Onko kellään samanlaisia kokemuksia maca-jauheesta kuin minulla?
Aloitin maca jauheen syömisen nesteeseen sekoitettuna aina aamuisin,suurensin pikku hiljaa määrää.
Näin tein kolme viikkoa ja sitten viikon tauko. Uudelleen aloittaessani en enää aamuisin pystynyt litkua nielemään(olen aamuisin muutenkin huono syömään). Siispä päätin ottaa sen illalla!
Kun olin macan ottanut, kesti vajaa puolisen tuntia ja vatsaani alkoi koskea aivan hirveästi ja eipä aikaakaan kun oksennus lensi.
Päätin kuitenkin kokeilla muutaman päivän kuluttua uudelleen. Ja sama homma. Hirveä kipu vatsassa,kuin olisi jokin käymis reaktio.Nyt en ole enää macaa suuhuni laittanut, mutta ihmetyttää tuo outo reaktio!
Jos joku fiksu kertoisi, mistä tuollainen johtuu?
maca reaktio
jyhjhyjhg
4
198
Vastaukset 4
- BLOODisLIFE
Ootko säilyttäny macaa oikein? Jotkut macajauheet säilytetään huoneenlämmössä mutta mulla on myös sellasta macaa jota säilytetään jääkaapissa.
- Myrkytys-
Sait myrkytyksen siitä moskasta.
- BLOODisLIFE
Ongelma oli myös varmasti siinä että otit liikaa etkä tehny niin että olisit vähitellen suurentanu määrää, kun olet pitäny taukoo niin sen jälkeen ei aloiteta soppakauhallisella tai ruokalusikallisella vaan teelusikallisella ja ongelma oli varmasti myös se kun käytit raakana
- Myrkytystila
Eli sai myrkytyksen tuosta moskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811475
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.99586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557