Saako Sähkösavustimella savustaa parvekkeella?.
Sähkösavustin
8
468
Vastaukset
- Huuhaasääntö
Saa tietysti....taloyhtiö voi kieltää mutta heillä ei ole keinoja antaa mitään sanktioita....eli alakertaan voi tulla lappu mutta vaikka savustelet siitä ei koidu sinulle mitään kongreettista lain mukaan...
- senkusavustat
Saa, saa myös savustaa ihan puita tai hiiliä polttavalla savustimellakin.
Pahin sanktio on se että naapuri vetää käkättimeen. - MissäTerveJärki
Asunto osakeyhtiö on vähän sellainen asumismuoto, että toiset on lähellä ja kaikki asiat kuuluu enemmän tai vähemmän kaikille. Jos ei siihen pysty niin kannattaa muuttaa omakotitaloon.
Jos on pakko savustaa niin ainakin kaikki parvekelasit auki niin, että tuuli vie savut mahdollisimman pian pois. Helposti menee kyllä savun määrä jo kiusanteon puolelle ja esim. asmaatikko viereisellä parvekkeella saa terveyshaittoja, minkä jälkeen asiaan voi jo hallitus puuttuakin. Vähän niin kuin liialliseen metelöimiseen yön aikana. Ehkä savustuksen voisi hoitaa taloyhtiön pihamaalla parvekkeen sijaan. - savustamaanvaan
Savustuksessa ymäristöön pääsevän savun määrä on ihan minimaalinen, esim weberin smoky mountainilla. Ei sen suurempaa hajuhaittaa kun grillauksesta.
Ja mikä tärkeintä se savu ei ole karsinogeenistä samalla tavalla kun tupakansavu joten ainoa haitta on että naapureilta saattaa alkaa kuola valumaan ja tulee nälkä. - urrrpo
Kyllä minä olen savustanut ja grillannut parvekkeella ja joskus polttanut sikarin. Sähkösavustin on kätevä.
- urrrpo2
Olen palvannut kinkun sähkösavustimella partsilla . Tuli hyvä. Grillannut olen lähes päivittäin ja myöskin sikaria tuprutellut.
- nestesavua
En tiedä mutta minä hieroisin pintaan nestesavua ja paistaisin sitten normaalisti uunissa. Saa saman savuaromin ilman savua. Teolliset palvikinkutkin tehdään yleensä nestesavua käyttäen.
Ei pullon nimi ainetta pahenna https://www.verkkokauppa.com/fi/product/7028/dmjmf/Stubb-s-Mesquite-Liquid-Smoke-nestemainen-savu-148-ml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833892
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342803Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä972206Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271710Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697- 301584
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453