Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

PUHUKAA MINULLE JÄRKEÄ

PUHUKAA-JÄRKEÄ

Aihe vapaa: Puhukaa mulle järkeä!

Olen ihastunut varattuun mieheen enkä halua

Tuntea näin.. Menetän järkeni . . .Ihastus !

Ne lääkkeet . . Joudunko -Hoitoon ?

Puhukaa mulle järkeä!

Olen ihastunut varattuun mieheen enkä halua tuntea näin..

Miksen tunnista itseäni . . . Minun on Hyvä olla . . . ?

Lääkkeet - Kuka määräsi . . . Vastuu -Tilastani. . . menetän Perheeni Menetän Kaikki ?

Haluaisin koko ajan olla hänen lähellään, tai yhteyksissä.. ajattelen häntä jatkuvasti ja haaveilen kaikesta mahdollisesta. Hän on myös tunnustanut ihastuksensa, ja olemme viestitelleet ym. Tiedän, että olen hänelle varmaankin aika pitkälti seksihaaveiden kohde, mutta minusta se on vain ihanaa.. en minäkään mistään uusperheestä unelmoi hänen kanssaan.

Kukaan ei ole koskaan nähnyt minua sillä tavalla kuin hän, tai uskaltanut lähestyä niin rohkeasti. Olen ollut tosi estoinen, mutta jotenkin se, että hän on avoimesti osoittanut näkevänsä minut seksikkäänä ja haluttavana, on saanut minut ihan uudella tavalla hehkumaan. Oma mieheni ei ole ikinä esim. sanonut, että olisin seksikäs, tai että hän haluaisi minua. Kyllä meillä seksiä on, mutta siitä ei puhuta, vaikka olen pyytänytkin. Olen luullut, että vika on minussa, ja yrittänyt ruokkia erotiikkaa mieheni kanssa, mutta ei siitä ole mitään tullut. Hän ei vain osaa. Ja en ole kananpersetukkainen maripaitamamma, vaan hyvävartaloinen, kaunis nainen.

Jotenkin tuollainen suorasukainen huomio imartelee ihan mielettömästi ja olen löytänyt itseni ihan uudella tavalla, seksuaalisena olentona. Voi jos olisin silloin sitten törmännyt edes kerran tuollaiseen mieheen.. millainen elämä minulla olisikaan ollut.. nyt kaikki seksuaalinen ilo on poissuljettua. En siis ole ollut tämän miehen kanssa sängyssä, haluaisin sitä kyllä enemmän kuin mitään ja siksi haluaisin myös eroon tästä piinaavasta tunteesta!

Auttakaa!

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EHEYTÄ-KAIKKI

      VOIMAN HETKI ON JUURI NYT AUTA TYTÖ ELÄMÄN KYYTIIN
      ELÄMÄ-KYYTI
      8.7.2015 07:33
      IHASTUS MENETIKÖ JÄRKENSÄ

      HURMIO-POIKKI

      8.7.2015 07:26

      Henkinen vs. fyysinen:

      Mistä kokonaisvaltainen hyvinvointi todella koostuu?

      Kumpi on tärkeämpää suomalaisille: henkinen vai fyysinen hyvinvointi? Todellisuudessa kokonaisvaltainen hyvinvointi koostuu muistakin elementeistä – mutta mistä?

      Terve sielu terveessä ruumiissa – vai terve ruumis terveessä sielussa?

      Kumpi on tärkeämpää, fyysinen vai henkinen hyvinvointi?

      Kysymys on yhtä kimurantti kuin oliko ensin muna vai kana.

      AVAn kyselyyn osallistuneista 84 prosenttia sitä mieltä, että henkinen hyvinvointi on ensisijaisesti tärkeämpää kuin fyysinen.

      Monet olivat sitä mieltä, jos henkinen hyvinvointi on kohdallaan, jaksaa ja kykenee sen jälkeen huolehtia myös fyysisestä hyvinvoinnistaan.

      Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kulmakivet – pohdi näitä!

      Fyysinen: Miten kehoni voi?

      Henkinen: Kuka minä olen ja kuinka hyvin viihdyn elämässäni?

      Millaiset arvot minulla on?

      Emotionaalinen: Millaista on tunne-elämäni, kuinka tyytyväinen olen?

