Olen koko ajan valehdellut tukkamallistani

DarkFearr

En todellisuudessa näytä yhtään Andrea Pirlolta, eikä mulle ole koskaan tehty hiustensiirtoa. Oikeasti olen just samannäköinen kuin Devin Townsend, kuten jokaisen EUROOPPALAISEN nuoren miehen tuleekin olla, että tietäkää te se!!!

Tässä siis kuva mun näköisestä nuoresta miehestä, jolla on vieläpä ne parhaat nuoruusvuodet edessäpäin:

http://gunshyassassin.com/wp-content/uploads/2012/08/Devin Townsend devin_having_fun.jpg

Allekirjoitus DarkFear

En jostain syystä pääse kirjautumaan palstalle tunnuksillani. VAIKKA MÄ KIRJOITANKIN TÄNNE AINA VAIN KIRJAUTUNEENA, niin tämä on silti mun oikea viestini.

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehellisyys_ja_kunnia

Mukava että viimeinkin uskalsit myöntää miten on asian laita.

• kjhhhhvh

Minusta tuossa Devinissä ja Juicessa, mihin sinua on verratukin, on paljon samoja piirteitä...

• JA MULLA SITÄ KUN TOIMIIKIN KIRJAUTUMINEN TÄNNE PALSTALLE OIKEIN SAATANAN HYVIN, ETTÄ TIEDOKSI VAAN TÄMÄNKIN KESKUSTELUN ALOITTANEELLE LANTAPERSEAIVOLLE JA MUILLE PASKAPERSEPÄILLE VITTU SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SEN MÄ KYLLÄ USKON, ETTÄ TÄMÄN KESKUSTELUN ALOITTANEELLA PASKAPERSEAIVOLLA SITÄ ITSELLÄ ONKIN VARMASTI JOKU VITUN SAATANAN RUMA JA KALJUUNTUNUT TUKKA, KUN EIPÄ SITÄ TOLLAINEN SAATANAN TALVISODAN JUOKSUHAUTOIHIN JÄMÄHTÄNYT AHDASMIELINEN MILITARISTIPASKAPERSEJUNTTI OLE KOSKAAN VOINUT NIITÄ FINA-TABLETTEJA SYÖDÄ SEN HÄNEN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ TAKIA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EIKÄ OLE VARMASTI ALOITTAJA KOSKAAN EDES HARKINNUT SITÄ HIUSTENSIIRTOON MENEMISTÄ, KUN EIPÄ NE HÄNEN AHDASMIELISET PERSUJUNTTIKAVERIT KUITENKAAN HYVÄKSYISI SITÄ HÄNEN FINA-TABLETTIEN SYÖNTIÄ JA HIUSTENSIIRTOA SEN HEIDÄN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ TAKIA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MÄ KYLLÄ NÄYTÄN IHAN ANDREA PIRLOLTA JA MULLA SITÄ ONKIN JUST HYVÄLAATUINEN JA TUUHEA TUKKA, IHAN KUTEN SUVAITSEVAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUTTA EIPÄ SITÄ JUST TOLLAINEN PERKELEEN ALOITTAJAN KALTAINEN LANTAPERSEAIVO OLE KOSKAAN YMMÄRTÄNYT YHTÄÄN MITÄÄN MISTÄÄN HYVÄLAATUISTEN HIUSTEN TÄRKEYDESTÄ SEN HÄNEN OMAN AHDASMIELISYYTENSÄ TAKIA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mies32veee

Tämä.

Led Zeppelinin Since i've been Loving You

Lauri - Heavy

Maailmassa liikaa kauniita Miehiä. :/

Buuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      116
      4895
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      115
      3978
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      215
      3896
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      172
      1369
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe