Hei, haluaisin kuulla kokemuksia etelästä Rolloon muuttaneilta. Itse olen asunut koko nuoren ikäni Helsingin keskustassa ja nyt muutan kumppanini kanssa opiskelemaan Rollon keskustaan. Hänelle paikka on tuttu ja hän mieluusti tahtoisi sinne myös jäädä. Super Helsinkiläisenä minua kuitenkin hieman pelottaa. Meillä ei ole autoa, eikä ajokorttia. Miten sinne muuttaneet ovat sopeutuneet? Mihin kannattaa varautua? Mitä siellä kannattaa tehdä? Ovatko Rollon keskustassa harrastukset, kaupat ja julkiset palvelut helposti saatavilla? Minkälaisia ihmiset ovat? Miten opiskelijat viettävät siellä aikaa?
Rovaniemelle muuttaneet
8
<50
Vastaukset
- saarenvaari
kaikki palavelut on nipsnaps käjensaatavila. son vaan tämä mejän murre johon hesalaisen on vaikia suhtautua. mutta varmhan luulen että tulema toimhen! ei muuta ko wellcome!
- paikat-kuntoonn
Onko tämä taas niitä paikatkuntoon tyypin aloituksia ?
- pösilönpösilö
Taitaapa olla, kun ei tyypillä ole muutakaan tekemistä, keksii näitä juttuja sitte.
Heh,heh, että mitä opiskelijat siellä tekee. Opiskelijat tekee just samaa kun muuallakin. - kehä3-jälkeen-elämää
no jos niin arveluttaa tulla?? niin pysyy "stadissa"!!! ja ja "stödä" kulkee..... ajallaan?? mutta sen sanon! et en täältä ainakaan etelän ruuhkaan lähtis... vaikka maksettas??? :)
- aweewwssaa
Tuppukylässä haisevia ukkoja ja pervoja joka lähtöön.
- llaauurr
Heippa,
itse olen myös poikaystävän perässä muuttamassa Rolloon eteläsuomesta. Ainakin mitä itse olen useasti roissa käynyt, niin kiva pieni kaupunki ja keskustassa nyt on kauppakeskukset ja siinä se sitten onkin :D ainakin näin vierailleena siellä olen hyvin viihtynyt. Joko olette saaneet asunnon jostain? - OnnexOlgoot
On se kiva kun noilla saamaan jääneillä sosiaalipummeillakin on joku avustaja joka opetti niille että netistä löytyy niiden tasollekin oma lehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770