      Sosiaalinen: Millainen ihmissuhdeverkosto minulla on ja miten hoidan sitä?

      Älyllinen: Millaisia haasteita minulla on ja miten haluan kehittää itseäni älyllisesti?

      Mikä on sinun mielestäsi tärkeintä kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin

      Saavuttamisessa?

      REALITETTIEN PALAUTUS

      IRTI HURMIOSTA

      TOISEN-OMA

      HURMIOITTAJA ?

    • autettuon

      noita sinun kirjotuksia kun seuraa niin ei ole pelko että ihastus olisi molemmin puolista. jos on pikkusenkin miehellä järkeä.

    • HÄPEÄ-PUU

      SIMO PIENEN KYLÄN PAHAT PAHAN TEOT

      SYRJÄ HYPPY TOISEN OMA

      AJAST AIKAAN

      Jalkapuuhun määrättiin kirkollisten järjestysmääräysten rikkojat,

      Esimerkiksi

      Avionrikkojat ja muut kovempia rikkomuksia tehneet.

      Sinne päätyivät myös kirkonmenoja sopimattomalla

      Kirkkoherran tuli tämän jälkeenkin kirkkoneuvoston edessä

      Varoittaa ankarasti jumalattomuutta osoittanutta,

      Naapurin tai sukulaisten kanssa

      Miestä joka valheilla valtasi Naisen haureudella

      Ihastuen toisen omaan

      Menettäen-Järkensä

      Synti lääkeissä oleva ei tunnista itseä

      RAKKAUS VAI HYVÄKSI KÄYTTÖ

      HÄPEÄ JALKAAPUU

      KULTUURI VIISAUDESTA !

    • Apua-Auttakaa-Anna

      Aihe vapaa: Puhukaa mulle järkeä!

      Olen ihastunut varattuun mieheen enkä halua

      Tuntea näin.. Menetän järkeni . . .Ihastus !

      Ne lääkkeet . . Joudunko -Hoitoon ?

      Puhukaa mulle järkeä!

      Olen ihastunut varattuun mieheen enkä halua tuntea näin..

      Miksen tunnista itseäni . . . Minun on Hyvä olla . . . ?

      Lääkkeet - Kuka määräsi . . . Vastuu -Tilastani. . . menetän Perheeni Menetän Kaikki ?

      Haluaisin koko ajan olla hänen lähellään, tai yhteyksissä.. ajattelen häntä jatkuvasti ja haaveilen kaikesta mahdollisesta. Hän on myös tunnustanut ihastuksensa, ja olemme viestitelleet ym. Tiedän, että olen hänelle varmaankin aika pitkälti seksihaaveiden kohde, mutta minusta se on vain ihanaa.. en minäkään mistään uusperheestä unelmoi hänen kanssaan.

      Kukaan ei ole koskaan nähnyt minua sillä tavalla kuin hän, tai uskaltanut lähestyä niin rohkeasti. Olen ollut tosi estoinen, mutta jotenkin se, että hän on avoimesti osoittanut näkevänsä minut seksikkäänä ja haluttavana, on saanut minut ihan uudella tavalla hehkumaan. Oma mieheni ei ole ikinä esim. sanonut, että olisin seksikäs, tai että hän haluaisi minua. Kyllä meillä seksiä on, mutta siitä ei puhuta, vaikka olen pyytänytkin. Olen luullut, että vika on minussa, ja yrittänyt ruokkia erotiikkaa mieheni kanssa, mutta ei siitä ole mitään tullut. Hän ei vain osaa. Ja en ole kananpersetukkainen maripaitamamma, vaan hyvävartaloinen, kaunis nainen.

      Jotenkin tuollainen suorasukainen huomio imartelee ihan mielettömästi ja olen löytänyt itseni ihan uudella tavalla, seksuaalisena olentona. Voi jos olisin silloin sitten törmännyt edes kerran tuollaiseen mieheen.. millainen elämä minulla olisikaan ollut.. nyt kaikki seksuaalinen ilo on poissuljettua. En siis ole ollut tämän miehen kanssa sängyssä, haluaisin sitä kyllä enemmän kuin mitään ja siksi haluaisin myös eroon tästä piinaavasta tunteesta!

      Auttakaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1965
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1233
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe