Moro! Oisko mitään tapaa millä saisi kuulokkeisiin yhdellä aux in piuhalla taustabiisin ja sitten toisella aux in piuhalla vahvistimesta oma soitto kuulumaan. Mulla on tommoset feikit beatsit mitkä on paskana mutta siinä on kaksi lähtöä niinkun aux in piuhalle ja kun thomanilta katoin niin ei löy-y oikein tommosia mis ois kaksi lähtöä.. On vaan niitä mistä tulee yksi aux in piuha vai mikä piuh onkaan niin sen ei saa kun vahvistimeen TAI taustabiisin soimaan..
Niin saako semmosiin jotain jatko paloja tai jotain että sais molemmat soimaa...
http://ecx.images-amazon.com/images/I/71DRUDw05OL._SL1500_.jpg niiku näätte noissa on tossa alhaalla kaksi paikkaa piuhalle -> toinen biisi, toinen vahvstimeen..
Kuulokkeet soittaessa.....
3
97
Vastaukset
- Mika222222222222
Jos vahvistimessasi on kuulokelähtö, niin eikö siinä ole myös aux:ia ? minusta kuulostaa vähän erikoiselta liittää suoraan kuulokkeisiin kaksi erillistä äänilähdettä. Vai minkälaista systeemiä käytät? varsinaiseen kysymykseesi en oikein osaa vastata.
- passomies
Minulla on tuosta basso versio. Palikka suoraan kitaran jakkiin kiinni, auxista singaali sisään ja kuulokelähdöstä korviin.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/56404/fjbgx/Vox-AmPlug-2-AC30-kuulokevahvistin- amplug
Suosittelen samaa laitetta. ac30 versio on hyvä kitaralle, joistakin on vaikeaaa saada puhdasta soundia. tuosta saa. Kuulokelähdöstä voi liittää myös stereoihin jos haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019