pyöräilyn. Mä oon ajatellu hankkia bmx pyörän, mutta en teidä ollenkaa minkä laisen hankkisin?
Ooon ajellu paljon tavallisella maastopyörällä mutta tahtoisin hyppiä ja temppuilla :D Ni millanen pyörä mun kannattais hankkii? Minkä merkkinen aloittelijalle sopis? Käytetty vai uusi? saako alta 500e hyvää?
En siis haluis missään rampissa tai putkien päällä :D vaan maastossa ja hyppyreistä hyppiä.. Onko jotain hyviä nettisivuja mistä voisi kattoo pyöriä?
Jos joku lajin harrastaja tai joku joka tietää ni voisko auttaa? Oisin hirveen kiitollinen! :) kiitos jo etukäteen.
Haluaisin aloittaa BMX..
130
10048
Vastaukset
- bmx
Jos vaan mahdollista, kannattaa pyörä tilata ulkomailta, suomesta kun ei oikeen saa mitään, tai hinnat on pilvissä. Kannattaa katsoa esim. www.soulcycle.nl . Euroopan sisälle ilmainen rahti.
- Mc-FreeZy
Mene:
http://www.huuto.net
Ja siellä haku-sanaksi BMX löytyy paljon BMX pyöriä ym. suht. halvalla.
Mc-FreeZy - Jermu
kiitos oikeesti ihan sairaan paljon! :)
- Kuittine
jos iedät bmx pyöristä niin mulla on MONGOOSE SUBJECT muuten hyväpaitsi että etujarru ei mene lukkoon ja rengas menee rikki koko ajan.
MISSÄ SYY ??? - bmx
Kuittine kirjoitti:
jos iedät bmx pyöristä niin mulla on MONGOOSE SUBJECT muuten hyväpaitsi että etujarru ei mene lukkoon ja rengas menee rikki koko ajan.
MISSÄ SYY ???jep mulla subject ja on sama ongelma veikkaan että vika on vanteissa
- ENJAKSA KEKSII
Kuittine kirjoitti:
MISSÄ SYY ???MONGOOSET ON IHAN SURKEITA JA KAVEREILLA ON JA NIILLÄ ON MENNÄ MELKEIN KAIKKI OSAT RIKKI !!
- KGUKY8U
ENJAKSA KEKSII kirjoitti:
MONGOOSET ON IHAN SURKEITA JA KAVEREILLA ON JA NIILLÄ ON MENNÄ MELKEIN KAIKKI OSAT RIKKI !!
jep munki kaveril on seon ihan PASKA
- pyöräilijä123456
MONGOOSET ON IHAN SURKEITA JA KAVEREILLA ON JA NIILLÄ ON MENNÄ MELKEIN KAIKKI OSAT RIKKI !!
älkää ostako tai korjatko niit heittäkää puskaan ja ostakaa GT.! vitun hyvä kestää, laadukas, ja aika halpa itel on GT free style eikä oo menny rikki!! ostakaa !! "280"
- Mongooseisthegood
Mongooset on hyviä, marketeissa myydään vaan vähän halvempaa versioo
Ja subject oli mulla eka bmx, vaihoin siitä kammet, stemmin, tangon vaikka oli hejät!
Ja ei ollut mitään vikaa paitsi jarruja ei tarvitse edes BMX - Bmx
Kuittine kirjoitti:
MISSÄ SYY ???Syy on siinä että sulla on mongoose
- sori ei ole nimi mekkii
mulla on itelläni bmx ja se on tarkoitettu metsää ja hiekka hyppyreihin ota yhteyttä niin jutellaan lisää pyörist oon iha crossi ja bmx pyörä hullu
- Cavalera
Tuota tuota...heh... mistäs sitä alottaisi? No vaikkapa siitä, että 500eurolla saa aivan hyvän fillarin vaikkapa sitten ensimmäiseksi pyöräksi.
Ihan kelpo pyöriä saa jo hyvinvarustetuista pyöräliikkeistäkin. Kuitenkin, jos kunnon pyöristä puhutaan, niin kunnon pyörän hinta liikkuu siinä pitkälti toista tonnia. Nykyisen pyöräni hintakin on siinä 1600 euron kieppeillä. Tosin osa päivityksiä on tullut väkisinkin vanhojen hajottua. Ja kalliimmaksi olisi tullut, mikäli olisin Soulcyclestä ostanut. Osat on euroopassa todella kalliita loppuen lopuksi. Kyllä ne postikulut sieltä napsahtaa ihan niin kuin muissakin liikkeissä ympäri eurooppaa. Soulcycle lähettää vain ale-tuotteita ns. "free shipping" -pakettina, eli ei postikuluja. Yleensä ne ovatkin joitakin runkoja. Itse tilaan jenkeistä. Homma vain on halvempaa, ainakin nyt kun dollari on niin heikko. Mutta kaikki aloittelijan ja tosipyöräilijän väliltä liikkuvat kysymykset löytyvät fi.bmx:n foorumeilta. - bmxjee
tarvin halvan bmx-pyörän mahollisimman halpa ei käytettä mistä mä sellasen hankin ??
- edullinen?
bmxjee kirjoitti:
tarvin halvan bmx-pyörän mahollisimman halpa ei käytettä mistä mä sellasen hankin ??
Kaikkein halvin ei ole sitten kaikein edullisin. Muista se!
- bmx
bmxjee kirjoitti:
mongoose subject
- bmx
bmxjee kirjoitti:
Mongoose subject muute hyvä paitsi etujarru ei toimi
- mitäväliä1457
bmx kirjoitti:
Mongoose subject muute hyvä paitsi etujarru ei toimi
moniin bmx pyöriin laitetaan etujarru vain siksi et sen voi myydä kaikissa maissa.. itse otin pois ja se sitäpaitsi keventää itse pyörää (mongoose painaa kuin synti) myös toisen puolen terästapit otan pois ja pyörä kevenee n. 660 g (en tiedä tarkkaan) jos ottaa kaikki terästapit irti pyörä kevenee ainakin 1320 g ja se on melko paljon.
- piuve
kannattaako alottaa bmx pyöräilyä ku oon 188cm ja painan 69 kg?
- kannattaja
kyllä sua pitempiäkin sällejä on nähty vetämässä rampilla
- eerojeu44
meeppä kattoo suomenpolkupyörä tukusta
- Odepodee
Minkä painone pyörä ois hyvä
- Odepodeee
Minkä painone bmx ois hyvä
- tuukkallj89
haluisin löytää flät pyörän mutkun en löydä mistään tietääkö joku hyviä suomalisia netti kauppoja
- jjjf
mut ihan liikkeitä on suomessa. Best brakes ja Kauppa-Veljet myy. kato niiden nettisivut.
- I´mthegirlbmx699
Mäki aijon alottaa... :D
mitä välii vaik tyttö vetäiski jossai rampil? :D
noo... ;)
kumminki :D- bmxstreet
mulla on semmone mongoose subjeckt bmx pyörä ei maksanu ku 320e ja hyvi on kuljettu! painaa semmoset 9kg ja streettiin tarkotettu
- fgfgfgfg
bmxstreet kirjoitti:
mulla on semmone mongoose subjeckt bmx pyörä ei maksanu ku 320e ja hyvi on kuljettu! painaa semmoset 9kg ja streettiin tarkotettu
kannattaako 148cm pojan ostaa redline 1.2
- joku alottelija
bmxstreet kirjoitti:
Onko tuo sama mitä myydään citymarketissa? Ja onko mitään vikoja? Ajattelin hankkia bmx pyörän ja toi ois aika halpa ja vaikuttaa ihan hyvältäki..
- alottelia
joku alottelija kirjoitti:
Onko tuo sama mitä myydään citymarketissa? Ja onko mitään vikoja? Ajattelin hankkia bmx pyörän ja toi ois aika halpa ja vaikuttaa ihan hyvältäki..
