kumman valitset

3.vaihtoehtoa

istua iltaa tulevan kumppanisi kanssa napostelette katsotte tv tä halaatte pussaatte teette ilta palan ja katsotte leffan vai menette kaverin luo tekemään samaa ja jätätte kullan yksin kotiin tai kaverin kanssa kaljalle baariin ja pussailemaan sinne

41

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietystikin

Istun yksinäni tietokoneen ääressä tietäen, että kukaan ei koskaan tule rakastamaan minua.

• kukin.tyylillään

ilmeisesti vaikeneminen tarkoittaa valinta kaverin kanssa siksikö kaverit on tärkeitä baareissakin näkee kun pidetään hauskaa samaa sukupuolta olevat kaverukset käsi käy muka vahingossa polvella tuijotetaan silmiin halitaan näyttää rakastuneilta vastakkainen sukupuoli tulee juttusille niin ollaan ynseitä ei jutella mutta kaverinsa kanssa kyllä jutellaan ainakin jompi kumpi on rakastunut kaveriinsa

• Ensimmäinen vaihtoehto on tullut aina valittua. Siksi mulla ei varmaan juuri kavereita olekaan. :)

Omaa suhdetta rakentaessa tulee panostettua enemmän kumppaniehdokkaaseen, kuin kavereihin. Kavereita en muutenkaan ole pussaillut.

• kaveri.on.vain.kaveri

olet oikeassa niin sen kuuluukin mennä olet normaali ihminen tai nainen

• kaveri.on.vain.kaveri kirjoitti:

olet oikeassa niin sen kuuluukin mennä olet normaali ihminen tai nainen

Kavereilta kyllä joskus tuli palautetta, että typerää vaihtaa kaverit mieheen. No, en minä kavereita ollut vaihtamassa, vaikka vähän omaa aikaa heistä otinkin. Ajattelin sitten, että en minä mitään parisuhdetta saa, jos en siihen panosta ja yhteistä aikaa järjestä.

Kummasti ne kaverit ovat edelleen kavereita, vaikka joskus nuorempana jurputtivatkin valinnoistani. Ne jotka ei kavereita oikeasti olleet, menivät menojaan.

• luonnollista.on

kyllä kaverit ymmärtää onhan heilläkin kumppani sinkku kaverit on erikseen on kateellisia ja yrittää että eroaisitte ja olisit hänen kanssaan mutta hänkin jättää kaverit kun tapaa tulevan kumppaninsa

• jassukaout
        luonnollista.on kirjoitti:

kyllä kaverit ymmärtää onhan heilläkin kumppani sinkku kaverit on erikseen on kateellisia ja yrittää että eroaisitte ja olisit hänen kanssaan mutta hänkin jättää kaverit kun tapaa tulevan kumppaninsa

Juu, kylä he ymmärtävät viimeistään siinä vaiheessa, kun itsellä on halua asettua ja löytää se elämänkumppani. Tai kun pelkät kaverit ei enää riitä. :)

Näin ainakin minun kaverit loputa kaikki tekivät ja asettuivat aloilleen, perustivat perheet. Sittenkin vielä ollaan kavereita, vaikka ei niin usein enää vietetäkään yhdessä aikaa kuin joskus nuorina ja vapaina. Kaikella on aikansa.

• Jassuka kirjoitti:

Kavereilta kyllä joskus tuli palautetta, että typerää vaihtaa kaverit mieheen. No, en minä kavereita ollut vaihtamassa, vaikka vähän omaa aikaa heistä otinkin. Ajattelin sitten, että en minä mitään parisuhdetta saa, jos en siihen panosta ja yhteistä aikaa järjestä.

Kummasti ne kaverit ovat edelleen kavereita, vaikka joskus nuorempana jurputtivatkin valinnoistani. Ne jotka ei kavereita oikeasti olleet, menivät menojaan.

Et sitten osaa tai halua ajatella tilannetta ollenkaan sinkkukavereittesi osalta?

• super-atm kirjoitti:

Et sitten osaa tai halua ajatella tilannetta ollenkaan sinkkukavereittesi osalta?

Ihmiset on erillaisia ja ymmärrän kyllä ihan hyvin mistä Jassuka puhuu ja mitä hän tarkoittaa sanoillaan......ei kaikkien tarvitse toimia ja ajatella asioista samalla tavalla.....

• MGTOW kirjoitti:

Ihmiset on erillaisia ja ymmärrän kyllä ihan hyvin mistä Jassuka puhuu ja mitä hän tarkoittaa sanoillaan......ei kaikkien tarvitse toimia ja ajatella asioista samalla tavalla.....

Eikä välittää mistään muusta kuin itsestään ja omasta edusta?

