Tyttöystävälle kalliimpi syntymäpäivälahja kuin vaimolle?
Onko korrektia ostaa
16
<50
Vastaukset
Vaimolle riittä merkkipäivinä kukkakimppu, tyttöystävä viedään vaikkapa pariksi viikoksi lomalle johonkin lämpimään, pari kertaa vuodessa.
Hassua:
Itse olin kihloissa parhaan ystäväni kanssa.
Liskolla oli sama tilanne.
Menetys oli siksikin suuri.No on tosi hassua....itse olen ateisti ja muutenkin skeptinen kaiken suhteen. Tuota vittuperkeleen märkää paskaa tulee koko ajan taivaalta. Kaikki perkeleen sadevehkeet pitää olla koko ajan mukana, jos haluaa käydä ulkona. Jos saan käsiini sen kusipää reetan tai esterin, joka kusee tuota vettä mun niskaan, revin siltä hameen päältä ja panen paksuksi, niin loppuu toi liruttelu. Mä en tiedä mitä sä täällä selittelet jostain liskoista...pidä välillä taukoa ryyppäämisestä!
Valaisen:
Se tuon sanonnan Esteri ei ollut ihminen, vaan siipiratasalus.
Niillä on tapan lennättää runsaasti vettä taakseen.
(se on romutettu jo varmaan sata vuotta sitten)- saderunoilija
buddy-love kirjoitti:
Valaisen:
Se tuon sanonnan Esteri ei ollut ihminen, vaan siipiratasalus.
Niillä on tapan lennättää runsaasti vettä taakseen.
(se on romutettu jo varmaan sata vuotta sitten)Kyse on palokunnan pumpusta, merkki Esteri tai Ester.
Siipiratasaluksesta en ole kuullut - Raamattuvyöhykkeillä-
modelli kirjoitti:
No on tosi hassua....itse olen ateisti ja muutenkin skeptinen kaiken suhteen. Tuota vittuperkeleen märkää paskaa tulee koko ajan taivaalta. Kaikki perkeleen sadevehkeet pitää olla koko ajan mukana, jos haluaa käydä ulkona. Jos saan käsiini sen kusipää reetan tai esterin, joka kusee tuota vettä mun niskaan, revin siltä hameen päältä ja panen paksuksi, niin loppuu toi liruttelu. Mä en tiedä mitä sä täällä selittelet jostain liskoista...pidä välillä taukoa ryyppäämisestä!
.
"Raamattuvyöhykkeet ovat turvassa saatanallisilta sateilta"
har!11
.
- kaikkikivamullekiitos
Minä olen tyttöystävä, joten ansaitsen paremman lahjan kuin mieheni vaimo. Se mies, kenelle olen taasen vaimo saa kernaasti kuitenkin ostaa minulle hienomman lahjan kuin mahdolliselle tyttöystävälleen.
- tavaroitaonkonoita
Oliko muna ennen kanaa.
- tavaroitaonkonoita
Tottakai tyttöystävälle kalliimpi lahja, tyttöystävä antaa riemurasiaa vaimo ei, ja onhan se palkittava, tässä markkinataloudessa. Kysynnän ja tarpeen laki. Toisalta kuka sitä vanhaa tavaraa jaksaa kovin kauan kaulita ja kääntää.
Miksi suotta ostat kummallekaan mitään lahjoja? Sijoita nuokin lahjarahat itseesi, kuten olet tehnyt ottaessasi vaimon ja tyttöystävän. :)
- jaanaoot
spot ja krääh
- Iaskin..väärin
Muija saa kympin krääsää, mutta upea blondi tyttöystävä kalliin henkilökohtaisen lahjan :)
Riippuu siitä, kumpi minä olisin :P
Vakavasti ottaen, lahjat on ylipäätään vaivaannuttavia, siis vastaanottaa. Kamalaa, jos toinen laittaa rahojaan johonkin, mistä ei sitten oikein pidäkään tai ole käyttöä. Lahjojen antaminen on paljon mukavampaa:)
Kukat on toisaalta aina kivoja, etenkin itse poimitut. Vaikka itse en niistä niin paljon aina ymmärräkään, tai tunne, kuin antaja..
Kantsii ehkä kuitenkin vaimolle ostaa se lahja. tyttöystävä oon kuitenkin valinnut sen varatun miehen, ei sinkkua ja jos ukko ei pidä vaimoaan tyytyväisenä, siitä ukosta tuleekin helmoissa roikkuva sinkku, mistä ei tää tyttöystävä ehkä tykkäis.. tai sitten olen ihan hakoteillä heikäläisten ajatusmaailmasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262668
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562137Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241721- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891055
- 90979
- 128931