Teillä ei ole mitään syytä olla sinkkuja. Ulkona kova helle joten nyt juoksu jalkaa etsimään kumppania itsellenne. Te onnettomat luulette että kumppani tulee luoksenne joten nyt heti lähdette ulos kumppania etsimään.
Nyt heti lopettakaa se sinkkuilu
8
<50
Vastaukset
- ruma-ätmi
joo joo mennään. Ei täs ole muuta tehtykkään 10 vuoteen kun yritetty iskeä naista.
- status-sucks
On syytä koska naiset on nirsoja.
- normimies36
Miten sinkkuilu lopetetaan?
- ppooii
ensiks pitää kasasta löytää sellane palikka joka sopii samanlaiseen reikään.
- nooo
Kävin tänään yksinäni muutamalla oluella puistossa. Havaitsin että kaikki naiset olivat joko miesseurassa tai isossa porukassa. Milläs siinä sitten yksinäinen ATM tuppaa mukaan porukkaan?
- noooooooooooo
Tein täsmälleen saman havainnon. Turha reissu, ei sinkkunaisia missään.
- atm32
Olin eilen baareissa ja terasseilla. Juttelin yhen naisen kanssa pari tuntia ja sovittin treffit huomiseksi.
- saiskosparemmatohjeet
Monta kertaa käyty, ei koskaan löydy ketään, jolle voisi edes mennä juttelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181