• super-atm kirjoitti:

Ei kyse ole pelkästään siitä, vaan vahvasti myös Jassukan yksilöllisistä "ominaisuuksista"......on vain tullut Jassukastakin opittua paljon asioita, enkä tunnista Jassukaa kuvauksestasi.....

Jassuka on vain aika paljon erillainen yksilö verrattuna moneen muuhun.......en usko, että onnistun sinulle ymmärrettävästi selittämään asioita, jos poikkeat liikaa tietyissä jutuissa.

Mutta ei kannata syyllistää erillaisia, kun tärkeintä olisi käsittää, että emme ole toistemme "klooneja", vaikka osa olisikin vahvasti toistensa kaltaisia.........kakku muodostuu eri raaka-aineista ja mausteista....

• MGTOW kirjoitti:

Ei kyse ole pelkästään siitä, vaan vahvasti myös Jassukan yksilöllisistä "ominaisuuksista"......on vain tullut Jassukastakin opittua paljon asioita, enkä tunnista Jassukaa kuvauksestasi.....

Jassuka on vain aika paljon erillainen yksilö verrattuna moneen muuhun.......en usko, että onnistun sinulle ymmärrettävästi selittämään asioita, jos poikkeat liikaa tietyissä jutuissa.

Mutta ei kannata syyllistää erillaisia, kun tärkeintä olisi käsittää, että emme ole toistemme "klooneja", vaikka osa olisikin vahvasti toistensa kaltaisia.........kakku muodostuu eri raaka-aineista ja mausteista....

"että onnistun sinulle ymmärrettävästi selittämään asioita, jos poikkeat liikaa tietyissä jutuissa."

Mitä jos nyt kerrankin edes yrittäisit. Paljon naista mielistelevää tekstiä sait taas kirjoitettua, mutta itse aiheesta et saanut kerrottua juuri mitään.

• super-atm kirjoitti:

"että onnistun sinulle ymmärrettävästi selittämään asioita, jos poikkeat liikaa tietyissä jutuissa."

Mitä jos nyt kerrankin edes yrittäisit. Paljon naista mielistelevää tekstiä sait taas kirjoitettua, mutta itse aiheesta et saanut kerrottua juuri mitään.

"Paljon naista mielistelevää tekstiä"

Ota miten otat, se kertoo vain sinusta, sekä ajatuksen juoksustasi.....

"Eikä välittää mistään muusta kuin itsestään ja omasta edusta?"

Jos pyydät minua avaamaan asioita, niin avaa täysin kattavasti kokonaisuudessaan tuo "syytös", sekä kattava analyysi siitä miten itse ajattelet asioista ja millaisia tunteita se sinussa herättää....

Sitten sen lisäksi analysoi itseäsi hyvin tarkasti millainen olet luonteen/persoonallisuuden osalta, sekä miten "tunne elämäsi" toimii, sekä avaa tarkasti pohdintojasi, sekä ajatusmaailmaasi..... purkaen itseäsi "pala palalta".....

Tämän jälkeen voimme keskustella lisää tästä asiasta, sekä syytöksistäsi minua kohtaan......

Ymmärrätkö muuten esim, sanoja herkkyys, empatia...yms, sekä miten nämä sinussa, sekä tunne-elämässäsi näkyy, sekä tuntuu ja miten nämä vaikuttavat esimerkiksi asioihin, kun olet ihmissuhteissa tai olet yleensäkin ihmisten kanssa tekemisissä?

Monet asiat vaikuttavat moniin asioihin myös "epäsuorasti", eli esimerkiksi "omatuntoon" yms. asioihin....kaikki vaikuttaa kaikkeen....

Nyt sanot minulle, että en sanonut yhtään mitään tai et ymmärrä mitä yritän sanoa tai kertoa......Niimpä.....

Voin sanoa, että sinulla ei ole varaa siihen, koska käsittelet asioita sinulle "luontaisella" tavalla ja kuvittelet, että kysymäni asiat ovat turhia, mutta totuus on jotain ihan muuta......niin kuin sanoin, jotkut ovat vain liian erillaisia, joissain asioissa, jolloin "ymmärrystä" ei saavuteta....

• MGTOW kirjoitti:

"Paljon naista mielistelevää tekstiä"

Ota miten otat, se kertoo vain sinusta, sekä ajatuksen juoksustasi.....

"Eikä välittää mistään muusta kuin itsestään ja omasta edusta?"

Jos pyydät minua avaamaan asioita, niin avaa täysin kattavasti kokonaisuudessaan tuo "syytös", sekä kattava analyysi siitä miten itse ajattelet asioista ja millaisia tunteita se sinussa herättää....

Sitten sen lisäksi analysoi itseäsi hyvin tarkasti millainen olet luonteen/persoonallisuuden osalta, sekä miten "tunne elämäsi" toimii, sekä avaa tarkasti pohdintojasi, sekä ajatusmaailmaasi..... purkaen itseäsi "pala palalta".....

Tämän jälkeen voimme keskustella lisää tästä asiasta, sekä syytöksistäsi minua kohtaan......

Ymmärrätkö muuten esim, sanoja herkkyys, empatia...yms, sekä miten nämä sinussa, sekä tunne-elämässäsi näkyy, sekä tuntuu ja miten nämä vaikuttavat esimerkiksi asioihin, kun olet ihmissuhteissa tai olet yleensäkin ihmisten kanssa tekemisissä?

Monet asiat vaikuttavat moniin asioihin myös "epäsuorasti", eli esimerkiksi "omatuntoon" yms. asioihin....kaikki vaikuttaa kaikkeen....

Nyt sanot minulle, että en sanonut yhtään mitään tai et ymmärrä mitä yritän sanoa tai kertoa......Niimpä.....

Voin sanoa, että sinulla ei ole varaa siihen, koska käsittelet asioita sinulle "luontaisella" tavalla ja kuvittelet, että kysymäni asiat ovat turhia, mutta totuus on jotain ihan muuta......niin kuin sanoin, jotkut ovat vain liian erillaisia, joissain asioissa, jolloin "ymmärrystä" ei saavuteta....

Päätit sitten kirjoitta vielä enemmän aiheen ohi. Vastaa nyt itse aiheeseen. Älä keskity minun arvostelemiseen (henkilöhyökkäys), vaan puhu aiheesta.

Ja voin minäkin sinua arvostella. Oletko ajatellut vaihtaa nimimerkkiäsi? MGTOW ei tarkoita paskanjauhajaa ja naisten perseennuolijaa.

• super-atm kirjoitti:

Ei mulla ole sellaisia tällä hetkellä. Viimeinenkin on pariutunut kuulemma. Silloisetkin nuoruuden sinkkukamut oli kovia juhlimaan eli suomeksi bilettämään, joten en usko tehneeni mitään vahinkoa vaikka ilonpilaajana en mukana roikkunutkaan. :)

• super-atm kirjoitti:

Mun näkemykseni mukaan myös kaverit voivat välittää tämän kaverin edusta joka haluaa parin löytää ja antaa sitä tilaa sekä mahdollisuuksia siihen. Ei vain omia itselleen. :)

Molemminpuolista kunnioitustahan se vaatii. Sekä ymmärrystä. Ei se tarkoita ettei kavereista välitä, jos haluaa omaa aikaa itselleen ja kumppanilleen. Yhtälailla epäkunniottavaa on kumppania kohtaan tai ihmistä josta sellaisen haluaa, jos ei hänelle ole aikaa kun kavereiden käskystä pitää olla vain kavereiden mieliksi ja matkassa.

• super-atm kirjoitti:

Päätit sitten kirjoitta vielä enemmän aiheen ohi. Vastaa nyt itse aiheeseen. Älä keskity minun arvostelemiseen (henkilöhyökkäys), vaan puhu aiheesta.

Ja voin minäkin sinua arvostella. Oletko ajatellut vaihtaa nimimerkkiäsi? MGTOW ei tarkoita paskanjauhajaa ja naisten perseennuolijaa.

Ei se ole ohi aiheen (mutta, toki en odottanutkaan, että pystyt ymmärtämään tai kertomaan mitään ;)), vaan jos vaadit, että selitän sinulle miten minä tai joku muu erillainen, kuin sinä kertoo miten maailman näkee ja tuntee, niin kai sinä itse siihen pystyt myös, vai etkö pystykään?

Henkilähyökkäyksestä sen verran, että sinähän siinä henkilöhyökkäyksen itse teit ensin ja vastasin siihen ihan asiallisesti......

Opiskele persoonallisuuden/luonteen piirteitä vaikka aluksi ihan netistä (tietoa on, jos vain oikeasti haluaa opiskella ja oppia ymmärtämään asioita)....äläkä vaadi parin lauseen kommenteilla muita opettamaan sinua niistä täällä.......se vain osoittaa, ettei sinulla ole mielenkiintoa asiaa kohtaan, eikä halua edes oppia ymmärtämään näitä asioita, jos olisi niin näkisit ihan itse ensin vaivaa opiskella ja lukea näistä aiheista.

Sen lisäksi on hieman yllättävää, että kommenttisi on hieman vastaavia, kuin yhden "piilopeikon"...hmmmm....voi olla vain "outo" yhteen sattuma.....

Nimimerkkinä tarkoittaa minulle mitä minä haluan, eli aidosti minun omaa polkuani, eikä minkään kultin tai fanipoikien määrittämiä asioita, eikä myöskään sinusta ole minun arvostelijakseni, etkä sinä määritä miten minun kuuluisi toimia....

Jos nyt lukee vaikka sinun omia kirjoituksiasi vrt. minun, niin eipähän pitäisi olla varaa tulla sanomaan toista p*skanjauhajaksi.....ja se, että et ymmärrä minua ja sinusta poikkeavia ei oikeuta sinua haukkumaan ketään p*rseennuolijaksi....

Vastaa itse ensin kysymyksiin......koska noihin asioihin palataan, jos aloitan sinulle asian aukaisemista, mietin vain poikkeatko niin paljon, että se on täysi mahdottomuus avata sinulle asioita, joita et voi ymmärtää, koska totuushan on se, että vaikka olisin alan paras asiantuntija, sekä tekisin työkseni sitä, niin se ei ole silloinkaan helppoa voi jopa olla mahdotonta.....

Avaa minulle täysin kattavasti nyt vaikka ensi alkuun netistä opiskelemalla termi "erityisherkkyys"/"HSP", vai eikö ole mielenkiintoa?

Aihepiiri on laaja, se on moniuloitteinen ja vahvuudet erillaisia, eli kaikki eivät ole tuonkaan termin alla samanlaisia/samankaltaisia ja herkkyyden "vahvuudet" vaihtelevat......

Etkö huomaa muutenkaan sitä, että vaadit toisilta jotain mihin et itse jaksa lähteä yhtä kattavasti, etkä vastaa vastaaviin kysymyksiin???

Ei näitä asioita pysty käsittelemään, niin kuin itse yleensä kommentoit, eli pilkot osiin ja vastaat lauseella tai kahdella......

• Lisään nyt vieä selvennykseksi, että mun kavereiden kanta vaihtaa kaverit mieheen oli minusta reippaasti liioiteltua. Koska en koskaan ollut ketään vaihtamassa tai kavereita hylkämässä. Halusin vain vähän aikaa itselleni ja ihmiselle josta elämänkumppania kaavailin. Siinä oli joidenkin kohdalla sitten sellainen tilanne, että mut laitettiin valitsemaan joko ne kaverit tai se kumppani. Eli minkäänlaista joustoa ei sieltä kaverien suunnalta annettu se oli joko tai.

No minä kun en painostamisesta ja alistamisesta tykkää, niin ei ollut vaikea valita. Jos ei ymmärrystä heru kaverin puolelta eikä hän halua mulle onnea suoda, vaan laittaa valitsemaan joko hän tai kumppani, niin kyllä se kaveri sitten joutuu kalppimaan.

En muutenkaan kuulu niihin ihmisiin, joille kaverit on osa kaikkea ja arkipäivää. Lapsena nyt oli tietysti niin, mutta lapsen ja aikuisen elämä on erilaista. Kaverit touhuili jo nuorena omiaan ja minä omiani, kun sille tuntui. Aina ei kavereitakaan huvita tehdä kaikkea yhdessä, eikä kiinnosta samat asiat kuten nyt vaikka bilettäminen. Yhdessä ollaan ja tehdään asioita jotka yhdistää.

Nyt kun on perhekin ja heiläkin on perheet (oli jo ennen minua ukot ja perheet) niin sitäkään vähää, ei sellaista lapsuusajan ollaan kaverien kanssa päivittäin kuviota ole olemassa. Joskus nähdään ja nämä tauot ei kuitenkaan ole vieraannuttaneet. :)

• MGTOW kirjoitti:

Ei se ole ohi aiheen (mutta, toki en odottanutkaan, että pystyt ymmärtämään tai kertomaan mitään ;)), vaan jos vaadit, että selitän sinulle miten minä tai joku muu erillainen, kuin sinä kertoo miten maailman näkee ja tuntee, niin kai sinä itse siihen pystyt myös, vai etkö pystykään?

Henkilähyökkäyksestä sen verran, että sinähän siinä henkilöhyökkäyksen itse teit ensin ja vastasin siihen ihan asiallisesti......

Opiskele persoonallisuuden/luonteen piirteitä vaikka aluksi ihan netistä (tietoa on, jos vain oikeasti haluaa opiskella ja oppia ymmärtämään asioita)....äläkä vaadi parin lauseen kommenteilla muita opettamaan sinua niistä täällä.......se vain osoittaa, ettei sinulla ole mielenkiintoa asiaa kohtaan, eikä halua edes oppia ymmärtämään näitä asioita, jos olisi niin näkisit ihan itse ensin vaivaa opiskella ja lukea näistä aiheista.

Sen lisäksi on hieman yllättävää, että kommenttisi on hieman vastaavia, kuin yhden "piilopeikon"...hmmmm....voi olla vain "outo" yhteen sattuma.....

Nimimerkkinä tarkoittaa minulle mitä minä haluan, eli aidosti minun omaa polkuani, eikä minkään kultin tai fanipoikien määrittämiä asioita, eikä myöskään sinusta ole minun arvostelijakseni, etkä sinä määritä miten minun kuuluisi toimia....

Jos nyt lukee vaikka sinun omia kirjoituksiasi vrt. minun, niin eipähän pitäisi olla varaa tulla sanomaan toista p*skanjauhajaksi.....ja se, että et ymmärrä minua ja sinusta poikkeavia ei oikeuta sinua haukkumaan ketään p*rseennuolijaksi....

Vastaa itse ensin kysymyksiin......koska noihin asioihin palataan, jos aloitan sinulle asian aukaisemista, mietin vain poikkeatko niin paljon, että se on täysi mahdottomuus avata sinulle asioita, joita et voi ymmärtää, koska totuushan on se, että vaikka olisin alan paras asiantuntija, sekä tekisin työkseni sitä, niin se ei ole silloinkaan helppoa voi jopa olla mahdotonta.....

Avaa minulle täysin kattavasti nyt vaikka ensi alkuun netistä opiskelemalla termi "erityisherkkyys"/"HSP", vai eikö ole mielenkiintoa?

Aihepiiri on laaja, se on moniuloitteinen ja vahvuudet erillaisia, eli kaikki eivät ole tuonkaan termin alla samanlaisia/samankaltaisia ja herkkyyden "vahvuudet" vaihtelevat......

Etkö huomaa muutenkaan sitä, että vaadit toisilta jotain mihin et itse jaksa lähteä yhtä kattavasti, etkä vastaa vastaaviin kysymyksiin???

Ei näitä asioita pysty käsittelemään, niin kuin itse yleensä kommentoit, eli pilkot osiin ja vastaat lauseella tai kahdella......

Yrititkö tehdä ennätystä paskanjauhannassa? ;)

• Jassuka kirjoitti:

Lisään nyt vieä selvennykseksi, että mun kavereiden kanta vaihtaa kaverit mieheen oli minusta reippaasti liioiteltua. Koska en koskaan ollut ketään vaihtamassa tai kavereita hylkämässä. Halusin vain vähän aikaa itselleni ja ihmiselle josta elämänkumppania kaavailin. Siinä oli joidenkin kohdalla sitten sellainen tilanne, että mut laitettiin valitsemaan joko ne kaverit tai se kumppani. Eli minkäänlaista joustoa ei sieltä kaverien suunnalta annettu se oli joko tai.

No minä kun en painostamisesta ja alistamisesta tykkää, niin ei ollut vaikea valita. Jos ei ymmärrystä heru kaverin puolelta eikä hän halua mulle onnea suoda, vaan laittaa valitsemaan joko hän tai kumppani, niin kyllä se kaveri sitten joutuu kalppimaan.

En muutenkaan kuulu niihin ihmisiin, joille kaverit on osa kaikkea ja arkipäivää. Lapsena nyt oli tietysti niin, mutta lapsen ja aikuisen elämä on erilaista. Kaverit touhuili jo nuorena omiaan ja minä omiani, kun sille tuntui. Aina ei kavereitakaan huvita tehdä kaikkea yhdessä, eikä kiinnosta samat asiat kuten nyt vaikka bilettäminen. Yhdessä ollaan ja tehdään asioita jotka yhdistää.

Nyt kun on perhekin ja heiläkin on perheet (oli jo ennen minua ukot ja perheet) niin sitäkään vähää, ei sellaista lapsuusajan ollaan kaverien kanssa päivittäin kuviota ole olemassa. Joskus nähdään ja nämä tauot ei kuitenkaan ole vieraannuttaneet. :)

Jeps, ymmärrän kirjoittamasi oikein hyvin ja niissä on paljon ihan omia ajatuksiani, vaikkakaan näin ei luultavasti saisi olla, kun jotkut tykkäävät "painostamisesta ja alistamisesta".......joten ottavat erillaisuuden ja sen ymmärtämisen "p*erseennuolentana" ja vaativat selittämään asioita, joita eivät kuitenkaan halua/tahdo/pysty ymmärtämään, koska ajattelevat asioista eri tavalla ja jos ei toimi ja ajttele, niin kuin he, niin sitten alkaa se "vänkä-ikiliikkuja", jossa tarkoituksena vain vängätä loputtomiin.

Naurettavinta on, että sen on jo täällä oppinut ettei niistä seuraa mitään "rakentavaa", vaan vain "vänkä-ikiliikkuja", eli itse ei pyri lähtemään niihin mukaan ja yrittää keskittyä vain silloin kun jaksaa, sekä niihin asioihin mihin haluaa, vaikka vain "kevyemmillä" viesteillä, niin kuitenkin jotkut haluavat suunnilleen "muuttaa" toisia, sekä kyseenalaistavat itsestään poikkeavia.....

Itse olen täysin sinut erillaisuuden kanssa, mutta ihmettelen vain, kun moni muu ei ole....