Kertokaa joku paljo citymaketist maksaa mongoose subject!!!!!!!!!!!!
- random4532
bmxstreet kirjoitti:
mikä subject painaa noin vähä? mitähän vuosimallia tuo sinun pyöräsi mahtaa olla
- asdasdasdasdasdasdas
alottelia kirjoitti:
Kertokaa joku paljo citymaketist maksaa mongoose subject!!!!!!!!!!!!
mulla makso 300 euroo
- bmx boy'
mistä löytäisin bmx pyörän mikä kestäisi kovempiakin hyppyjä... mikä olisi hyvä merkki?
- luigi567
bmxstreet kirjoitti:
ei voi niin vähä painaa! ainakaan mongoose subject
- aaaaaaaaaaaaa1
random4532 kirjoitti:
mikä subject painaa noin vähä? mitähän vuosimallia tuo sinun pyöräsi mahtaa olla
mongoose subject painaa yli 14 kiloo mulle myydään mongoose subject 170e (huippu kuntone)
- happy hippo
mietin iha samaa veikaan appelsiini
- gtgty
hups väärä foorumi
- bmx, lollipophah
gtgty kirjoitti:
hups väärä foorumi
Se Citymarketin mongoose, kirkkaansininen on mun mielestä todella hyvä! (: Vaikka siellä sitä myydäänkin nii on tosi kestävä.
- alottelia
bmx, lollipophah kirjoitti:
Se Citymarketin mongoose, kirkkaansininen on mun mielestä todella hyvä! (: Vaikka siellä sitä myydäänkin nii on tosi kestävä.
paljon Citymarketista maksaa mongoose?
- geegrggr
http://www.bestbrakes.net/ tuolta löytyy joka lähtöön
- MR.Karski
muulla on specialized fuse3 makso 480€ ja hyvin on toiminu!! :D MAHTI PYÖRÄ!!
- ..aasd
MR.Karski kirjoitti:
muulla on specialized fuse3 makso 480€ ja hyvin on toiminu!! :D MAHTI PYÖRÄ!!
On aika paskoja. SIeltä niitä ei kannata ostaa, jos ostat mongoosen osta se oikeasta Kaupasta äläkä marketista
- Mr.Karski
..aasd kirjoitti:
On aika paskoja. SIeltä niitä ei kannata ostaa, jos ostat mongoosen osta se oikeasta Kaupasta äläkä marketista
niimpä!!
- jrithr
Mr.Karski kirjoitti:
niimpä!!
haluaisin aloittaa bmx pyöräilyn muta en yhtään tiädä mistä saisin halvalla bmx sellaset 100e-300e
- lpoooooooooolk
..aasd kirjoitti:
KYLLÄ!!
- `tomppame
Mulla on myynnissä trek vert1- merkkinen laatu bmx, jossa tosi kestävä runko, ja just ostettu uusi sisuskumi taakse ja suhtkoht. uudet jarrupalat on ja gripit. Ainut miinus on että takavanne vähän halki ja vähän käytön jälkiä lyötyy niinkuin jokaisesta käytetystä, hinta ois 100€, eli tosi halvalla saa
jos oot kiinnostunu niin voi sähköpostii kirjottaa viestii ja voin kuvii lähettää:
[email protected]- QQ
k2b bmx arvoja kun ois itellä myynnissä. Siin ois pun runko, haarukka, tanko ja musta penkki. painaa n. 15kg
- minä-i12
QQ kirjoitti:
k2b bmx arvoja kun ois itellä myynnissä. Siin ois pun runko, haarukka, tanko ja musta penkki. painaa n. 15kg
voisitko lähettää sähköpostiini kuvia siitä sun k2b BMX pyörästä. Arvoja en tosin tiedä mutta olisin kiinnostunut ostamaan sellaisen.
Sähköpostini --> [email protected]
- nico.p
on toi budgetsport.siel on jotai tai sit noustenpyörä sie on myös!!!!!!!!!!!!!
