Kavereita pääkaupunkiseudulta?

lauruliini1989

Hei, olen 25vee nainen. Etsiskelen itselleni kavereita. (En siis parisuhdetta, vaan KAVEREITA) Olen sosiaalinen ja tulen mielestäni toimeen kaiken ikäisten ihmisten kanssa. Iälläsi tai sukupuolellasi ei ole väliä, kunhan et ole mikään itsekeskeinen tai pinnallinen ihminen. Harrastan paljon liikuntaa mm juoksu, uinti, sali, koripallo jne, eli jos olet kiinnostunut urheilusta, niin voimme joskus vaikka reenailla yhdessä. En itse käytä päihteitä, eli baarikaveria minusta ei valitettavasti saa. :) En tuomitse tai moralisoi ketään kumminkaan päihteettömyydestäni huolimatta, eli mikään nirppanokka en ole. Itse en vaan koskaan ole juomisesta tai bilettämisestä pitänyt. Tykkään vapaa-ajalla hengailla kavereiden kanssa, käydä leffassa, kahvilla ja muuta sellaista. Eli jos kiinnostaa tutustua paremmin, niin vastailkaa tänne tai laittakaa meiliosoitteita. :)

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsenäinen

      Moi,olen 30v nainen pk seudulta. Etsin ystäviä vapaa ajalle, salilla tulee käytyä jonkin verran,tosin viime aikoina jäänyt vähemmälle. Baareissa käyn harvoin,mutta kaikkea muuta tykkään vapaa ajalla tehdä. Otahan yhteyttä jos yhtää nappaa [email protected]

    • hkihki12

      Hei,
      Olen 26-vuotias nainen Helsingistä, asun ydinkeskustassa ja olisi kiva tavata uusia sosiaalisia ja ulospäinsuuntautuneita ihmisiä! Laitahan viestiä niin jutellaan lisää :)
      [email protected]

    • Moi! Täällä 27-vuotias nainen Helsingistä etsii myös uusia ystäviä vapaa-ajan viettoon. Harrastuksina kuntosali, ryhmäliikuntatunnit, uinti sekä tennis joten musta saa myös aika varmasti treeniseuraakin! Laittakaa viestiä rohkeasti tulemaan :) [email protected]

    • hehj

      kiinnosti [ ]
      ei kiinnosti [x]

    • vanhapatu

      Kuulostat fiksulta tyypiltä. Kuinka ollakaan kiinnostuneita on. Itsekin voisin ottaa yhteyttä jos olisin nuorempi.

    • Ana12345
    • YstäväHki

      Moikka :)

      Täällä kirjoittelee 26v nainen Helsingistä, jonka harrastuksiin kuuluu kuntosali ja kaikenlainen liikunta. Etsin samanhenkistä seuraa ajatusten vaihtoon, hengailuun, treenailuun jne. Viestejä voi rohkeasti laittaa: [email protected] :)

    • KavereitaHKI

      Minä minä!!! haha :)!


      Olen 25- vuotias nuori mies. Ulospäin menevä tykkään käydä salilla, leffassa, baareissa, pelata pelejä tehdä ja mennä!

      Olis niin kiva tutustua uusiin ihmisiin Helsingin alueelta, joilla samanlaisia mielenkiinnon kohteita tai miksei ihan erilaisiakin!

      Tulen kaikkien kanssa toimeen ja tykkään kysellä ja ehdotella menemisiä vaikka leffaan tai kahville :)

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe