Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minkä firman auto??

mies_1976

oli kuorma-auto ja siinä luki jotain poramak tai jotain sinnepäin, meinasi sen auton kuski ajaa liikenneympyrässä minun kylkeen tuli röyhkeästi vaikka minä olin jo liikenneympyrässä ja vielä näytti keskisormea minulle, kannattais firman johdon tarkistaa onko kuljettajilla ajokortti vai valittujenpalojen arpajaisista voitettu ajokortti!!!!

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exautomies

      Soita tuonne Pomarakille.
      Yhteystiedot Googlessa.

      • mies_1976

        Siinä luki muistaakseni poramak, on vissiin joku porvoolainen firma


    • Autotonnat

      Olikohan se valekuski, jolla oli Pietarista ostettu kortti ?

      • h.häm

        joku suhari se oli


    • tiiänpä

      posiolaisia tolvanoita se firma on

      • semmottii88

        posiolaisethan on umpihomppeleita kaikki, ovat kulissiavioliitossa että saavat olla rauhassa kaapinperällä piilossa, kunnolla nyrkkiä niille anukseen niin ovat onnellisia


    • melkein-yliajettu

      samaa mieltä olen varsinki posion luusereista, soitin tuonne että kuskit ajaa päin vittua niin nauroivat vain, no luuserit on luusereita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe