MISSÄ VIKA kun aina osuamat menee yli
osumat/täht siirto
tähtäintäsiirretty33
3
728
Vastaukset
- 74261000027
säädä tähtäintä ylöspäin
- luuppijareikäon
hemmetti..oisko tuokin pitänt sanoo aloituksessa. tähtäintä säädetty ylös ja silti menee ylös. saman verran tai jopa enemmän 20 kuin 10m matkalta. nt on nokissa, hyllyssä, jänteessä tai pyörissä jotain vialla..
- Bowman8x
Ammu alemmas linjassa kohteeseen nähden. Nuoliaseet ei ole ilmakivääreitä/tuliaseita. Kun oppii oikein tähtää niin saa osumia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1756471- 1481784
- 1131558
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46982Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37938Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97901Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan235804- 41799