Moikka!
Minulla olisi myytävänä Vestiaire Collective -palvelun kautta Englannista ostetut (aitoustarkastus suoritettu Vestiairen toimesta) ihanat 10cm korolla varustetut klassiset korkokengät.
Materiaali hienoa kiillotettua nahkaa ja pohja on tietysti se Louboutinin signature punainen nahkapohja.
Kävi niin että koko oli jopa minulle liian pieni, vaikka jalkani on vain 225mm, eli yleensä EU34 - 34.5.
Nämä ovat täysin uudenveroiset, kengät lahjaksi saanut englantilainen tyttö oli niitä vain kerran jalkaansa sovittanut, kuten nyt minäkin.
Näitä saa tietystikin sovittaa ennen kaupantekoa :)
Malli on "Pigalle Kid 100mm" ja hinta on uutena yli 500€. Itse maksoin näistä 350€.
Hinta olisi nyt 300€ ja melko harvinainen tilaisuus päästä jopa sovittamaan täysin uudenveroisia Louboutineja Suomessa ennen ostamista ;)
Kengät majailevat Vantaalla, Tikkurilassa.
Jos olet kiinnostunut, laita vaikka viestiä tähän perään :)
M: Louboutin -klassiset mustat korkokengät (EU34)
2
179
Vastaukset
- Ffffff
Harmi kun on väärän kokoset, muuten kiinnostaisi...
- Johanna_1988
No voi ei.
On kyllä aivan ihanat kengät muuten, eli kannattaa harkita ostamista jos löydät jostain sopivan koon :)
Minulla olisi muuten myytävänä myös itselleni vähän liian leveävartiset Ralph Lauren Odette -ratsastustyyliset kumisaappaat. Koko EU35, jotka ovat muuten ihanan mukavat jalassa, mutta varsi on liian jykevä itselleni. Olen 146cm ja 40kg, eli aika siro. Ostin tilalle Salvatore Ferragamo Niper -kumpparit ja voisin myydä nuo Ralph Laurenit pois.
Nuo RL:t ovat myös täysin käyttämättömät, kerran/kaksi sovitettu ja sen jälkeen pidetty laatikossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lauri Tähkä tuomittiin seksuaalirikoksesta
Turun hovioikeus on tuominnut Lauri Tähkän, 51, pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Tähkälle tuomittiin 70 päivää ehdo3962516Otetaas taas tälläinen että kerro yksi teitä yhdistävä asia
Aloitan, me ollaan molemmat kovia hiihtämään Saa nähä tuleeko nyt osumia!732432- 261787
- 271784
- 351368
- 581273
- 361259
- 151149
- 371139
Yrityskauppa
https://yle.fi/a/74-20130896?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp Leden myytiin Ruotsii91110