• super-atm kirjoitti:

Yrititkö tehdä ennätystä paskanjauhannassa? ;)

Voiko sinulle enää muuta noihin sinun kommentteihisi sanoa, kuin "vuh....vuh....ja räkyti räks"???

Kannattaisiko miettiä myös ihan omaa ajatusmaailmaa.....sekä ulosantia???

En minä ole sinua muuttamassa, ei minulla ole siihen mitään mielenkiintoa, eikä sinun tarvitse minua ymmärtää, mutta pystytkö itse samaan???

Osaatko antaa muille tilaa ja antaa heidän olla mitä ovat, sekä hyväksyä se asia, että olemme yksilöitä ja erillaisia???

Ihmissuhteet eivät toimi niin, että yritetään muuttaa toisia (ainakaan hyvät), vaan pitäisi löytää itsensä kaltaisia....

• MGTOW kirjoitti:

Voiko sinulle enää muuta noihin sinun kommentteihisi sanoa, kuin "vuh....vuh....ja räkyti räks"???

Kannattaisiko miettiä myös ihan omaa ajatusmaailmaa.....sekä ulosantia???

En minä ole sinua muuttamassa, ei minulla ole siihen mitään mielenkiintoa, eikä sinun tarvitse minua ymmärtää, mutta pystytkö itse samaan???

Osaatko antaa muille tilaa ja antaa heidän olla mitä ovat, sekä hyväksyä se asia, että olemme yksilöitä ja erillaisia???

Ihmissuhteet eivät toimi niin, että yritetään muuttaa toisia (ainakaan hyvät), vaan pitäisi löytää itsensä kaltaisia....

"Voiko sinulle enää muuta noihin sinun kommentteihisi sanoa, kuin "vuh....vuh....ja räkyti räks"???"

Kyllä voi, mutta juuri tuollaisilta juttusi kuulostaa.

• super-atm kirjoitti:

"Voiko sinulle enää muuta noihin sinun kommentteihisi sanoa, kuin "vuh....vuh....ja räkyti räks"???"

Kyllä voi, mutta juuri tuollaisilta juttusi kuulostaa.

Niimpä.....vihdoin löysimme yhteisen sävelen.......minulla on ihan samankaltainen tunne, mutta sinun "vuh...vuh ja räkytiräks" jutuista, Eiks Oo Jännää?! ;D

Mukavaa, että sentään jossain asioissa on yhteisymmärrys....

• MGTOW kirjoitti:

Niimpä.....vihdoin löysimme yhteisen sävelen.......minulla on ihan samankaltainen tunne, mutta sinun "vuh...vuh ja räkytiräks" jutuista, Eiks Oo Jännää?! ;D

Mukavaa, että sentään jossain asioissa on yhteisymmärrys....

En minä räksytä vaan puhun asiasta ja perustelen kantani.

• super-atm kirjoitti:

En minä räksytä vaan puhun asiasta ja perustelen kantani.

Kyllä sinä syyllistyt usein sellaiseen mistä syytät muita, mutta luultavasti sinulla on siihen joku "outo" oikeus ja syy....

Jeps......välillä perustelet ja välillä et, mutta eivät ne yleensä kauhean kattavia ole, vaan varsin lyhkäisiä.

Joskus ne sopii, jos asia on sellainen, joskus taas ei....sekä "perustelusi" pohjautuvat vain sinun mielipiteisiisi, eivät ne ole sen kummenpia "asiasta puhumista", kuin muidenkaan.....ne ovat vain ja ainoastaan sinun mielipiteitäsi suurimmaksi osaksi, niin kuin meillä kaikilla.

Ja mielipiteet syntyvät jokaisella "yksilöllisesti" riippuen luonteesta/persoonasta/arvoista/ajatusmaailmasta, sekä kokemuksista........

• MGTOW kirjoitti:

Kyllä sinä syyllistyt usein sellaiseen mistä syytät muita, mutta luultavasti sinulla on siihen joku "outo" oikeus ja syy....

Jeps......välillä perustelet ja välillä et, mutta eivät ne yleensä kauhean kattavia ole, vaan varsin lyhkäisiä.

Joskus ne sopii, jos asia on sellainen, joskus taas ei....sekä "perustelusi" pohjautuvat vain sinun mielipiteisiisi, eivät ne ole sen kummenpia "asiasta puhumista", kuin muidenkaan.....ne ovat vain ja ainoastaan sinun mielipiteitäsi suurimmaksi osaksi, niin kuin meillä kaikilla.

Ja mielipiteet syntyvät jokaisella "yksilöllisesti" riippuen luonteesta/persoonasta/arvoista/ajatusmaailmasta, sekä kokemuksista........

Ainoastaan vittuilen muille jos he sen ensin aloittavat. Miksi suostuisin vittuilun kohteeksi puolustautumatta kuin joku lammas.