- sunnuntaisuhari:D
itselläni mongoose subject.. on se toiminu kiitettävästi hintaansa nähden mutta etujarru on ihan paska..mutta jos sen ottais pois niin kyllähän se ensimmäiseksi bmx pyöräksi kelpaa eikä hintakaan niin vaivaa eli hyvä ja halpa bmx aloittelijalle
- kylk
Krmh. Ei millään pahalla, mutta mongoose ei ole hyvä. Ainakaan subjekt. Niillä ajokin on kunnon bmx:än jälkeen vaikeaa. Ne on liian etu painoisia-->bunnyhop ei onnistu hyvin. Muutenkin niillä esim kaaresta hyllylle nousu on ihan outoo. Ostakaa vaikka signaturesta, sielä ei oo yhtään ns. markettipyörää.
- HELP!!
Mul on itteläni felt ethic -08. muuten hyvin toiminut noin 2v mut nyt tuli ongelma takavanne soikeena ja kolhuilla!! mistä saa halvalla taka vanteen??HUOM..mieluiten suomesta..
- pahvi-prooo oo oo
mulla on mongoose subject ja ettu jarru ei tee hevon vittuukaa mut muuten hyvä. vikoja ei oo tullu ku vast yks ja senkii ite sössin ku otin eka kaikki jarrut vituu ja laitoin jarrut takas ja nyt siel tuli semmone propleema et toinene pala ei osu vanteeseee ollenkaa = / mietin et mist sais uuen jarru paketin ja mahrollisimman halval asun haminas joten en tierä hirveest liikkeit :D
- - tietämätön -
Mitä eroa on ostaa kunnon kaupasta sama pyörä kuin marketist?
- jotkinvaan
kunnonkaupasta saa kunnon pyörän marketista saa marketti pyörän joka on paska
- bmx?
hei oisko semmonen mikä maksaa noin 300e carraro slayer bmx hyvä?? voisko joku asiantuntija kertoo mulle en haluu tuhlaa rahaa mihinkää huonoo pyörää
- bmxpro
No ei todellakaa. Carrarot on tunnetust ihan paskoi ja vitun painavii. Ite en sitä paskaa ostais
- minävaan minävaanofn
jospa tääl pörräis joitakin (asiann tuntevia) mulla on ongelma kun olen valkkaamassa ensimmäistä bmx pyörää ja joissakin samanlaisissa on vähän erilainen nimi ihan pikkasen ja hinta ero onsitte huimaet osaaks joku selittää miks?
- bMx
Mulla on mongoose capture ja hyvä on. Vaikka hinta nyt olikin sen 300e niin on se kestänytkin, ei ole pettänyt minua. Ainahan ne kuluvat osat kuluu, joskus kannattaa riski ottaa ja halpaa ei kannata ostaa. Eli mitää100e bmx pyöriä ei kannata sen enempää ihailla.
- Apuja!
Hei kyselisin semmosta että oon tälläne 145-150 kokone sälli ja aattelin ostaa bmx itekki... Nii voisko joku ammattilaine kertoo vähä vinkkejä ja tällästä..? Ei mongoosea vaan joku aika laadukas bmx n. 100-300e.. ajelisin niiku kaupungis ja parkeilla,joskus ehkä metässä kävisin pärisemässä =D Ja mongoosea en halua sillä se on niin painava.. Ite painan joku 42kiloa Vastausta kiitos!
- Apuja! (jatkuu)::D
Ja mieluiten suomesta,tai jos saisi edes postiennakolla
- ???
hei onks noi yosemitet iha paskoi ku loysin tuolt varaston pohjalta tollase yhe yosemite bmx ja oon harjotellu ny iha muute vaa jotai iha perus tempuja kannattaisko ostaa uus. kun olen vähän kiinnostunut...
Mulla on mirraco miami street ja makso 440e ja olen tyytyväinen
- se olen minä vain
kannattaa kattoo tuolta----->www.jarvisenpyöra.fi
- bmx ajaja
mulla on mirracon essex fultin gripeillä ja ohjainkannattimella, on tosi hyvä pyörä ja hinta oli ilman fultin osia 480e et jos ostaa ekan pyörän niin mirraco saaa alle 500e
- jokubmxboy
Joo mul on kans toi Mirracon Essex ja oon tyytyväinen siihen.
- Mongooseeeeee voitto
joo ite aion ostaa tuolt järvisenpyöräst mongoose subjectin 199e, oikee hinta 320e.
siin on tapit, etutaka jarrut ja myyjä sanoi että kestävintä ainetta tässä.- eimongoosea
ehkä kestävintä mutta painavintaki myös uskokaa jo ei mongoosea
- mongoose=paska
mongoose aivan paska itel on wethepeople volta 2011 paras pyörä maan päällä hinta 749e wethepeople on paras merkki ei mikää mongoose ostakaa wethepeople, united,fit,tai verde siin on parhaat pyörät saatana ja löytyy myös mongoosen hintasii mut paljo parempii!
- ikäkuski
meneppä www.signaturebmx.com jos et oo viel kerenny kuunnella noita...??? :OOO miks pitäs tilata ulkomailta ku hyvän pyörän saa suomesta tilattua todella helposti ja suht hyvään hintaan.
Täält saa hyvii ja halpoi bmx:ii, tää kauppa on Iso-Britanniassa mutta ku sen bmx:än tilaa siinä ei kestä ku joku 2 viikkoo. Ite tilasin kuukaus sitten ja siin kesti 2 viikkoo ja sain sellasen juomapullon sieltä firmalta ja sellasen jumppakassin myös
- Börje 321
Ihan ok ostospaikka niin kauan kuin tavarat. Kestää. Reklamaatiot kestää viikkoja. Joudut muuten vielä omaan piikkiin lähettääkin tavarat.
- mengoo
Tahtoisin bmx, mutta mistä saan halvalla?
- emppaz
Mulla on semmonen asia et älä ikinä alennu markettipyöriin esim; mongoose!!!
Jos haluat kunnon pyörän osta se esimerkiksi Chainreactioncyclesistä..!!
Jos menet ostamaan lähimmän K-kaupan "halvan" mongoosen se tulee loppupeleissä kalliimmaksi kuin esim minun omistamani GT..., Koska joudut kerran viikossa ostamaan siihen osia...!!! eli osta mongoose jos ajat sillä kouluun ja takaisin...!! osta merkkipyörä jos ajattelet harrastusta.!!!- JoinK
Onks gt hyvä? Oon ajatellu ostaa
- united bmx
ostas tuolta signaturebmx sieltä löytyy hyviä pyöriä (:
- SLK-H00ds
älä ikinä oat INSERAA se nyt hirttää kiinni paikallaakii ja emppa on iha oikees! ei tarvi ostaa 1000e bmx jos oikeest haluu yrittää ;D SLK-H00ds!
- bilteman bmx uhri
sitten tiedoks kaikille aloittelijoille että biltemasta EI kannata ostaa bmx pyörää vaikka se siellä halpa onkin se painaa kuin mikä ohjaus tanko on ihan törkeen levee yms.
kaiken lisäksi siinä rungossa lukee xxx. - WHAT?
MIST SAIS HALVAL HYVÄN BMX:än??? (HUOM:suomest)
oon noin 137cm mikä merkki mikä malli?
