Olen tätini kanssa perustamassa tori kojua jossa myymme itsetehtyjä leivoksia ja muita pikku makeita ja sellaista, mutta meillä on ongelma, emme keksi mitä myisimme. Sen täytyisi olla mielellään jotain hyvää ja sokerista ja mielellään helppo tehdä(ei pakollinen). Olisiko kellään mitään käsitystä mitä tällaiset herkut olisivat?
Kiitos jos vastaat :)
Parhaat pikkumakeat
6
129
Vastaukset
- goodluck
Suolaiset menee aina paremmin.. mutta jos itse kävisin torikojulla kesällä ostaisin kahvin kanssa vaikka mansikkapullan, ison suklaakeksin, omenalörtsyn, palan marjapiirakkaa . Jotain missä on marjoja .
Tai miks ei vaikkapa kauralastu, on tosihelppo tehdä.
Itsetehty on kyllä hyvää aina, onnea yritykselle :o) - täti
Aika löyhissä kantimissa on torikaupan aloittaminen jos ei tiedä edes, mitä alkaa myymään.......
- RH2002
Ajattelin vain kysyä että mitä itse ostaisitte tai mitkä menisivät parhaiten myydyiksi. On meillä kyllä jotakin listassa mutta niinhän sitä sanotaan että "asiakas tietää parhaiten" tai jotain sinne päin :)
- toriluuta
RH2002 kirjoitti:
Ajattelin vain kysyä että mitä itse ostaisitte tai mitkä menisivät parhaiten myydyiksi. On meillä kyllä jotakin listassa mutta niinhän sitä sanotaan että "asiakas tietää parhaiten" tai jotain sinne päin :)
Marjapiirakat - Jess!
Itse syön aina tummaa leipää ,jos torilla (kuten Töölöntori ja Hakniementori Hki) on. Aina kun vaan ilmat sallii, toreilen. - simppeliäkehiin
toriluuta kirjoitti:
Marjapiirakat - Jess!
Itse syön aina tummaa leipää ,jos torilla (kuten Töölöntori ja Hakniementori Hki) on. Aina kun vaan ilmat sallii, toreilen.Yksi helppo olisi kaurakeksi käärittynä suppiloksi ja täytetty jäätelöllä. Kaurakeksit saa helposti notkeaksi lämmittämällä niitä mikrossa vähän aikaa.
- hyväätulee
Muffinit, marjapiirakat, kasvispiirakat, voinisut, voisilmäpullat, kanelikierteet, rahkapullat, rahkatortut, sämpylät , karjalanpiirakat munavoilla, ruisleipäviipale lohivoileipä, mokkapalat yms....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865