Millaisen kumppanin haluat?
Minkälainen mies/ nainen sulle sopii
29
<50
Vastaukset
Tämänhetkiseen elämäntilanteeseen sopisi mainiosti neitsyt tai lähes kokematon nainen ns. itsemme seksuaaliseen sisäänajoon ja henkiseen eheytymiseen/rentouden löytämiseen yhdessä ollessa"
--Sinä nainen siellä, laita meiliä, niin tutustutaan!- ei.ymmärrä
Mitähän henkistä eheytymistä panemisesta saa?
- turhaihmninen
En ihmettele et kukaan nainen ei ole ottanut yhteyttä
.. ei.ymmärrä kirjoitti:
Mitähän henkistä eheytymistä panemisesta saa?
No tavallaan tuossa jatkolauseessa sitä sivutaankin. Minusta se yhdessäolo tekee hyvää myöskin henkisesti ja etenkin sellaisille, jotka ovat olleet paljon yksin.
Luotettava partneri hyödyttää kokematonta ihmistä hyvin moninaisin tavoin ja monella eri tasolla että/sekä monesta eri kulmasta. Se ei ole koskaan pelkkää seksiä!- ei.ymmärrä
rebelfly83 kirjoitti:
No tavallaan tuossa jatkolauseessa sitä sivutaankin. Minusta se yhdessäolo tekee hyvää myöskin henkisesti ja etenkin sellaisille, jotka ovat olleet paljon yksin.
Luotettava partneri hyödyttää kokematonta ihmistä hyvin moninaisin tavoin ja monella eri tasolla että/sekä monesta eri kulmasta. Se ei ole koskaan pelkkää seksiä!En usko teoriaasi. Vielä vähemmän uskon siihen, että joku kokematon nainen haluaisi tuollaista kuviota. Seksi on hankalaa hommaa siinä mielessä, että se on niin intiimiä ja herkkää, että ilman rakkautta homma muuttuu todella helposti vastenmieliseksi.
ei.ymmärrä kirjoitti:
En usko teoriaasi. Vielä vähemmän uskon siihen, että joku kokematon nainen haluaisi tuollaista kuviota. Seksi on hankalaa hommaa siinä mielessä, että se on niin intiimiä ja herkkää, että ilman rakkautta homma muuttuu todella helposti vastenmieliseksi.
Jep...Yhdenillan jutuissa, joissa voit tuntea itsesi likaiseksi ja tyhjäksi jälkeenpäin.
Minä puhun nyt luottamuksellisesta suhteesta..Ehkä F.W.B tyyppisestä jutusta..
Kaiken ei tarvitse aina kulminoitua rakkauteen. Joskus se voi syventyä siihenkin ja sekään ei ole paha asia, mutta yksin ollessasi ei tapahdu takuulla yhtään mitään mihinkään suuntaan.- ei.ymmärrä
rebelfly83 kirjoitti:
Jep...Yhdenillan jutuissa, joissa voit tuntea itsesi likaiseksi ja tyhjäksi jälkeenpäin.
Minä puhun nyt luottamuksellisesta suhteesta..Ehkä F.W.B tyyppisestä jutusta..
Kaiken ei tarvitse aina kulminoitua rakkauteen. Joskus se voi syventyä siihenkin ja sekään ei ole paha asia, mutta yksin ollessasi ei tapahdu takuulla yhtään mitään mihinkään suuntaan.Yksinäisyys ei parane seksillä, sitä hoidetaan ihan muulla tavoin.
ei.ymmärrä kirjoitti:
Yksinäisyys ei parane seksillä, sitä hoidetaan ihan muulla tavoin.
Yhdessähän voi tehdä muutakin kuin naida = F.W.B. = Käydä keikoilla, elokuvailtaa, puhua, harrastaa seksiä ym.
- sincyan
rebelfly83 kirjoitti:
Yhdessähän voi tehdä muutakin kuin naida = F.W.B. = Käydä keikoilla, elokuvailtaa, puhua, harrastaa seksiä ym.
Eikö toi sitten ole seurustelua?
sincyan kirjoitti:
Eikö toi sitten ole seurustelua?
Tavallaan, mut siinä vain ei ole sitä syvempää rakkautta mukana. Ystävyyttä seksiä.
