Kemin poliisit loistavine älyn lahjoineen, veivät pahoinpidellyn naisen putkaan ja jättivät pahoinpitelijän kotiin. Kielsivät häneltä pääsyn ensiapuun koska olivat itse niin päteviä lääkäreitä, että tiesivät milloin tarvitaan ensihoitoa ja milloin ei. Naiselta oli murtunut käsivarsi ja hän oli saanut aivotärähdyksen. Nainen oli pyytänyt useita kertoja päästä hoitoon koska kärsi kovista tuskista. Putkavahti oli vaan ilkkunut, että siitäs sait kun menit hakkaamaan ovea sait olla pitempään. Mustelmat ja kuristamisen jäljet totesi lääkäri kun hän viimein pääsi sadistien kynsistä ammattilaisten pakeille. näitä jälkiä nämä "tohtorit" eivät olleet muka nähneet. Ei se ole kumma, että niihin säilöihin kuolee ihmisiä kun on tuollaisia idiootteja poliiseina.
Kemin poliisi loisti taas runsaalla älyllään
6
<50
Vastaukset
- avuttomia
Jos sattuu vuoroon ne jotka ei osaa kirjoittaa niin ei niitä asioita voi hoitaa.
- takaisinkouluun
Avuttomian kirjoitustaidossa on runsaasti parantamisen varaa.
- huhmaree
Mä kuulin täst jutusta oli kuulemma ollu paikallinen junnujen jalitsu valmentaja joka hakkas mimmin kotibileissään.
- raiska
Kaikilla poliiseilla on taatusti enemmän järkeä kuin yhdelläkään putkaan
vietävillä. Pitäisikö heidät viedä hotelliin valtion laskuun. Raippoja vain,
että tuntuu.- putkakuolemat_yleisiä
Sietäisit saada turpiisi oikein kunnolla ja sen jälkeen yöksi putkaan. Oletko pahoinpidellyt vaimoasi, lapsiasi vai koiraasi kun tuollaisia päästät suustasi idiootti.
- piippäälle
Kyllä ne on natseja s..tana. Pahempia k-päitä niistä keskimäärin löytyy kuin muun alan ihmisistä. Joo ja sinä raiska taidat olla siitä porukasta kuuluuko aamupalaksi etikkaa ja greippiä pipo kiristää kesät talvet. Vai lienetkö sitten itse sadisti akanhakkaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710