Naiset! Mies hankkimassa nahkahousuja

guntheri

Hei, oon 23 vuotias mies, treenattu/semi-hoikkavartaloinen ja siis ihan hetero (homo -kommentit voivat jäädä saman tien kommentoimatta kiitos), ja nyt oisin siis etsimässä nahkahousuja itselleni, sillä musta ne on tosi tyylikkäät

http://us.asos.com/ASOS-Extreme-Super-Skinny-Jeans-In-Leather-Look/156555/?iid=4655205&WT.ac=rec_viewed&CTAref=Recently Viewed&r=2&mporgp=L0FTT1MvQVNPUy1FeHRyZW1lLVN1cGVyLVNraW5ueS1KZWFucy1Jbi1MZWF0aGVyLUxvb2svUHJvZC8.#ctl00_ContentMainPage_mainImage2

Elikkäs tuollaiset housut tulivat vastaan ^ joten kertokaas mielipiteitä :) Kiitos!

10

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pierupussi

Sopii ehkä hintteille tai bisseille mutta kukaan normihetero ei tuollaisia käyttäisi.

• eiheteroille

Ihan järkyttävät.

• Ikke

Ehkä jos vähän vähemmän tiukat? Semmoset semi-istuvat vähän rennommat. Tää on tietty ihan makuasia.
      Tietysti nahkahousuissa on se riski, et "antaa väärän signaalin.." Muuten kyllä nuo ovat mageet. Älyttömän hiostavat ja epämukavat vaan :D

• guntheri

Noo aina oon ollut vähän kireisiin housuihin päin :D mutta kiitos pointeista :)

• hlkhjfs

Pieru kiertää ikävästi nahkapökissä.

• erotuvaanjoukosta

No tossa kun katoin ton catwalk videon (kuvan alla huom linkki) niih siinä näyttäis olevan tuollaiset enemmän matta-pintaiset joka taas johtaa siihen että mun mielest erittäin hienot et ei kauheesti erotu nahkahousuina joukosta. mutta hienot on siis ;)

• mikko_eemil

Minä en kyllä ymmärrä miksi nahkahousut ja homot yhdistetään? Ehkä joissain tarinoissa mutta että oikeasti. Joo ja olen homo.

• jepjepjepjeppu

Mikä siinä sitten on jos aloituksessa pyydetään jättämään homokommenteitta, niin tämähän nyt niitä taas vilisee, miksi heteroutta kohtaan saa aina vain käyttäytyä suvaistemattomasti ja tällätavoin estää koko keskustelun alkamisenkin heitoillaan.

No nahkahousuihin en puutu, vaatteet ovat hyvät silloin, kuin niitä tehdessä ei aiheuteta ylimääräistä terveyshaittaa niiden tekijöille joidenkin voimakkaiden kemikalien avulla. Ne tuntuvat miellyttäviltä päällä ja ovat tehty kestävistä ja laadukkaista materiaaleista ammattitaidolla, eikä halpatyövoimaa käyttäen. Ostaja kyllä itse huomaa, kun löytää sen juuri hänen oman vaatteensa. Tulee se tunne, että tämä se on. Kauneus on sisäistä, ei sitä niinkään vaatteilla lunasteta, toivon ma.

• mikko_eemil

Samaa mieltä! Tuo on tosi typerää sekä heteroja että homoja kohtaan, eli ei ole mitenkään hyväksi.

Housuista voisin kommentoida, että sun kannattaa käyttää sellasia housuja joista tykkäät. Nuo on ihan hyvännäköset, jos muut vaatteet sopii mukaan. Itse tykkään enemmän perusfarkuista, mutta se onkin minä. Sulle noi voi olla hyvät.

• Satamassa_sua_naidaan

Voin sanoa, että varoppas poeka nyt vähän. Noissa housuissa siut raiskataan monissa paikoissa maailmaa. Härmässä vaan homotellaan, muualla sua työnnetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      93
      2576
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      97
      1594
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1495
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      986
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      42
      879
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      116
      873
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      803
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      726
    Aihe