Tämä mahdollistaa esim. suuremmat ikäerot ja toisen ei tarvitse vastata täysin omia kriteerejään, mitä olisi, jos oltais tositarkoituksella liikkeellä. Siinä saa silti täysin seurusteluun verrattavaa kokemusta ja sillätavalla hyödyksi molemmille kokemattomille.- mietitarkkaan
rebelfly83 kirjoitti:
Tavallaan, mut siinä vain ei ole sitä syvempää rakkautta mukana. Ystävyyttä seksiä.
Tämä mahdollistaa esim. suuremmat ikäerot ja toisen ei tarvitse vastata täysin omia kriteerejään, mitä olisi, jos oltais tositarkoituksella liikkeellä. Siinä saa silti täysin seurusteluun verrattavaa kokemusta ja sillätavalla hyödyksi molemmille kokemattomille.Ihailtavan lapsenomaisesti kuvittelet tuon suhteen toimivan. Ystävyyttä seksiä= toiselle nousee aikaa myöten syvempiä tunteita pintaan ja sitten onkin hankalaa kun itse ei halua vastata toisen tunteisiin.
ei.ymmärrä kirjoitti:
En usko teoriaasi. Vielä vähemmän uskon siihen, että joku kokematon nainen haluaisi tuollaista kuviota. Seksi on hankalaa hommaa siinä mielessä, että se on niin intiimiä ja herkkää, että ilman rakkautta homma muuttuu todella helposti vastenmieliseksi.
Kommentoin vielä tuota postaustasi siitä, että seksi olisi erityisen herkkää ja intiimiä!
!! En välttämättä kyllä tuosta olisi ihan samaa mieltä...Ainakaan jos ei siinä ole rakkautta mukana liikaa, niin ei se kyllä mitään kauhean herkkää ole...Yksi nainenhan tällä palstalla kerran kuvasi, että seksi on kuin teurastusta. Brutaalia seivästystä:D
Täytyy kyllä sanoo jo tuon yhden kokemuksen jälkeen mikä minulla oli, että kyllähän se vähän noin vaan on. Sä panet takaapäin menemään, niin eipä se kyllä mitään kauhean herkkää puuhastelua tosiaankaan ole ja minusta siitä ei sellaista tarvitse tehdäkkään tälläisessa jutussa. Itseasiassa naisetkin yleisesti nauttivat rajummista leikeistä ja ei mistään liian herkästä hempeilystä. Tähän törmää hyvin usein kun naisten kans juttelee. He kaipaa alistamistakin sängyssä. Mikäs sen parempi näihin juttuihin kuin fuckbuddy, kun ei sotketa liikaa tunteilua siihen hommaan!mietitarkkaan kirjoitti:
Ihailtavan lapsenomaisesti kuvittelet tuon suhteen toimivan. Ystävyyttä seksiä= toiselle nousee aikaa myöten syvempiä tunteita pintaan ja sitten onkin hankalaa kun itse ei halua vastata toisen tunteisiin.
Tuohan on vaarana, mutta toisaalta oon tehny alustapitäen selväks pelisäännöt.
Toisaalta, jos täältä netin kautta partneri löytyisi, niin se olis varmaan etäsuhde ja se helpottaa tuota, kun ei ehkä liian usein tapaa. Voi käydä myös niin, että molemmille tulee ne tunteet:)
Kyllä nämä tämän tyyppiset suhteet on hyvin yleisiä. Ei tämä ole edes minun keksintöni tai mikään lapsenomainen ajatus.
- Nainennnnn
Jännärikollinen ja semmosen sain. Elämä on niin paljon jännempää ku ennen.
- i_cant_get_no_
Rolling Stones jo lauloi aikanaan: You can't always get what you want"
- spinderella
Eronnut, lapseton, savuton kivannäköinen, koulutettu, työssäkäyvä mies, kun itse olen eronnut, lapseton, savuton, ihan kivannäköinen työssäkäyvä koulutettu nainen.
- 21vmies
Neitsyt, koska olen itsekin. Lyhyt, koska olen itsekin. Hoikka, koska olen itsekin. "Ihmiset haluavat sellaisen kumppanin, jolla on jotain yhteistä itsensä kanssa". Näin sen sanoi se amerikan jännä-Jennakin, jonka youtube-videoita joku tänne linkittikin jokunen aika sitten.
