Että on ihastunut ja haluaa treffeille. Naisia alkaa ällöttää ja ne sanoo että "sun kanssa en ikinä ala mitään, älä kuvittele mitään". Naiset on tosi ilkeitä otuksia.
Naiset suuttuu kun niille kertoo
15
<50
Vastaukset
- Niinpäjoo
Ihan yhtä ilkeitä ne miehetkin on niille naisille jotka eivät silmää miellytä. Ilkimykset.
- ätmel
Nainen pääsee aina treffeille.
- Toinenn
ätmel kirjoitti:
Nainen pääsee aina treffeille.
Ei pääse.
- ätmel
Toinenn kirjoitti:
Ei pääse.
Kyllä mun kanssa pääsee. ;-)
Toinenn kirjoitti:
Ei pääse.
Kyllä pääsee, mutta ei ihan jokaisen miehen kanssa. Ja sekös nirsoa ja hypergamista naista ärsyttää.
Eli suoraansanottuna tarkoitat tätä:
Jos nainen ei pääse valitsemansa miehen kanssa treffeille, kokee nainen statuksensa laskeneen ja laittaa tämän miesten viaksi?
- ihastunutvihastunut
Ihastuminen ei tainnut sitten olla molemminpuolista.
- ätminki
Naisen naama on heti norsunvitulla kun niille menee juttelee.
- hgil
Vain ja ainoastaan siksi koska eivät oo kiinnostuneita Sinusta.
- Ahhhhhh
On niitä hyviäkin olemassa..... Baarista naista ätmin ei kannata alkaa etsimään, suurin osa naisista panon perässä ja siihen kelpaa vain alfa.
Mutta esimerkiksi kirjastossa. Se kiltti hymyilevä naapurintyttö joka on pudottanut kirjansa lattialle ja katsoo sinuun kainosti hymyillen.
Tai se poninhäntätyttö joka tekee täydessä bussissa sinulle tilaa siirtämällä laukkuaan, melkein kuin varaten sitä sinulle - jalat.alle
Ei oo yhtään imartelevaa kuulla et oot ihastunu koska jollet tunne naista, et ole ihastunu ku hänen ulkonäköönsä! Ja niitä miehiä on miljoona jotka ihastuu naisen ulkonäköön. Kerro ihastuksestasi vasta kun tunnet naisen!
- thaimaassavieläenemmän
valittamalla saa paljon pillua.jos ei irtoa niin säästäkää rahaa ja matkalle saksassa on paljon ammattilaisia jotka osaa hommat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252406- 1132021
- 1131647
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421503Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91447Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120986Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929