mikä sopis mulle saa maksaa enintää 325€??? - xd
älä osta yosemitea mul on smmone ne on iha paskoi
- mlö
täällä on jotain bmx tarjouksia www.bestbikes.fi
- lol
GT merkkiset pyörät on hyvä laatusii ja aika halpoi
- BMX 2
Ite ostan kaverilta sen Carraro BMX jostakin marketista osti mutta siinä on kivasti uutta osaa että ei enää erota oikee ees siitä marketti pyörästä :D
- muna
Tää on tullu tänne 2004 :DDD
- subject=jees fillari
mulla on subjecti kestäny hyvin kovemmatki hypyt eikä paina enää ku n.11-12kg ku oon ottanu jarrut ja tapit pois
- atte patviainen
Hei ! mä haluasin alottaa bmx pyöräilyn oisko jotain halpaa ja hyvää
- mombasaa
tiiättekste onks inttersportissa tai budget sportissa hyviä ja laadukkaita bmx pyöriä
- upit ei osaa ;o
mihin jarruja tarttee!!!! ei mihinkään bmx pyöräilyssä voit laittaa etupyörään jalan tai opetella manuaalin joten subject kattokaa muuten youtube video:Props Megatour BMX Freestyle. ei tarttee jarruja mihinkään.
- bmxPoju
paljonko mongoose subjeck "noin" painaa?
- perunapää
JOOO!
Minä myös haluaisin aloittaa dirt-pyöräilyn. Hankalaa aloittaa kun ei tiedä mitään minkälainen pyörän pitäisi olla ja mitä kannattaa ottaa huomioon pyörän hankinnassa.
Jotain tällaista haluaisin -> http://s3images.coroflot.com/user_files/individual_files/230347_O1Z8SLEN9Hm2gOUw8sxAm55qv.png
Tällaista haluan harrastaa ->
http://www.youtube.com/watch?v=Cj6ho1-G6tw
Mistä tuollaisia pyöriä saa vai pitääkö tilata osia erikseen ja kasata itse?
Olen 83 kg ja 185 cm pitkä. 23v
Mistä voisi vähän opiskella aihetta, että ymmärtäisi jotain? Kirja?- dstfykhgfd
linkittämäsi video on enemmä trialia, ei dirttiä.
- perunapää
Ok, kiitos vinkistä.
Lisää tietoa kaipaisin?
Mistä löydän lisää tietoa aiheesta?
Oikeastaan nyt vähän asiaan perehtyneenä street-pyöräily olisi se minun juttu.
Mikä pyörän tuumakoko täytyisi olla? Olen 185 cm pitkä ja 83 kg. Isoin 26" ?
Mitä mieltä olette tästä -> http://www.hi5bikes.fi/~092Fx0000001/?Y999=PIF&Y104=NS12-002 - ahahahswomsopw
mikä näist on paras oon 164cm pitkä ja aloittelia nii mikä näist olisi paras bmx
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=66517
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=67423
http://www.signaturebmx.com/shop/product_details.php?p=1444 - ahahajnajsnan
ainii ja sit viel toi
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=72676 - pö
paljonka mongoose subject maksaa ja mistä niitä saa ?
- wsrxtcfyvgb
onks toi mirraco blinkki kui hyvä pyörä?,pystyyks sillä mitää tekee ku oon sen 188cm ja noin 75kg? kiitoksia jo etukätee :)
- felt vault bmx 2012
- jooseeeeeeeeeeeeaaas
signature bemaxit on vitun paskoja
- mongkoose is best
mongoose subjekt on mun mielestä paras bnx myörä mitä on mää hyppäsin semmosen 3 m kiven päältä alas sillä eikä tullu mitää eli osatakaa mongoose (sama asia kun mirace) ja ainii se on ollu mulla jotai 17 vuotta eikä oo hajonnu
- paska mongoose
mongooset on vitun paskoja paskan näkösiä vammasille tarkotettu
- ]]ere
vittu ittelä on united rn1 2012 vuoden ja makso 6000
- joona
ei voi maksaa 6000e mulla on united ja makso 1500e ja 2012 vuoden
- vitun pöljät !
joo siis mistä vitusta oot ostanu ko oma united rn1 makso 400 uutena 2014 vuoden malli
- jerppa
mulla on aito bmx mutta otin jarrut pois koska ne on ihan vitun paskat
- arrtu
kaverilla on bilteman romu bmx epä aito aina taka kumi paskane ku ei osaa ajaa
- jope 00
mikä bmx pyörä sopii parhaiten temppuluun ja pomppimiseen kohtuu halvalla.??????
