään merkitystä ei ole mainitsemillasi asioilla.
- gfhgfghfghfh
Ei vaan massaliikkeenä jos tekee niin nimenomaan kannattaa tehdä mahdollisimman syvään, koska se ottaa myös pakaroihin ja takareisiin paremmin, eikä pelkästään etureisiin.
- Axwell
Mitä ihmeen kitinää "jos ei haluu joka kerta kyykätä"?! Mitä satujumppaa se sellainen on "kun ei haluu kyykätä"? Kyykkyjä riittää kyllä eri variaatioita, takakyykky täydellä liikeradalla ATG (ass to grass), etukyykky, askelkyykky, valakyykky jne. Prässillä voi viimeistellä jos vielä tuntuu että pystyy kävelemään pukkariin kyykkäämisen jälkeen.
- lol__
haha chicken legs :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897