Moro! Oisko mitään tapaa millä saisi kuulokkeisiin yhdellä aux in piuhalla taustabiisin ja sitten toisella aux in piuhalla vahvistimesta oma soitto kuulumaan. Mulla on tommoset feikit beatsit mitkä on paskana mutta siinä on kaksi lähtöä niinkun aux in piuhalle ja kun thomanilta katoin niin ei löy-y oikein tommosia mis ois kaksi lähtöä.. On vaan niitä mistä tulee yksi aux in piuha vai mikä piuh onkaan niin sen ei saa kun vahvistimeen TAI taustabiisin soimaan..
Niin saako semmosiin jotain jatko paloja tai jotain että sais molemmat soimaa...
http://ecx.images-amazon.com/images/I/71DRUDw05OL._SL1500_.jpg niiku näätte noissa on tossa alhaalla kaksi paikkaa piuhalle -> toinen biisi, toinen vahvstimeen..
Kuulokkeet soittaessa.....
3
187
Vastaukset
- Mika222222222222
Jos vahvistimessasi on kuulokelähtö, niin eikö siinä ole myös aux:ia ? minusta kuulostaa vähän erikoiselta liittää suoraan kuulokkeisiin kaksi erillistä äänilähdettä. Vai minkälaista systeemiä käytät? varsinaiseen kysymykseesi en oikein osaa vastata.
- passomies
Minulla on tuosta basso versio. Palikka suoraan kitaran jakkiin kiinni, auxista singaali sisään ja kuulokelähdöstä korviin.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/56404/fjbgx/Vox-AmPlug-2-AC30-kuulokevahvistin- amplug
Suosittelen samaa laitetta. ac30 versio on hyvä kitaralle, joistakin on vaikeaaa saada puhdasta soundia. tuosta saa. Kuulokelähdöstä voi liittää myös stereoihin jos haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1321880Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 791470
- 781451
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531166Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois681029- 631021
- 221007