Moikka!
Minulla olisi myytävänä Vestiaire Collective -palvelun kautta Englannista ostetut (aitoustarkastus suoritettu Vestiairen toimesta) ihanat 10cm korolla varustetut klassiset korkokengät.
Materiaali hienoa kiillotettua nahkaa ja pohja on tietysti se Louboutinin signature punainen nahkapohja.
Kävi niin että koko oli jopa minulle liian pieni, vaikka jalkani on vain 225mm, eli yleensä EU34 - 34.5.
Nämä ovat täysin uudenveroiset, kengät lahjaksi saanut englantilainen tyttö oli niitä vain kerran jalkaansa sovittanut, kuten nyt minäkin.
Näitä saa tietystikin sovittaa ennen kaupantekoa :)
Malli on "Pigalle Kid 100mm" ja hinta on uutena yli 500€. Itse maksoin näistä 350€.
Hinta olisi nyt 300€ ja melko harvinainen tilaisuus päästä jopa sovittamaan täysin uudenveroisia Louboutineja Suomessa ennen ostamista ;)
Kengät majailevat Vantaalla, Tikkurilassa.
Jos olet kiinnostunut, laita vaikka viestiä tähän perään :)
M: Louboutin -klassiset mustat korkokengät (EU34)
2
282
Vastaukset
- Ffffff
Harmi kun on väärän kokoset, muuten kiinnostaisi...
- Johanna_1988
No voi ei.
On kyllä aivan ihanat kengät muuten, eli kannattaa harkita ostamista jos löydät jostain sopivan koon :)
Minulla olisi muuten myytävänä myös itselleni vähän liian leveävartiset Ralph Lauren Odette -ratsastustyyliset kumisaappaat. Koko EU35, jotka ovat muuten ihanan mukavat jalassa, mutta varsi on liian jykevä itselleni. Olen 146cm ja 40kg, eli aika siro. Ostin tilalle Salvatore Ferragamo Niper -kumpparit ja voisin myydä nuo Ralph Laurenit pois.
Nuo RL:t ovat myös täysin käyttämättömät, kerran/kaksi sovitettu ja sen jälkeen pidetty laatikossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial191754Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1441738Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3111390Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1391048
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945- 11945
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898