http://yle.fi/uutiset/ohikulkija_tallensi_uskomattoman_nayn_saari_purjehtii_sillan_ali/8144836
liikkuva saari pääsis lomalle luontoon XD
15
92
Vastaukset
- booorrnn_freee
.
"Saari on Vapaana syntynyt"
https://www.youtube.com/watch?v=Rb2Awn_dYTs
har.
.On se aika villi kun aina pääsee vapaaksi taidettiin buddyn kanssa puhua kun halusin pelastua uneni oli vedenpaisumusta ja mietin miten pelastan kaikki lapseni. Seuraava uni oli kiihdyshiukkasenkoneen räjähdys.
Haluan vieläkin oman saaren puhuin vakavissani miehen kanssa eristyksissä muista, alkaa meno olla jo hurjaa.
Mietin kun mennään vanhalle ajalle nimimerkillänikin. taisin haluta buddyn mukaan autiolle saarelle josta saisi pohtia minut ja kukas se mun viihdyttävä olikaa( Kiva kun nimet ei muistu mieleen liian kauan aikaa. Liian kauan aikaa..)
Mutta buddy olisi ratkaissut meidät pois neroudellaan. 8)moraalinvartija kirjoitti:
On se aika villi kun aina pääsee vapaaksi taidettiin buddyn kanssa puhua kun halusin pelastua uneni oli vedenpaisumusta ja mietin miten pelastan kaikki lapseni. Seuraava uni oli kiihdyshiukkasenkoneen räjähdys.
Haluan vieläkin oman saaren puhuin vakavissani miehen kanssa eristyksissä muista, alkaa meno olla jo hurjaa.
Mietin kun mennään vanhalle ajalle nimimerkillänikin. taisin haluta buddyn mukaan autiolle saarelle josta saisi pohtia minut ja kukas se mun viihdyttävä olikaa( Kiva kun nimet ei muistu mieleen liian kauan aikaa. Liian kauan aikaa..)
Mutta buddy olisi ratkaissut meidät pois neroudellaan. 8)Tämän vuoksi muistot on ihania ja toivoisin muistanut kaiken, hyvänkin ajan palstalla. Harmi kun alkoi itselläni elämä mennä kamalaksi, ajatukset harhailemiseksi pahuksen ukko.
- saarirunoilija
Niin sitä yrittää viranomaiset näyttää saarelle kaapin paikkaa.
Taitaa olla ettei saari vähällä luovuta. kyllä sitä vapaudessa haluaa elää kukanenkin.
- Vastustaa_viranomaisia
moraalinvartija kirjoitti:
Taitaa olla ettei saari vähällä luovuta. kyllä sitä vapaudessa haluaa elää kukanenkin.
.
"Suomessa ei vastusteta viranmomaisia ilman rangaistusta"
har!11
. Vastustaa_viranomaisia kirjoitti:
.
"Suomessa ei vastusteta viranmomaisia ilman rangaistusta"
har!11
.Toivotaan ettei ne kehtaa tuhota, luonnon omaa tahtoa.
- Laki_omiin_käsiin
moraalinvartija kirjoitti:
Toivotaan ettei ne kehtaa tuhota, luonnon omaa tahtoa.
.
"Vapaasti waltoimenaan purjehtiva saari on ottanut oikeuden omiin käsiinsä"
har!11
. Laki_omiin_käsiin kirjoitti:
.
"Vapaasti waltoimenaan purjehtiva saari on ottanut oikeuden omiin käsiinsä"
har!11
.Saari maastoutuu todennäköisesti luontoon. metsästäjillä on tekemistä löytää maastosta.
- vsk_runoilija
Kuulun "Vapauttakaa saaret kahleistaan" ryhmään. Meidän näkemyksen mukaan, jokaisella saarella on oikeus ajelehtia minne haluaa, eikä olla kahleissa maan sydämeen.
Nykyinen austraalia vapautti aikanaan itsensä etelämantereen ikeestä. Ja ilman ajelehtivaa saarta, ei olisi Himalajaa- päivi_
Minä taas vastustan kiihkeästi saarten itsepurjehdusoikeuksia.
- lisäksi----
päivi_ kirjoitti:
.
"Lisäksi vaadimme ruotsinkielen todistusta saarelta"
. päivi_ kirjoitti:
Kyllä niissä riskit ovat varsinkin järistykset, vuoretkin syntyvät mannerlaattojen yhteen törmäyksestä.
- vsk_runoilija
päivi_ kirjoitti:
Päivi, Päivi (Lipponen), ei SDP:n kannatus nouse, kun haluatte riistää itsenäisen saaren vapauden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta118712