sixpack ja rintalihaksia nopeasti

lihaksiii

Oon 14v ja tarvisin sixpackin ja rintalihaksia. Kotona mulla on puntti penkki. Minkä laista treeniä pitäisi tehdä ja mitä syödä? Voisin siis vaikka joka päivä treenata koska aika ei ole este. Sixpack näkyy jo joissain aseinnoissa mutta miten treenan rintaa?

8

146

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syöpä

      sain syövän

    • hephep_

      vatsoja eri liikkeillä. tangossa roikkuen jalannostot, vatsoja lisäpainoilla, osta voimapyörä (raskain vatsaliike ja tehokkain). Älä tee nylkytystä, vaan täydellä liikeradalla ja rauhallisesti negatiivinen vaihe koko ajan vatsalihaksia jännittäen. Vatsalihakset on lihaksia siinä missä muutkin, eli tarvitaan myös lyhyitä alle 10toistoja raskailla painoilla, jos sixpackiä kaipaa. Ja ruokaa.

      Rintalihaksille penkkipunnerrus käsipainoilla, tangolla, punnerrukset, dipit etukumarassa. Salille vaan mars mars! Ja paljon ruokaa!!

      Jos on penkki kotona, niin arnoldin golden six käyttöön. Googleta ohjelma. Pitäisi treenata monipuolisesti, yhden lihaksen kehittäminen vaikeaa. Kroppa pyrkii kasvamaan kokonaisuutena. Ja kasvaakin sitten paljon nopeammin.

    • rintahauispelle

      Jos ny vaan treenaisit ihan koko kroppaa tasasesti. :/

    • Ensinnäkin: lihas kasvaa levossa, joten jokapäiväisellä treenauksella saat enemmän vahinkoa aikaiseksi kuin hyötyä.
      Toiseksi: kannattaisi treenata koko kroppaa tasaisesti, eikä kuormittaa vain tietty(j)ä lihaksia varsinkaan tuossa iässä.
      Kolmanneksi: monen kuntosalin alaikäraja on 16v juurikin sen takia, ettei nuorempien suositella alkavan kasvattamaan lihasta, kun oma hermosto ja lihaksisto ei ole vielä (välttämättä) kehittynyt tarpeeksi.

      Tuon ikäisenä normaali, monipuolinen ruokavalio on kattava. Itse syön lähes poikkeuksetta lapsena opetetun lautasmallin mukaan, sillä se on hyvä pohja terveellisille ruokailutottumuksille.

      • thrgf

        "Itse syön lähes poikkeuksetta lapsena opetetun lautasmallin mukaan, sillä se on hyvä pohja terveellisille ruokailutottumuksille."

        Buahahaaa. Ruokateollisuuden koijauksen sinisilmäinen hölmö uhri.


      • Itsellesi ei vissiin kasvikset taida maistua :)


    • TäältäLöytyy

      Paras tapa hankkia lihasmassaa?
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13695610/paras-tapa-hankkia-lihasmassaa

      Tuolta löytyy paras tapa hankkia sixpack ja rintalihakset ja muutkin lihakset pieni rasvaprosentti jolla saa näkyviin lihaserottuvuutta.

      Yksinkertaisettuna syö tarpeeksi, ainakin 2g proteiinia per painokilo päivässä ja treenaa mieluiten 2-3-jakoisella painoharjoitteluohjelmalla, sekä aerobista ainakin 2-3 kertaa viikossa.

      • TäältäLöytyy

        Syö mieluummin vielä liikaa kuin liian vähän ja treenaa salilla jaetulla ohjelmalla 4-5 päivänä viikossa 2-3-jakoisella ohjelmalla max. 50 minuuttia kerralla, ja kunnon intensiteetillä määrätietoisesti ja säännöllisesti.

        Mallipoika tai laiheliini ja isot lihakset ei ole fysiologisesti mahdollista, joten ruokaa kunnolla varsinkin proteiinia ainakin se 2g per painokilo päivässä. Esim. 60kg painoa ja 120g proteiinia 3 tunnin välein useammalla aterialla. Et liho kun syöt paljon sopivasti ja varsinkin laadukkaita perusruokia. Lisäravinteita mm. proteiinivalmisteita ei yleensä edes tarvitse kun syö kunnon terveellistä ja kohtuu vähärasvaista ruokaa sekä täysjyvähiilihydraatteja ja kasviksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe