Sinne ne niskalimassa raatavien surkeiden suomalaisten miesten maksamat verot menee. Kelpaa sitten rasvaisten kreikkalaisten laiskotella opuzoa naukkaillen kauniissa auringossa ja nussia suomalaisia turistityttjöjä. Hitto että vihaankin niitä vitun karvaranteita.
Suomalaisaisurien rahat menee Kreikkaan
13
<50
Vastaukset
- jorgospanee
Niinpä. Kaikki Kreikassa yksin/naisporukalla lomailleet suomalaisnaiset ovat olleet jorgosten nussittavina.
- Alaston_totuus_
ja nuo karvakädet eivät pelleile kumien kanssa vaan laskevat mälinsä sisään suomalaisaisurin nuoltavaksi
- rahatkrei
Ei ole Kreikassa samalla tavalla ATM:iä kuin tässä punavihreässä helvetissä.
- Totuus1
Ne rahat menee pankkiireille ja poliitikoille ei tavallisille kreikkalaisille.
- Isä_Timppa
Myös vaimoni ja tyttäreni ovat käyneet panettamassa itseään kreikkalaisilla karvakäsillä joiden joutenolon minä tietenkin vuorostani kustannan.
- rahatonAamu
Jaahas. Sinnekö ne rahat menivätkin? Lähdenpä parin vuoden päästä etsimään.
- verojamaksaakaikki
Kuule ihan yhtälailla sinne menee ne niska limassa raataneiden suomalaisnaisten verorahat. Minä olen nainen, minä maksan tuhansia kuukaudessa veroa ja minulla on ihan yhtäläinen oikeus vetää Kreikka-pelleilystä herneet nenuun. Kiinnosta pätkääkään teidän adoniskateuskompleksinne, turha sotkea niitä raha-asioihin tai politiikkaan.
Ugh! - ätmien_puolustaja
Täältä Suomesta lähtee Kreikkaan ihan helvetisti rahaa ja nuorta pillua. Velkojaan ne gigolot eivät maksa mutta vaadin että saamme menetettyjen suomihuorien tilalle nuoria kreikkalaisnaisia seksuaalisten himojemme tyydyttäjiksi. Mikä on Kreikaksi ime munaa?
- kokeilejosuskallat
Luulisi Kreikasta saavan myös niitä naisia, jotka haluaa töihin ja pois Kreikasta. Äkkilähtö Kreikkaan voisi siis olla hyvä juttu myös ATM:lle
- Totuus1
Lukekaa tämä:
http://jhuopainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/197103-paatimme-vahan-huorata- Ikis__M
Hyvä kirjoitus siitä miten oman edun tavoittelu meni jälleen kerran kansan edelle.
Kyllähän Kreikassa ja kansassakin on "vikaa", mutta juuri tämän episodin suurimmat "sankarit" ovat TAAS jälleen kerran nuo "liituraita gansterit"......ei voi kuin ihmetellä.....hieman pelottavaahan tuo on kun, liituraita väki ja poliitikot tekevät mitä tekevät, noh kai ne tekevät, kun ei ole moraalia, etiikkaa, eikä kiinni jäämisen riskiä, kun raha ja poliittinen eliitti on liian tiukassa symbioosissa keskenään.
- naikootvuohia
Kuinkahan monen palstalaisnaiaenkin pillussa lilluu kreikkalaismälliä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453679Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1073502Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202472Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42275100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa331163Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut171031- 134823
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28820Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34744