Moro! Oisko mitään tapaa millä saisi kuulokkeisiin yhdellä aux in piuhalla taustabiisin ja sitten toisella aux in piuhalla vahvistimesta oma soitto kuulumaan. Mulla on tommoset feikit beatsit mitkä on paskana mutta siinä on kaksi lähtöä niinkun aux in piuhalle ja kun thomanilta katoin niin ei löy-y oikein tommosia mis ois kaksi lähtöä.. On vaan niitä mistä tulee yksi aux in piuha vai mikä piuh onkaan niin sen ei saa kun vahvistimeen TAI taustabiisin soimaan..
Niin saako semmosiin jotain jatko paloja tai jotain että sais molemmat soimaa...
http://ecx.images-amazon.com/images/I/71DRUDw05OL._SL1500_.jpg niiku näätte noissa on tossa alhaalla kaksi paikkaa piuhalle -> toinen biisi, toinen vahvstimeen..
Kuulokkeet soittaessa.....
3
173
Vastaukset
- Mika222222222222
Jos vahvistimessasi on kuulokelähtö, niin eikö siinä ole myös aux:ia ? minusta kuulostaa vähän erikoiselta liittää suoraan kuulokkeisiin kaksi erillistä äänilähdettä. Vai minkälaista systeemiä käytät? varsinaiseen kysymykseesi en oikein osaa vastata.
- passomies
Minulla on tuosta basso versio. Palikka suoraan kitaran jakkiin kiinni, auxista singaali sisään ja kuulokelähdöstä korviin.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/56404/fjbgx/Vox-AmPlug-2-AC30-kuulokevahvistin- amplug
Suosittelen samaa laitetta. ac30 versio on hyvä kitaralle, joistakin on vaikeaaa saada puhdasta soundia. tuosta saa. Kuulokelähdöstä voi liittää myös stereoihin jos haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1788531KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4557737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763910Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521643794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään722972Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211901