- 21vmies
piti vielä lisätä, että pienivittuinen mieluiten, koska munani on myös melko pieni.
Jaa...
Semmonen rauhallisen olonen, mutta innodtuu lähtemään reissuun ilman vuoden pähkäilyä ja suunittelua. On omia harrastuksia ja viihtyy itsekseenkin, kun kesäisin olen useampia viikkoja putkeen töissä. Tosin sitten talvella olen vapailla useamman kuukauden.
Tosissan parisuhteeseen ja perhettä perustamaan haluava ja sen verta aktiivinen sekä pitkäpinneinen nainen että miun tämän rauhallisuuden ulitse piäsee. Tosin mikään himo liikkuja taikka jokavuosi ainakin kerran ellei mahdollisesti useamminkin päästävä ulkomaille.
Ja koskapa mie olen tällainen hoikemman puoleinen ja miun silmään ossuupi samanmoinenn ,niin olisi hyvä jod painoa ei olisi kertynny liikaa. Fyysisiltä mitoiltaan myös itseäni(178cm) lyhyemmät naiset viehättää.
Tupakoinnilla ei ole merkitystä miulle, kuten ei myöskään aiemmilla lapsilla. Lapsia kuitenniin olisi aikomus hankkia kun on katsottu että suhde toimii ja on vakaalla pohjalla. Alkoa saa ottaa taikka ottamatta, kunhan sitä ei jokaviikko tai päivä tarte lipittää taikka käydä kavereiden kanssa bailaamassa.
Isompia tatuointeja ei ole, mutta pienetmännee. Ja myöskään läväreitä ja rautaa maamassa ei olisi. Korvakoruihin lävistykset on jees.
Ja ikää voi olla siinä 24-34v välimaastossa.
Siinäpä semmottiis pien rustaus.- Kilttiatm
Semmonen sali tyttö joka lähtee aamulla salille kanssani. Mielellään että tykkäisi alle 170 cm miehistä.
- Nainen_47
Rehellinen, savuton, absolutistinen, ei-sovinistinen, itseohjautuva, kädentaitoinen, hetero maaseudun mies, jolla suklaapatukka on sopivan pieni, että se mahtuu suuhuni. Yhteisiä harrastuksia voisivat olla luonto, matkailu, kotipuutarha yms.
- ruma-ätmi
Sellaisen joka ymmärtää että rumakin mies voi olla kunnollinen. Sellasia naisia ei ole joten olen ätmi ikuisesti.
- palstailija
Sopivan naisen tuntomerkit: luotettava, antimaterialisti ja empaattinen...eli liian suuret vaatimukset.
- tötteröt
Erittäin varakas ja antelias " ei saita" . Henkisesti aikuinen .
- kiltti-ja-kunnollinen
Pieni tissisen noin 160 cm, kivan naisen
- vaativanainen
Rento, mukava, ei viisastele eikä nalkuta, positiivinen, tykkää seksistä, viihtyy kanssani, osaa huomioida naisen, aito, suora.
- kiltti-ja-kunnollinen
Eli jännämies. Kunnolliset ei osaa huomioida ku ei naiset meitä halua.
- Vaativanainen
Heti aloit nalkuttaa...
Eikä jännämiehet ole aitoja ja positiivisia
- sincyan
Kaksi eri asiaa millainen mulle sopii ja millaisen puolison haluaisin.
Minulle sopisi joku empaattinen, sosiaalinen ja eläinrakas tyyppi. Joku jolla olisi kunnianhimoa ja selkeät suunnitelmat. Avoin ja välitön yksilö.
Haluaisin, ettei hänellä ole lapsia, eikä hän sellaisia kaipaisi, että hän olisi vaalea ja sinisilmäinen. Että hänellä olisi leveämmät hartiat ja kapeampi lantio kuin minulla. Että hän olisi opiskelunsa opiskellut ja työelämässä. Ei käyttäisi päihteitä tai tupakoisi. Nörtti harrastuksineen, monogaminen, mutta vaihtelusta ja kokeilusta pitävä innokas rakastaja. Osaisi lukea minua ja huumorintaju olisi yhtä musta, kuin itsellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386