Tietysti perusteluni pohjautuvat mielipiteisiini, mutta en ole yksin mielipiteideni kanssa. Lisäksi perusteina ovat omat ja muiden kokemukset, joskus jopa tilastot ja tutkimustulokset.

Laatu korvaa määrän.

• MGTOW kirjoitti:

Jeps, ymmärrän kirjoittamasi oikein hyvin ja niissä on paljon ihan omia ajatuksiani, vaikkakaan näin ei luultavasti saisi olla, kun jotkut tykkäävät "painostamisesta ja alistamisesta".......joten ottavat erillaisuuden ja sen ymmärtämisen "p*erseennuolentana" ja vaativat selittämään asioita, joita eivät kuitenkaan halua/tahdo/pysty ymmärtämään, koska ajattelevat asioista eri tavalla ja jos ei toimi ja ajttele, niin kuin he, niin sitten alkaa se "vänkä-ikiliikkuja", jossa tarkoituksena vain vängätä loputtomiin.

Naurettavinta on, että sen on jo täällä oppinut ettei niistä seuraa mitään "rakentavaa", vaan vain "vänkä-ikiliikkuja", eli itse ei pyri lähtemään niihin mukaan ja yrittää keskittyä vain silloin kun jaksaa, sekä niihin asioihin mihin haluaa, vaikka vain "kevyemmillä" viesteillä, niin kuitenkin jotkut haluavat suunnilleen "muuttaa" toisia, sekä kyseenalaistavat itsestään poikkeavia.....

Itse olen täysin sinut erillaisuuden kanssa, mutta ihmettelen vain, kun moni muu ei ole....

Tämä ketjuhan venähti. :)

En ole kovin yllättynyt, jos joku ei minua ymmärrä tai kyseenalaistaa syitäni. Sellaista se on aina ollut enemmän ja vähemmän, siihen tottuu. :)

Että joutuu perustelemaan ehkä enemmän, kuin jos olisi helpommin tajuttava eli enemmän samanlainen kuin iso osa sosiaalisista ihmisistä on ja käyttäytyy.

Mulle yksin oleminen ja ilman kavereita eläminen on helppoa. Olen jo vuosia tottunut elämään ilman tiivistä verkostoa ja melkein ahdistun enemmän mitä tiiviimmin ihmiset minuun haluavat luoda kontaktia. Olen kai ns. vapaaehtoisesti syrjäytynyt sillä erotuksella että mulla on perhe ja sukulaisuhteita jotka aktiivisesti on läsnä arjessani. Halutessani saan helposti uusia ystäviä, jos niitä kaipaan. Pidän kuitenkin niistä parista vanhasta niin paljon, etten heitä heivaa vaikka viimeksi olen nähnyt noin kaksi vuotta sitten tämän ns. parhaimman kaverini. Puhelimella on yhteyttä pidetty. :)

Nämä vastakkain asettelut mies vs. kaverit tapahtuivat vuosia sitten, enää vuosiin ei ole ollut asetelmaa että kaverit olisivat olleet niskaan huohottamassa. Heillä ei ole ollut aikaa ja intressejä enää itse vakiinnuttuaan ja perheellistyttyään toimia kuten nuorena ja sinkkuna. :)

• Typerää vastakkainasettelua. Kumppani ja kaverit eivät kilpaile keskenään vaan täydentävät toisiaan elämässä. Sen huomaa viimeistään siinä vaiheessa, jos suhde päättyy.

• höpsis

Aloittajalla on lapsellinen käsitys parisuhteesta. Hän luulee, että parisuhde on jonkinlainen siamilaisiksi kaksosiksi muuttuminen, jonka jälkeen ollaan koko ajan yhdessä, ei tavata muita ihmisiä ja lakataan olemasta yksilöitä, on olemassa vain me eikä minää enää ollenkaan.

• kaveri.on.käveri

jos suhde kaatuu mikä on todella ikävää mutta eikö silloin etsitä uusi kumppani josta tulee paras kaveri mitä muilla kavereilla tekee ja mitä ne kaverit antaa ei mitään teko naurua ja toivoo löytyisi se nainen jo samoin kaverisikin ajattelevat

• järki.käteen
        kaveri.on.käveri kirjoitti:

jos suhde kaatuu mikä on todella ikävää mutta eikö silloin etsitä uusi kumppani josta tulee paras kaveri mitä muilla kavereilla tekee ja mitä ne kaverit antaa ei mitään teko naurua ja toivoo löytyisi se nainen jo samoin kaverisikin ajattelevat

Sinä päivänä kun kumppani eroaa sinusta tai kuolee, olet totaalisen yksin.
        Siksi ystäviä ei kannata ikinä milloinkaan jättää vaan pitää ystävyyssuhteet elävinä. Sitten kun eroaa tai tulee leskeksi, on monta ihanaa ystävää vierellä tukemassa ja ennenkaikkea tuomassa välittävää seuraa.

