suhteeni vie elämänhaluni

pyhjapah

Olen tulossa hulluksi!!! Olen katsellut tuota äijää nyt 8 vuotta ja mielenterveyteni alkaa pettämään ja viisarit kiehuu punaisina.. Aikoja aikoja sitten suhteen alkuaikoina sai minut aina jäämään uhkailemalla. Milloin itsemurhalla, milloin uhkasi jättävänsä lapset kokonaan ilman isää. En halunnut että pojat jäisivät ilman isää niin jäin tähän roikkumaan vaikka koko äijä alkaa jo oksettamaan. Myös veren saa kiehumaan minun alistaminen ja vahtiminen. Hän selaa usein tekstiviestejäni ja sivuhistoriaani missä olen käynyt ja vetää kilareita. Ja taas pitää selitellä miksi ja kuka on soitellut vaikka se olisi ollut joku lehtimyyjä. Myös kun haluan lähteä viihteelle alkaa kysely ja kiukuttelu. Kenen kanssa olen menossa, minne olen menossa ja koska minun pitää tulla kotiin. Nyt on alkanut taas tämä sama virsi. Kun olin 18-vuotias muutin suoraan hänen luokseen enkä ensin omaan asuntoon. Inhoan edelleen yksinoloa ja pelkäänkin sitä. Ehkä se on osasyy miksi olen taas tässä tilanteessa. Koska muutin hänen luokseen minulla ei ollut kuin muutamia henkilökohtaisia tavaroita kun lähdin kotoa. Vihaan edelleen kotiani enkä sinne palaisi kirveen kanssakaan. Mutta mistä ihmeestä löytäisin apua? Minne voisin 27-vuotiaana mennä ilman luottotietoja lapsien kanssa? Olen kuunnellut tarpeeksi uhkailuja enkä jaksa välittää enään. EI tunnu missään enään kuunnella. Onneksi tavaroiden rikkomis vaihe suuttuessa on jäänyt pois.

Huh huh!!!! Olen avautunut ja lisääkin olisi tullut tekstiä. Katsotaan josko kohta kertoisin ja purkaisin lisää tekstiä

5

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gyghbj

Mitä oon kuullu niin kaupungin vuokra-asunnon saa helposti jos on lapsia. Ota sosiaalivirastoon yhteyttä ja kerro taloudellinen ja muu tilanne!
      Turvakotiin voi mennä lasten kans jos pelkää.

• MittaTäysi

Olen samassa tilanteessa. En jaksa enää olla riippuvainen ja toisaalta hyväksikäytetty, haluaisin olla välillä minä. Säästä vuokravakuus tai hommaa pari henkilöä takaamaan vuokra. Kaupungin kämppää ei saa joissain kaupungeissa ilman luottotietoja, mutta esim vvo ottaa siltikin asumaan jos vain vakuuttavat ja taka-ajatus löytyy. Sossut ja diakonit jeesin kyllä. Voimia sulle ja parempaa tulevaisuutta!

• MittaTäysi

Anteeksi auto correct... Eli vvo ottaa asumaan jos vakuusrahat ja takaajat löytyy

• elina231

Lähde hyvissä ajoin ettei käy niin että olet yhä samassa jamassa mutta viiskymppisenä.
      Sinun täytyy varautua siihen että joudut opettelemaan itsenäisenä oloa. Mutta jos sen teet - muutat omaan asuntoon lapsien kanssa, opettelet hallitsemaan rahankäytön jne - niin se tulee olemaan mahtavaa! Huomaat että pärjäät sittenkin ja että jopa nautit siitä.
      Sanot että pelkäät yksinoloa. Kuulehan, ajoittaista yksinoloa voi opetella. Ei siihen kuole. Ja et kai jää huonoon avioliittoon tuon asian takia?!
      Äläkä vaan tee sitä virhettä että itsenäistymisen pelosta tarraudut johonkin toiseen mieheen joka vastaan sattuu kävelemään. Moni nainen on erehtynyt niin tekemään ja katkerasti myöhemmin katunut.
      Vaikutat tomeralta, sisukkaalta nuorelta naiselta. Kaikkea hyvää hyvää sinulle elämässäsi!

• lastenparas

Turvakoti ottaa teidät vastaan ilman luottotietoja jne, sinne vaan.
      Sosiaalitoimi auttaa myös kun kerrot kärsiväsi miehen terrorista ja ainakin henkisestä väkivallasta.
      Velkaneuvontaa suosittelen myös. Kunhan lähdet pois, energiasi ei enää valu toisen oikkujen takia varpaisillaan oloon, ja pääset elämässä eteenpäin. Uskomattoman pitkälle kunhan otat ekat askeleet itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      78
      4398
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      74
      4235
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3629
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3233
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      39
      2867
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2602
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2454
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      34
      1689
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1434
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      85
      1144
    Aihe