Heippa!
Olisin kiinnostunut aloittamaan paaston, 4 tai 5 päivän mittaisen. En laihdutus mielessä, olen siis ihan normaalipainoinen, mutta haluaisin puhditaa kehoni ja saada nesteet ja turvotukset pois.
Mietinkin sitten, että millä toteuttaa se paasto. Pelkkä vesipaasto ei oikein houkuta, mutta mitenkäs sitten esim vähä kcal mehukeitto, jos sitä vaikka joisi puoli litraa tai litran päivässä ja sitten tietenkin vettä väh. pari litraa.
Entäs liikunta, voiko harrastaa niinkuin normaalisti, liikun sen kuusi kertaa viikossa, lihaskuntoa kolme-neljä kertaa, 1-2 Hiittiä, ja pari 45min juoksulenkkiä, vai paaston aikana pelkkää kävelyä vai ei mitään?
Entäs miten syöminen tämän jälkeen aloitetaan? pelkkää proteiinia, saako syödä aamulla puuroa jne? Kertokaa? :)
Ja tosiaan kun jotain päähäni saan, niin haluan aloittaa heti. Eli ei ole mahdollista tilata netistä mitään aloitus juttuja, koska haluan aloittaa heti huomenna. Joten paastolla nautittava pitää olla jotain sellaista, mitä voin ostaa aamulla normaalista kaupasta tai jostain luontaistuote.
Kiitos jos joku viitsii käyttää aikaansa vastaamiseen :)
Miten paastota?
4
106
Vastaukset
- aieeootietoa
Voi hyvä ihme!
Googlaa miten paastotaan!
Kato Vogel paasto. Tai mee kirjastoon ja lainaa kirja ja lue. Vai luuletko että tältä palstalta saa asialliset ohjeet?
Kai älyät, että ei mehukeitto kuulu paastoon!
Jos on noin kiire, niin jätä väliin.- aloit-taja
Älä nyt sentään päivääsi pilaa kysymykseni takia :D Itseasiassa lueskelin eilen sitten paljon netistä ja asiat selkeytyivät. On kuitenkin kiva kuulla paastoajien omia tarinoita kuin lukea netistä jonkun lääkärin tai nettikapan, joka paastopaketteja myy mielipiteitä.. Mutta kiitos kun jaksoit aikaasi käyttää kommenttisi kirjoittamiseen, ikävä kyllä minä en siitä juuri hyötynyt.
- sitruunamies
Ihmisessä on rasvaa, joten sen saannista ei noin lyhyen paaston takia ole tarvetta.
Tarpeellisten hiilihydraattien määräksi suosittelisin 2 sitruunaa (sitruunassa on hiilihydraatteja, mutta muihin hedelmiin tai kasviksiin verrattuna hyvin niukasti, mutta riittävästi) puristettuna veteen / päivä ja sitä vettä juodaan sitten paastosi mukaan. - harvemminsattuu
Ai siellä netissä luki siis, että mehukeittoa pitäisi juoda?
En toki päiviäni pilaa jonkun mehukeitonjuojan takia, mutta harvoin tulee sellaista kysymystä, jos joku on kuitenkin illan googlaillut paastosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171065124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103319Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2282230Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232043Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin21442Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491154- 721140
- 1761034
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959