Teillä ei todellakaan ole mitään syytä olla sinkkuna. Nyt heti selittäkää miksette ole ulkona hakemassa kumppania itsellenne. Kuulitteko lusmut, heti kengät jalkaan ja mars mars juoksujalkaa kumppania etsimään. Paikallisen prisman kassalla on aina joku sinkkunainen vapaana.
Nyt heti lopettakaa se sinkkuilu
19
<50
Vastaukset
- 417
Ööh - toimistoaika ei ole vielä päättynyt. Ja sen päätyttyä en lähde prismaan vaan kipitän kultapupuseni vuoteeseen purkamaan halipulaa <3
- aikuisten.oikeesti
Älä intoile, minä ainakin olen menossa ulos! Tosin vain elokuviin,enkä huomannut edes kysyä mitä leffaan mennään katsomaan. Parin metsästykseen en ole menossa kuitenkaan, hyvän ystävän seurassa vietän illan vaihteeksi ihan kahdestaan. Uskoisin.
- nyt-heti-kuulitteko
Nyt lopeta se selittely heti ja ala etsimään sitä kumppania sieltä leffajonosta.
- aikuisten.oikeesti
nyt-heti-kuulitteko kirjoitti:
Nyt lopeta se selittely heti ja ala etsimään sitä kumppania sieltä leffajonosta.
Ehdin kotiin ennen klo 24.00. Eikä löytynyt sitä kumppaniakaan.
Mies on ja pysyy pelkkänä ystävänä/kaverina. Tein just aidon kaakaon itselleni.
(Ei mitään sokeroitua maito- kaakaojauhetta... kiehuvaan veteen)
Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!
- Kilttiatm
Huomenna on viikonloppu. Jos sitä vaikka aamulla salille menis katsomaan tarjontaa. Tänään aamulla oli salilla kaksi hyväperseistä naista jotka juttelivat miehistä. Kuulin kun toinen puhui että halua kaksi lasta ja mielummin saisi se mies jo löytyä. Naisten iäksi arvioisin 22-24 vuotta. Monesti naiset tutustuu äkkiä ja 3 kk päästä pitää olla jo paksuna ja 1,5 vuoden päästä jo erotaan.
- SeksitönN
Ei olekaan!
Minäkin olin tänään Prisman kassalla, mutta ei siellä mitään sinkkumiehiä mulle ollut :( Lisäksi olin koko päivän työpaikalla ja sitten jumpalla, niin ei ollut aikaa sinkkumiehiä etsiskellä. :( Pyöräillessäkin oli sellainen vääryys, että mahdolliset sinkkumiehet sujahti sukkahousuissaan ohi, ja muuten kohtasin heitä 10 sekunnin ajan vastaan tullessa ja sitten se hetki jo meni, kilometrit vaan kasvoivat välillämme. :( What a waste!- kommentti-
Mene miesten jumppaan. Tai sitten miesten jalkapallo treeneihin tarjoamaan hierontaa.
- SeksitönN
kommentti- kirjoitti:
Mene miesten jumppaan. Tai sitten miesten jalkapallo treeneihin tarjoamaan hierontaa.
Joo, pitäis ehkä mennä.
Se hieronnan tarjoaminen voi houkutella vähän vääränlaista materiaalia :D
- victim
Ei ole kiinni omasta aktiivisuudesta. Naiset ovat vaan keskimäärin niin ahneita ja pinnallisia (ts. rahan perään), että suurimman osan suhde ei ikinä etene mihinkään .
- työtönmies
Eii oo totta. Mulla ei ole rahaa ja on tyttöystävä. Töissä tavattiin
- victim
työtönmies kirjoitti:
Eii oo totta. Mulla ei ole rahaa ja on tyttöystävä. Töissä tavattiin
Tuossahan se tuli ilmi. Mulla on ollut useampi lyhyt suhde, mutta nainen on aina ahneuksissaan jättänyt kun en ole suostunut naisen käskystä menemään töihin.
Aloittaja haistappa p**ka...
Homma ei aina ole ihan niin helppoa... Varsinkaan jos PAIKKAKUNNALLA EI OLE PRISMAA!
Njeh njeh njeh...- VihainenM
Täsmälleen samaa mieltä aloittajan kanssa. Mua ainakin vituttaa yli kaiken se että joku on sinkku. Nyt meette ja hankitte sen elämänkumppanin ennen kun MÄ RAIVOSTUN!!!
- ikäsinkku
Ulkona on hyvä olla. Joskus ihan pihalla. Onneksi eukot ovat baareissa niin ei pelkoa suhteista. Ei vaan jos olisi keho, rahaa ja talo... koira, kissa ja auto, voisi eukkoa harkita. Mutta tulisi vain nalkutus olet mitään saamaton. Totta, ei siltä saisikaan. Tai jos alkaa heruttaan, pakene mies! Sillon on seireenillä kuumeista pahin.
- mythbuster
Reippaus ja juoksujalkaa eteneminen on äärimmäisen epäromanttista. Minä luotan melankolian voimaan vaikka koko maailma olisi sitä vastaan. Lähden vaikka huomenna istumaan johonkin baariin ja juon tuopillisen toisensa perään. Yritän näyttää hyväntahtoiselta, henkevältä ja yksinäisyyden herkistämältä. Niin sitä on ennenkin tavattu. Mies on istunut nahkatakki päällä viskilasinsa kanssa ja yksinäiset katseet ovat kohdanneet sateisena iltana. Suuret tunteet eivät synny Prisman kassalla eivätkä kuntosalin piipittävällä juoksumatolla.
- sincyan
Yritän! Kävin Prismassakin, mutta siellä oli vain pariskuntia ja lapsiperheitä. Ei näkynyt sinkkumiehiä. Ei ensimmäistäkään!
Mutta lupaan huomenna tehdä parhaani ja lähteä ulos ihmisten ilmoille. - ruma-ätmi
ulkona ihan liian kylmä että sinne voisi mennä. Hyvä jos kaupassa tarkenee käydä ja äkkiä kotiin.
- hjhgf
Itseasiassa tänään katselin kaupassa vähän sillä silmällä, olisiko potentiaalisia sinkkunaisia. Ei ollut! Eikä ollut mun suosikki kassaneitiäkään töissä. Kesän tavoitteena on tehdä yksi aloite selvinpäinkin.
- huonosuunnitelma
Miten niistä kassalla olevista naisista tietää, ovatko esim. varattuja, tupakoivia, koiranomistajia, tyhmiä, yh tai muuten vain epäsopivia? Vai onko tarkoitus päivystää kassojen luona koko päivän ja haastatella kaikki asiakkaat? "Sinkkumies tässä päivää, oletko blaablaablaa, ai et, okei, seuraava..." Veikkaan, että ainoa lähempi tuttavuus tulisi vartijan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252406- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91447Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120986Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929