Onkohan tuo alusta kuin nopeaa luisteltavaa? Katselin vaan noita edellisten vuoden tuloksia niin porukka kyll vetää sellasella keskituntinopeudella että sieltä häntäpäästä itseni löytäisin tuloksista jos tuonne viitsisi osallistua :O Vai onko kaikki osallistujat vain jotain ammattilaisia vain?
Ei millään "kehtais" lähtee tonne häviämään kuitenkaan.
Kakskerran lenkki 2015
harrastelijaa
2
200
Vastaukset
- joskiinnostaa
Ei siellä kaikki ole edes kilpailumielessä mukana. Eiköhän se tunnelma ja mahdollisuus tavata toisia rullaluistelijoita ole se pääasia.
Olin joskus siellä ja silloin oli tosi hyvä asfaltti. - Sinnevaan
Kannattaa noihin osallistua. Huiput vetää kovaa mut mitä väliä sillä on, paremmin sitä itsekin kehittyy kun näkee muita luistelijoita ja tyylejä ja kenties vaihtaa tietoa tms. Mukaan vaan! Mitä sitten vaikka onkin häntäpäässä. Jos joku kommentoi niin voi käydä itse yrittämässä sinne kärkipäähän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811405Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876