Olen parissa vuodessa lihonut 25 kiloa ja tuntuu että nyt minuun suhtaudutaan paljon suuremmalla kunnioituksella kun aiemmin. Pituutta minulla on 185 ja painan 90 kiloa - aiemmin siis painoin 65 kg!
Olen lihonut 25 kg ja elämä hymyilee!
12
52
Vastaukset
- ruma-ätmi
Laihduin 25 kg joskus aikoja sitten ja naiset ei edelleenkään tykkää minusta.
- ruma-ätmi
Olen 167cm ja 74 kg nyt
- eiliianlaiha
Olet nyt hyvän kokoinen!
Oo ooooo.
- omg32
Kannattaa taas lihottaa koska naiset tykkää isoista miehistä.
- Hyvätsulle
Jos tuosta on edes 10kg lihasta, niin well done! Kyllä "miehen kokoinen" vetoaa aina enemmän kuin vinkuheinä, vaikka osa olisikin läskiä. Poikkeuksena emot ja muut hoikkien poikien fanit.
- jkjkj
sulla on läskifetissi?
- Sherlockki
Veikkaan että miehellä se pieni lihavuus on enemmän naisten mieleen kuin laiha hyvä kuntoinen. "Mukavan pehmeä."
- Pidä.huolta
Miehen kokoista miestä kunnioitetaan kyllä kaikkialla. Koita silti syödä mahdollisimman terveellisesti..
- blaaaaaaaaaaaa66
Lihoin aikoinaan masennuksen ja siihen määrättyjen lääkkeiden takia helvetisti. Olin ennen lihomista komea nuori mies, ja kun masennuksen jälkeen pääsin taas jaloilleni, olivat liikakilot edelleen kehossa. Olin ihan varma, ettei naisilta tule enää mitään kiinnostusta. Mutta mutta, palattuani yöelämään, aloitteita naisilta tulikin jopa enemmän kuin aiemmin. Ja mikä vielä ihmeellisempää, aloitteen tekijät olivat pääosin kauniita naisia! Olen miettinyt ja ihmetellyt tätä. Eikö naisia häiritse miehen ylipaino niin pahasti kuin luullaan?
- lissäämassaaa
Miehen tulee olla " miehen kokoinen" eikä mikään rimpula, niin se vaan menee ja nykyisin anorektikkotyyppiset miehet on hinttien mieleen, mutta nainen haluaa turvallisen, miehen kokoisen miehen.
- rumaläskimies
Laihduttaminen ei paljon auta. Laihduin 30 kg ja naiset katsoo vihaavasti minua. Painan 83 kg ja käyn salilla ja on hyvä kunto. Jos et ole jännä pitkä ja komea niin naisi aei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924