- Bmx hirmu
Tääl vaa jauhetaa paskaa, osaaks joku nyt sanoo, mikä on luotettavin ja laadukkain kauppa, ite pidän chainreactioncyclesistä, mut bmx ois hankinnassa.
- `Eke`
Onks kellään ollu Felt Mystic:iä? Olen ostamassa ja vähän tietäis millanen on. Painoa JNE. Kokemuksia?
- nino
Mulla on felt bmx ja on hyvä!
- joomoiBMX
oisko jotaan hyvää melkee enemmä dirttiii tarkotettu onko mongoose subject hyvä sellaseen ? TAI mongoose logo
- tere997
onko mongoose logo hyvä?
- tutututtuntematonon
SAAKELIN JUNTIT! TÄÄ KESKUSTELU ON LOPPUNUT JO IHAN VITUN KAUAN SITTEN! ALOTA UUS KESKUSTELU JOS ON ASIAA! SAATANAN MAALAISJUNTIT!
- pyöräilijä123456
no itellä on GT bmx:sä maksoin 300e iha hyvä voit ostaa mult 280e siin ei oo paljon naarmui ja muutenki kunnos.osta missä asut jos kaukan ni voin tuua vastaa jos ostat ite asun lahes
- pommi1
mogoose on iha paska älä osta sitä
- jakke112
joku dirtti käytettynä niitä löytyy esim torista
sillä pääsee metässä ja voi hyppiä :) - bmxboy
Itellä on Mongoose logo ja hyvin on kestäny! uudet cripit,tapit ja cyron oon homannu. hyvä hinta/laatu suhde.
- korjaan
mongoose on paska ja *gripit *gyro
- bmxisbest
Olen vasta aloittanut bmx säilyn ja haluasin tietää miksi pyörästäni kuuluu kilahdus kun tulen maahan hypystä?
- näin teet
katso kaikki pultit tms. läpi jos joku sattuu olemaan löysällä. ääni voi johtua myös jarruvaijereista, mikä ei ole haitallista, mutta se on kyllä ärsyttävää, siksi kannattaa laittaa nippusiteitä vaijerin reitille ja sahata runkoon rautasahalla pieni alku ja vasaroida se lekalla hajalle, sitten pyytää isiltä uusi bmx pyörä
- Nuuskakalanen
LOL, viestin aloittaja on jo varmaan SM-mestari nyt 9 vuoden jälkeen :DD
- roy9
saa käytetyistä saa aika hyviä pyöriä aloittelioille tosi halvalla jotku oli 80e tai kallin minkä näin oli vähän yli 200e
nettipyörä ja eti hausta bmx niin löytyy :) - silakka3
onks chainreaktion pyörät mistään haettuja ?
- nino
Onko felt bmx hyvä?
- nino
Ite maksoin bmx pyörästä 180 euroa tosi vähän käytetty uutena 500 euroa
- nino
nino kirjoitti:
Ite maksoin bmx pyörästä 180 euroa tosi vähän käytetty uutena 500 euroa
2 kertaa ajettu
- umrih
Torista saa halvalla alle500€ ja hyviä
Jos olet aloittelia hommaa käytetty - umrih
Torista saa halvalla alle500€ ja hyviä
Jos olet aloittelia hommaa käytetty - Bmxjonne
Itelläni on Mirraco Fivestar helvetin kallis
- Anonyymi
Ite sain iHan 10e kaverilta
- Anonyymi
Moi!Ite katoin Bmx jarruja ja päädyin tänne:D. Ite hankin 39€Bmx:sän Torista ja kunnostin sen ja maalasin ,niin sillä saisit aika hienon Bmx:sän!Ite jos ostaisin Bmx:sän uutenä niin menisin XXL:ällää!T.T korhonen
- Anonyymi
Nykyisin näkee herkullisen näköisiä fillareita katukuvassa. Eipä oikein tiedä minkä niistä valitsisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.981565- 2091468
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K52769Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5692Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36685