Moikka!
Eli siis mulla ja mun parhaalla ystävällä olis tarkotuksena perustaa oma pop-rock / rockbändi jossa on pelkkiä tyttöjä (ikä noin 13-16). Itse soittaisin kitaraa (joissain biiseissä sen sijasta koskettimia) & laulaisin taustalla. Kaverini soittaisi bassoa -> hakusessa toinen kitaristi, rumpali ja pääosainen laulaja.
Tarkotuksena olis soittaa samankaltaista musiikkia kuin Green day, All time low ja 5 seconds of summer. Tietysti muunkinlaista mutta nämä esimerkit vaan suuntaa antavia. :)
Ja mitäs bändin jäseniltä sitten vaaditaan?
Kitaristin kriteerit:
-olet tyttö 13-16v
-omistat/sinulla on mahdollisuus ostaa sähkökitara
-asut lähellä Poria, Eurajokea ja/tai Raumaa
Rumpalin kriteerit:
-olet tyttö 13-16v
-omistat/sinulla on mahdollisuus ostaa rummut
-luonasi on paikka jossa treenata bändin kanssa
Laulajan kriteerit:
-olet tyttö 13-16v
-omistat/sinulla on mahdollisuus ostaa mikrofoni (ja teline)
-äänesi sopii sekä pop- ja rock musiikkiin
-osaat laulaa (duh xD)
HUOM!
Sinun ei tarvi vielä osata soittaa soitintasi, jos olet valmis sitoutumaan 100% oppiaksesi sitä! Eli kovaa harjoittelua joka päivä c:
Kriteerit jokaiselle bändin jäsenelle:
-sitoutuminen 100% harjoituksiin eli bänditreenit menevät melkein kaiken muun edelle
-tarkoituksena joskus tienata tällä bändillä rahaakin eli tehdä musiikkia työksi; eli jos tuntuu että bändiin kuuluminen on vaan ohimenevä vaihe elämässä nii ei kannata ilmoittautua :)
Jos kiinnostaa nii jätä alle vastaus mitä soittaisit ja täytätkö kaikki kriteerit ^.^
Tyttö pop-rock/rockbändiin jäseniä hakusessa :)
BeeBee
3
87
Vastaukset
- woudihuwgdu
asun porin lähel ja laulamine kiinnostas mut mis treenit olis ja mitä hä?
- Mmaalttttu
Haluisin kovasti tulla rumpaliksi mutta asun Turun seudulla. Onko mitenkää mahdollista päästä mukaan?
- jennu_27
Voi olla vähän hankalaa ku asut aika kaukana ja me ollaan Helsingissä :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888