13v tyttö oon 174cm 65kg enkä kasva enää paljoa mutta siis olisinko liian iso piensuokille joka on 145cm säältään. tai eestinhepalle joka on 148cm
liian iso piensuokille
4
68
Vastaukset
- z----
Kyllä minusta olet. Ja kuten jo sinun toiseen topaan sanoin, kyllähän 13-vuotias vielä kasvaa. Ja painoakin tulee lisää.
On sekä sinulle että hevoselle parempi, kun hevonen on sopivan kokoinen. Osta normisuokki tai hevoskokoinen eestinheppa. Tai joku muu vastaava hevoskokoinen.- moikkk
minkä kokosii niit isoi eestinheppoi on?
- nomorovaan
moikkk kirjoitti:
minkä kokosii niit isoi eestinheppoi on?
Ei nyt oo varmaa tietoo mutta 140-155cm. Veikkaisin. Semmosia ovat ainakin ne millä oon ite menny
- Jossuuuux_
Mun mielestä oot vähän pitkä kylläkin. Kannattaisin hankkimaan irsellesi sopivan hevosen, koska oot kumminkin aika pitkä. Ja jos aiot kisata, niin muista että PONI-vuodet loppuu 16-vuotiaana, ja tällöin et voi kisata enää suuremmissa luokissa.
Suosittelen hankkimaan isoimman eestinhepan tai jonkun kivan ratsuhevosen tai puoliverisen.
Itse olen 16-vuotias, todella lyhyt (158cm xD) ja mulla on oma puoliverinen junnuheppa, jolla kisaan He:A ja Re:110cm luokissa, eli kannattaa miettii tulevaisuutta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2096702Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2994643"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423605Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1153434Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m673405Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492876Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2582620Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.762440- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941