• laulavalaboratoriorotta

Siinä oli enemmän kuin kaksi vaihtoehtoa.
      Minä istun yksin kotona ja olen ihan tyytyv'äienen.

• Tasapainottelua

Kumpikaan ääripää ei ole hyvä. Jos on parisuhteessa, niin on ihan selvää että sille kumppanille täytyy olla aikaa, tai se suhde lopahtaa ennen kuin kunnolla alkaakaan.

Jos taas pistää kaikki kaverisuhteet jäähylle kun alkaa suhteeseen eikä ole lainkaan aikaa ystäville, niin silloin kyllä ei voi kavereita syyttää, jos ne ystävyyssuhteet kuihtuvat pois. Aika usein saa näiltäkin palstoilta lukea kuinka sitten eron sattuessa ollaankin totaalisen yksin ja valitetaan kuinka entiset ystävät eivät enää soittele. Miksi soittelisivat, jos ei sinuakaan kiinnostanut heihin yhteyttä pitää. Ei ystävyyttäkään voi laittaa tauolle ja olettaa että sitten jatketaan siitä mihin jäätiin jos ero tulee.

Yrittäkää löytää aikaa kaikille niille elämänne tärkeille ihmisille. Hyvä ystävä kyllä ymmärtää jos ei olla yhtä paljon yhdessä kuin sinkkuaikoina, mutta sitä ei, jos ei pidetä lainkaan yhteyttä, eikä ole muka koskaan aikaa tavata.

• Näinhän se on. Nykyään tuntuu olevan vähän trendi, että kaverisuhteet jätetään yksipuolisiksi. Mullakin on muutama kaveri, jotka aina odottaa mua kylään muttei itse koskaan ehdi mun luokse kylään. Pakosti sitä itsekin sitten vähän alkaa hannata ja miettiä, että mitä on olevinaan. Mutta toistaiseksi en ole heitä hylännyt. Odottelen kylään, jahka ehtivät.

• Välimerkitön mie iski jälleen, enkä oikein saanut selvää mistä on kyse.

Otsikko: kumman valitset (kaksi vaihtoehtoa)

Nimimerkki: 3. vaihtoehtoa (kolmas vaihtoehtoa)

Itse leipäteksti

1. "istua iltaa tulevan kumppanisi kanssa napostelette katsotte tv tä halaatte pussaatte teette ilta palan ja katsotte leffan " Ok selvä

2."vai menette kaverin luo tekemään samaa ja jätätte kullan yksin kotiin" Siis mitä? Menisinkö kultani kanssa kaverin luo tekemään samaa, mutta jättäisin kultani kotiin, vai tarkoitatko, että kaverin luona ei pussailla, mutta napostellaan ja katsotaan leffaa, vai onko kyseessä homokaveri?

3."tai kaverin kanssa kaljalle baariin ja pussailemaan sinne" Mennänkö nyt siis (homo)kaverin kanssa kaljalle ja pussailemaan, vai onko kultsi nyt mukana?

• EX__PUA

Noh!

• EX__PUA

Mahtavaa väli merkitön mies on palannut sen juttuja on aina hauska lukea vaikka ne vähän vaikea selkoisia voivat ollakin välillä vastaisin että ensimmäinen vastaus vaihto ehto näistä on eniten mieleeni etenkin jos se nainen tekee sitten siellä kotona minulle perunaa ja kastiketta

• eimustavalkoista

Kaikkia kolmea tilanteen mukaan. Plus, että se kulta otetaan myös hänen niin halutessaan mukaan sinne kavereille iltaa istumaan baariin. Vieraita ei baarissa pussailla. Useimmat kuitenkin kaipaavat parisuhteessakin ollessaan omaa aikaa / omia ystäviään ilman kumppania, joten aina ei kumppanit edes halua mukaan, vaan lähtevät omia ystäviään tapaamaan. Näin ainakin itsellä on mennyt

• Kilttiatm

Ei atm mies voi valita viettämällä iltaa naisen kanssa leffaa katsoen. Naiset vihaa sellaisia rauhallisia koti-iltoja joten lähtevät jännämiehen luokse juopottelemaan ja saamaan köniin.

• näinhaluantehtävän

valitsenvaihtoehdonCelipoistumisesipalstaltakoskanäitäsunjuttujaontodellaturhauttavalukeajosetolevieläsitäymmärtänyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      196
      4139
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      39
      2657
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      104
      2176
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      86
      1942
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      217
      1853
    6. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      8
      1185
    7. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      36
      1159
    8. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      82
      1140
    9. Miksi ajattelet

että et riittäisi kaivatullesi?
      Ikävä
      83
      871
    10. Milloin olit onnellinen? Miksi?

Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon
      Sinkut
      152
      811
    Aihe