Olen tätini kanssa perustamassa tori kojua jossa myymme itsetehtyjä leivoksia ja muita pikku makeita ja sellaista, mutta meillä on ongelma, emme keksi mitä myisimme. Sen täytyisi olla mielellään jotain hyvää ja sokerista ja mielellään helppo tehdä(ei pakollinen). Olisiko kellään mitään käsitystä mitä tällaiset herkut olisivat?
Kiitos jos vastaat :)
Parhaat pikkumakeat
6
173
Vastaukset
- goodluck
Suolaiset menee aina paremmin.. mutta jos itse kävisin torikojulla kesällä ostaisin kahvin kanssa vaikka mansikkapullan, ison suklaakeksin, omenalörtsyn, palan marjapiirakkaa . Jotain missä on marjoja .
Tai miks ei vaikkapa kauralastu, on tosihelppo tehdä.
Itsetehty on kyllä hyvää aina, onnea yritykselle :o) - täti
Aika löyhissä kantimissa on torikaupan aloittaminen jos ei tiedä edes, mitä alkaa myymään.......
- RH2002
Ajattelin vain kysyä että mitä itse ostaisitte tai mitkä menisivät parhaiten myydyiksi. On meillä kyllä jotakin listassa mutta niinhän sitä sanotaan että "asiakas tietää parhaiten" tai jotain sinne päin :)
- toriluuta
RH2002 kirjoitti:
Ajattelin vain kysyä että mitä itse ostaisitte tai mitkä menisivät parhaiten myydyiksi. On meillä kyllä jotakin listassa mutta niinhän sitä sanotaan että "asiakas tietää parhaiten" tai jotain sinne päin :)
Marjapiirakat - Jess!
Itse syön aina tummaa leipää ,jos torilla (kuten Töölöntori ja Hakniementori Hki) on. Aina kun vaan ilmat sallii, toreilen. - simppeliäkehiin
toriluuta kirjoitti:
Marjapiirakat - Jess!
Itse syön aina tummaa leipää ,jos torilla (kuten Töölöntori ja Hakniementori Hki) on. Aina kun vaan ilmat sallii, toreilen.Yksi helppo olisi kaurakeksi käärittynä suppiloksi ja täytetty jäätelöllä. Kaurakeksit saa helposti notkeaksi lämmittämällä niitä mikrossa vähän aikaa.
- hyväätulee
Muffinit, marjapiirakat, kasvispiirakat, voinisut, voisilmäpullat, kanelikierteet, rahkapullat, rahkatortut, sämpylät , karjalanpiirakat munavoilla, ruisleipäviipale lohivoileipä, mokkapalat yms....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169