Onkohan tuo alusta kuin nopeaa luisteltavaa? Katselin vaan noita edellisten vuoden tuloksia niin porukka kyll vetää sellasella keskituntinopeudella että sieltä häntäpäästä itseni löytäisin tuloksista jos tuonne viitsisi osallistua :O Vai onko kaikki osallistujat vain jotain ammattilaisia vain?
Ei millään "kehtais" lähtee tonne häviämään kuitenkaan.
Kakskerran lenkki 2015
harrastelijaa
2
207
Vastaukset
- joskiinnostaa
Ei siellä kaikki ole edes kilpailumielessä mukana. Eiköhän se tunnelma ja mahdollisuus tavata toisia rullaluistelijoita ole se pääasia.
Olin joskus siellä ja silloin oli tosi hyvä asfaltti. - Sinnevaan
Kannattaa noihin osallistua. Huiput vetää kovaa mut mitä väliä sillä on, paremmin sitä itsekin kehittyy kun näkee muita luistelijoita ja tyylejä ja kenties vaihtaa tietoa tms. Mukaan vaan! Mitä sitten vaikka onkin häntäpäässä. Jos joku kommentoi niin voi käydä itse yrittämässä sinne kärkipäähän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770