Neolife kokemuksia

Mitähäntämäon

Onko teillä kokemuksia Neolife-systeemistä? Tuotteet vaikuttavat ihan laadukkailta ja tuoteselostukset ovat asiallisia. Hivenaineita, vitamiineja ja rasvahappoja.Myyntijärjestelmä jotenkin omituinen. Onko pyramidipeliä? Laadukkaita siivoustarvikkeita ja kosmetiikkaa. Mutta tosi hintavia.
En löytänyt googlesta minkäänlaisia käyttäjäkokemuksia

15

12038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulla_2
    • Ulla_2

Kyseessä suoramyyntituotteet.

• vakuuttunut

Minulla tuotteiden käytöstä yli kymmenen vuoden kokemus, jolla on ollut terveyteeni iso positiivinen vaikutus. Myös ihmiset joille olen suositellut näitä ovat saaneet paljon hyviä kokemuksia. Systeemi ei ole pyramidi, eli voit ansaita enemmän, kuin yläpuolella olevasi, jos teet tätä työtä. Tässä kun ei makseta ajasta, jonka olet mukana ollut, vaan siitä mitä teet.

• Anonyymi

Näin on

• hader

paska tuote ja ylihinnoiteltu lisäksi hinnat yritetty piilottaa. kannattaa tilata esim ebaysta tai virosta in 10x halvempaa

• haderille

Virossa on joku tuote halvempi, ei ainakin 10 kertaa! Joku voi olla kallimpi.
        Tavallisista apteekeistä Suomen ei lähetettä, täytyy etsia joku - miksi, kui on olemassa iHerb?

• EnpäUsko

Mihin tuollaisia tuotteita tarvitaan? Ettekö voisi vain syödä "hyvin"?

• KokemustaOn

Valitettavan moni ei nykyään pysty noudattamaan riittävän terveellistä ruokavaliota allergioiden, laktoosi-intoleransssin tms. vuosi ja siksi ruokavalio puutteellinen. On kiirettä ja rahat loppu tms.

Siksi tarvitaan keholle noita ravintolisiä.

• AsiakasVaan

Asiakkaana olen ollut Golden Storen GNLD:n Neolife kaupassa vuosia ja tuotteet huikeita ja tällä kauppiaalla hyvä asiakaspalvelu myös. Tässä vielä linkki https://goldenstore.mycashflow.fi/

Kannattaa tutustua! Tuotteilla voi saada paljon helpostusta arkeen! mm. tuo Super 10 paras puhdistusaine mitä tarjolla! Tehokas ja edullinen käytössä.

• Anonyymi

GLD... Verkostomarkkinointi. Olin myyjä enkä tienannut kovinkaan paljon itsenäisenä myyjänä. No minkä takia. No koska kaikki myymäni tuotteet palautettiin, lukuun ottamatta super 10, kylppärin pesuaine ja lattian pesuaineet. Pääsin omilleni kun myin toisen tuotteet provikalla. No nykyään tää sama verkostomarkkinointi toimii taas edelleen paras tuote on ehdottomasti super 10 ja vessan pesuaine ja lattian. Pyykkipulveri tukkii koneen edelleen. Koska koneisiin suositellaan nestemäisiä aineita. Tähän ryhmään voi liittyä mutta kannattaa miettiä alkaako myymään provikalla tai itse. Mutta ylärivi rikastuu ei alarivi. No mitä ovat luontaistuotteet ne ova aivan samoja mitä saa normi kaupasta koska ei kenelläkään ole eri aineosia mitä muilla on kaikki tulee pääosin luonnosta ja samoista kun kaupan tuotteilla vaan hinta on eri. Ns GLD.n tuotteet ova kalliimpia. Jos joku väittää toisin voi testata ne laboratorion kokeessa ni yllättyy.

• Anonyymi

Moikka. Ei ole pyramidipeliä, vaan rehellistä liiketoimintaa,josta saa tekemänsä työmäärän mukaan vähän tai paljon tuloja.
      Olen käyttänyt turvallisia ja toimivia tuotteita jo vuodesta -97. Itse tilaamalla saan ne edullisimmin. Liittymällä mukaan voi olla pelkästään tuotteiden käyttäjä tai sitten siitä voi tehdä itselleen lisäansio mahdollisuuden.
      Ota yhteyttä jos kiinnostaa. T. Eija 0400-575253

• Anonyymi

Itse ole distributor eli käyttäjä. En ole värvännyt ketään mukaan. Ja tosi tyytyväinen. Formula, Carotenoid ja Omega jatkuvassa käytössä. Allerginen vesinuha, atooppinen iho ja raudan imeytymishäiriö pysyneet poissa. En lopeta tuotteiden käyttöä vaikka eivät olmaisia olekaan!

• Anonyymi

Neolife on kauan toiminut monitaso/sosialinen yhdeltä toiselle tapahtuva markkinointi.
      Mukana on vahva tiede , raaka-aineista ei tingitä.

• Anonyymi

10v syönyt.
        Terveyttä saanut.
        Parasta mitä voin lapsilleni antaa terveyttä.
        Kiitos neonlife

• Anonyymi

Valitettavasti olen yksi hyväuskoinen, joka sai nyt maksaa siitä, että liittyi Neolifeen.
      Iloiset myyjät, joilla on hyvät myyntipuheet, kiltit hyväuskoiset ihmiset mene ja luottaa, ostaa, ryhtyy myyjiksi. Sen lisäksi maksaa sievoisen summan, jotta voi alkaa myyjäksi. Voi hyvänen aika.... Luin tuotteiden etiketit ja totesin tuotteiden olevan täynnä ilmaa, huonoja täyteaineita (hedelmäsokereita, sokeri on sokeri, eikä siinä ole mitään terveellistä, vaikka tulisi hedelmästä, natriumkarboksimetyyliselluloosaa, mehuissa tiivisteitä ja uutteita, soijapapuöljyä...). Se ilma on tietysti toisille menevät provikat.
      Kaikenlisäksi palautetuista tuotteista saa vain 90% takaisin ja saa itse maksaa postimaksut.
      Tuotteita myös mainostetaan biovapaina, hömpönpöppöä sanon minä. Ihan yhtä biota, kuin moni, oikeasti 10x edullisempi vastaava tuote vaikkapa Prisman tai Ruohonjuuren hyllyltä.
      On myös ihan puppua, että tuotteet tulee ostaa saman brändin alta. Järki käteen. Kaikki tuotteet ovat yksilöitä, joita voi käyttää muiden brändien kanssa.

Itsellä jäi niin huono maku hela hoidosta, että tosiaan vaivauduin tänne kirjoittelemaan. Eli tosi huono! :) Sitten ihmetellään miksi verkostomarkkinointia kavahdetaan... No tämän tapaisten toimien vuoksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      47
      5129
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      77
      3408
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      320
      2098
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1865
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1719
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1306
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1259
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1212
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1177
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      280
      1137
    Aihe