Mitä eroa?

Miiinää

Oon täs miettiny et mitä eroo on teline, - joukkue - ja rytmisellä voimistelulla? Haluaisin alkaa harrastamaan jotai voimisteluu tai jotai akrobatiaa xd nii mitä eroo nois on olis kiva tietää 8)?

8

4189

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enharrastamitään

      No telinevoikassa ollaan telineellä:)
      Rytmisessä on vanne naru ja keila
      Ja joukkueessa vaan ollaan yhessä

    • TELINEVOIMISTELIJA

      Mä harrastan telinevoimistelua :) Eroa on:
      Telinevoimistelu- teline voimistelussa on 4 telinettä eli nojikset puomi permanto ja hyppy. telinevoimistelussa voit harrastaa kilpa- tai harrastevoimistelua ja kilpaillaan joka telineellä yksin.

      Rytminen voimistelu: rytmisessä kilpaillaan joko yksin tai joukkueessa ja siihen tarttetaan tosi paljon notkeutta. Rytmisessä on se ero ,että on keilat naru pallo ja vanne.

      Sitten on vielä esimerkiksi TeamGym.. TeamGym:issä on tietenkin joukkue ja on volttisarjoja yms.

      Sitten on trampoliinivoimistelu : eli voimistellaan trampoliinilla

      Ja viellä akrobatiavoimistelu: eli akrobatiaa periaatteessa :)

      Toivottavasti oli jotai apua :)

    • Jjvva

      Missään nimessä älä aloita rytmistä voimistelu jos et halua sairastua syömishäiriöön, muutama seura on sellainen syömishäiriöopisto että huh, huh.

      • Itserytminen

        Mitkä seurat esim?


      • Sairastamikäsairasta
        Itserytminen kirjoitti:

        Mitkä seurat esim?

        Mä luulen, että ihan kaikki rytmisen puolella. Siellä ihannoidaan sellasta epätervettä laihuutta ja venyvyyttä. Telinevoimistelussa taas saa ja pitääkin olla voimaa myös eikä ihan niin älyttömyyksiin mennä venyttelyissä.


    • Jgcilokml

      Rytmisessä voimistelussa heitellään niitä tavaroita eikä perusvoimistelutaidoilla ole niin väliä. Aika surkea on taso Suomessa.

    • Anonyymi

      Mietin ihan samaa❤️

    • Anonyymi

      Moi oon 12v ja siis teline voimistelussa tehdään asioita puomilla ja telineellä . Rytmisessä voimistelussa tehdään asioita esim palloilla ja nauhoilla ja sitten taas joukkue voimistelussa tehdään isoissa ryhmissä akropatiaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3730
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2920
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2241
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      212
      1944
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1877
    Aihe