Oletko lukenut? Jos olet niin mitä mieltä olet kirjasta?
Kysymys DarkFearille kirjasta Diary of A Pacifist
9
62
Vastaukset
- muistelmia
"Kirjailija" itse julkaisi opuksesta otteita Sivarit ja totaalit -palstalla 10 vuotta sitten. Aikamoista tajunnanvirtaa: https://keskustelu.suomi24.fi/t/4843288/otteita-kirjastani
Niin, vieläkö Darkkiksella on teos kirjahyllyssään? Tuleeko useinkin luettua? Oletko kuullut Krusaderista mitään viime vuosina?Oon lukenut kirjan ja on se mulla edelleenkin kirjahyllyssä. Hyvä kirja siinä kyseessä ja suosittelisin sen lukemista myös näille tämän plstan ahdsmielisille persuja äänestäville junteille.
- muistelmia
DarkFear kirjoitti:
Oon lukenut kirjan ja on se mulla edelleenkin kirjahyllyssä. Hyvä kirja siinä kyseessä ja suosittelisin sen lukemista myös näille tämän plstan ahdsmielisille persuja äänestäville junteille.
DarkFear: Miksi sinulla ja Krusaderilla meni välit poikki?
- Siinäpä.nepäivät
Hän on nykyään kääntänyt uuden lehden elämässään ja keskittyy täysillä oman kaljunsa hieromiseen ja rasvailuun.
- uytrytr
Darkkis, kun sä pidät tiukasti kiinni siitä, ettet tee mitään naisten töitä vaan ainoastaan niitä oikeita miesten töitä, niin miksi kummassa jätit menemättä miesten kouluun eli sotaväkeen? Eikös sivarivalinta ole sama kuin naisten töiden teko, vaikkei se tietty naisia koske sekään?
Ei suinkaan ole, sillä se sivarivalinta on enemmänkin just suvaitsevaisten EUROOPPALAISTEN MIESTEN valinta. Onhan ne asevelvollisuusasiat käsitelty jo hyvin tarkkaan tossa Diary Of A Pasifist-kirjassa.
Siinäkin mainittiin just siitä, että kuinka muualla Euroopassa näin turhalla asialla ei ole mitään merkitystä ja että kuinka ne kiihkomielisimmät asevelvolisuuden kannattajat ovatkin aina just niitä talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä ahdasmielisiä militaristipaskajuntteja, eli juurikin persujen äänestäjiä.
- Teknodonna
Mjaa
No. En ole lukenut (koska en yleensäkään lue mitään), mutta sen huomasin, että on tapahtunut ohi tai -ylilyönti.
Kirjan nimi on Diarrhea of a Pricipals
(Hirn)- Teknodonna
Mjoo
Ymmärsittekö vitsin?
(KIkatusta)
Sivarit on aika jänniä otuksia..
Yrittävät selittää laiskuutta joillain "jaloilla" arvoilla mutta ovat kuitenkin sitten valmiita liittämään Suomen Natoon että amerikkalainen sotilas joutuu taistelemaan suomalaisen suvakki vässykän taistelut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113824
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2352847
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392376- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181345
- 221271