Luotettavin Kylän Vanhapiikka Rakastui Reppanaan!

Reppanan-vangit

Seksi: sairas ihastuminen varattuun -Toisen oma

Kirjaa Kaikki

Älyn ja järjen tehtävä tunnistaa oikea väärästä

Särjin Oman Sydämeni Menetin Kaikki

Kerskuin Toisen Omasta Pieni Kylä sai Häpeäni

Anteeksi En Kyennyt Ottammaan Itsestä Omaa Vastuuta

Hurmioni valtasi Mielen :)

Häeäni Ymmpäristöölle Pahaimmilleni ,

Sairas ihastuminen varattuun

Heikon itsetunnon Yksinkertaiset luonne tyypiit

Saastuttava Häpeä Pesän

Parhaimmalle Häpeä Lähtö

Otsikosta jo selviää, että tää on ihan sairasta ja tiedän sen itsekin.
Ihastuin melkein 2 vuotta sitten mieheen työhommissa.
Hän jäi heti mieleeni.
Hän alkoikin soittelemaan minulle muka työasioissa ja kävi niin ikään työasioissa luonani.
Vuosi sitten kävi niin, että mies ilmeisesti tajusi ihastukseni ja sen jälkeen yhteydenotot vaan lisäänty
Ja mies ramppas luonani jos jonkinlaisen verukkeen takia.
Mutta olen naimisissa ja periaatteen nainen ja tämä tunne oli repiä mut kahtia.
Itsellä on ihan ok mies jota rakastan ja tällä miehelläkin on ihana vaimo.

Puoli vuotta sitten pakotin itseni muuttumaan torjuvaksi ja kylmäksi.
Reaktio oli hurja. Ihastuksen melkein itki ja pari kk mökötti.
Tunsin pettäneeni sydämeni.
Sain ihastuksen loppumaan, mutta tämä mies ei katoa mielestäni.

Hän haluaa nykyään olla ystäväni, soittelee kerran viikossa ja kertoo perheensä kuulumisia
(hänen vaimonsa on nyt tullut raskaaksi),
Lähettelee viestejä ja käy silloin tällöin taas muka työasioissa.
Minä olen ihan jäässä.
En soita itse hänelle koskaan, yritän, ettei hän tulisi käymään,
koska en kestä tätä.
Haluaisin hänet itselleni, en voi olla hänen ystävänsä.
Koska en voi saada häntä,
Haluan vain unohtaa hänet ja keskittyä perheeseeni ja ihanaan mieheeni.

Tuntuu kuin minut olisi revitty rikki.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääke-Holhous

      Edunvalvojan ja holhoukseen asettaminen

      Lääkärikirja Duodecim
      13.9.2014
      psykiatrian erikoislääkäri Matti Huttunen
      Jos henkilö ei ikääntymisen tai sairauden vuoksi kykene valvomaan etujaan, esimerkiksi huolehtimaan omaisuudestaan, hänelle voidaan määrätä edunvalvoja. Jos edunvalvojan asettaminen ei riitä henkilön omaisuuden tai muiden etujen suojaamiseksi, henkilön toimintakelpoisuutta voidaan rajoittaa ja ääritapauksissa julistaa hänet vajaavaltaiseksi.

      Henkilön edunvalvoja toimii hänen asianhoitajana käyttäen hänelle kuuluvaa taloudellista valtaa tai vastuuta. Tämän päämääränä on suojata sairaan tai ikääntyneen henkilön etu esimerkiksi harkitsemattomilta lahjoituksilta tai painostettuna tai harhaanjohdettuna tehdyiltä kaupoilta.

      Edunvalvojan määräämisen tai toimintakelpoisuuden rajoittamisen voi panna vireille holhousviranomainen, potilas itse, hänen edunvalvojansa, vanhempansa, aviopuolisonsa, lapsensa tai muu läheisensä. Holhousviranomainen on voimassa olevan lain mukaan maistraatti.

      Edunvalvojaa määrättäessä on aina tiedettävä, kuinka henkilö itse asiaan suhtautuu. Jos henkilö itse pyytää edunvalvojan määräämistä ja ymmärtää asian merkityksen, päätöksen voi antaa maistraatti. Muussa tapauksessa ratkaisun tekee tuomioistuin. Edunvalvoja voidaan määrätä myös vastoin potilaan tahtoa, jos tuomioistuin katsoo tähän päätökseen olevan riittävät perusteet.

      Henkilön aviopuolisolle on päätöstä tehtäessä varattava mahdollisuus tulla kuulluksi.

      Täysi-ikäisen henkilön toimintakelpoisuutta voidaan rajoittaa vain, jos hänen tärkeiden etujensa katsotaan olevan vaarassa hänen sairautensa tai ikääntymisensä vuoksi. Tuomioistuin harkitsee aina tapauskohtaisesti rajoituksen laajuuden pyrkien kuitenkin rajaamaan toimintakelpoisuuden rajoittamisen mahdollisimman vähäiseksi. Päätös toimintakelpoisuuden rajoittamisesta voidaan tehdä joko määräajaksi tai toistaiseksi, jolloin maistraatti tarkistaa tilanteen joka neljäs vuosi.

      Henkilöä hoitaneen tai tutkineen lääkärinlausunto on tärkeä asiakirja tuomioistuimen tai maistraatin tehdessä päätöstä edunvalvojan tai toimintakelpoisuuden määräämisestä henkilölle. Terveydenhuollon ammattihenkilöllä on velvollisuus salassapitosäännösten estämättä pyynnöstä antaa vireillä olevasta holhousasiasta tarpeelliset lausunnot holhousviranomaisille ja tuomioistuimelle. Terveydenhuollon ammattihenkilöllä on myös oikeus ilmoittaa holhousviranomaiselle sellaisesta henkilöstä, joka hänen käsityksensä mukaan on edunvalvonnan tarpeessa.

      Jokainen voi edunvalvontavaltuutuksen tekemällä varautua etukäteen siihen, ettei tulevina vuosina ole kykenevä hoitamaan asioitaan, ks. «Edunvalvontavaltuutus»1.

      Muita muistihäiriöihin liittyviä artikkeleita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe