nuoret naiset tiukoissa vaatteissa

bsldldö

Kyllähän nuo nuoret naiset ihan tahallaan liikkuvat jumppatrikoita muistuttavissa vaatteissa julkisilla paikoilla. On otettu huomioon että peppua tullaan tuijottamaan ja monet ovat virittäneet housut niin että camel toekin on näkyvillä. Siinä sitten nauttivat katseista ja siitä että tietävät saavansa miesten munat pystyyn. Jotkut vielä pyörittävät peppuaankin tahallaan.

30

1311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

Pitää paikkansa. Sitten he lukevat uusimmasta Cosmopolitanista artikkelin "mihin sinkkumiehet katosivat" ja ihmettelevät, kun miehet eivät tykkääkään heidän lutkailuistaan.

• JoeCamel

Totta, tahallaan ärsyttävät.
      Jotkut kehtaavat olla tekopyhiä vielä, kitisevät netissä viimeistään siitä, kuinka miehet tuijottaa ja kuolaa. Vaikka itse hakemalla hakevat näitä katseita.

• Imetettäviä

Mitä erikoista tuollaisessa pukeutumisessa on ? Ongelmahan on teidän ullakolla , ja lapsen mielikuvitus tekee kepposen . Sillä ählämit pukeutuvat burghaan ettei nämä lapsenaivoiset tiedä mitä niiden alla on .

• 10plus15

Miessukupuoli kiihottuu visuaalisista ärsykkeistä. Tämä on biologinen fakta mille ei voi mitään. Monet naiset kyllä tiedostavat tämän tosiasian ja käyttävät sitä härskisti hyväkseen. Olisipa miehilläkin yhtä helppoa saada naiset kiihottumaan.

• poiuytyuiop
        10plus15 kirjoitti:

Miessukupuoli kiihottuu visuaalisista ärsykkeistä. Tämä on biologinen fakta mille ei voi mitään. Monet naiset kyllä tiedostavat tämän tosiasian ja käyttävät sitä härskisti hyväkseen. Olisipa miehilläkin yhtä helppoa saada naiset kiihottumaan.

Puhu itsestäsi, älä yritä saada painoarvoa typerille horinoillesi käyttämällä "miessukupuoli" sanaa, kun kuvailet OMIA reaktioitasi. Ei pahemmin kiihota, jos se näkee jonkun pikkulutkan kulkevan tiukoissa trikoissa, mieleen tulee sääli, eikö tuolla ole mitään tyylitajua.

• Kielipoispimpasta
        poiuytyuiop kirjoitti:

Puhu itsestäsi, älä yritä saada painoarvoa typerille horinoillesi käyttämällä "miessukupuoli" sanaa, kun kuvailet OMIA reaktioitasi. Ei pahemmin kiihota, jos se näkee jonkun pikkulutkan kulkevan tiukoissa trikoissa, mieleen tulee sääli, eikö tuolla ole mitään tyylitajua.

Nyt puhuttiin normaaleista miehistä, ei sinun laisistasi pillua nuolevista kaappihomoista valkoritareista. Normaalilla miehellä nousee muna pystyyn, kun näkee nuoren naisen tiukoissa vaatteissa. Tai ehkä oletkin kurppa, joka esittää valkoritarimiestä. Seuraavaksi varmaan selität, että kurppien lyhyt tukka telttamaiset tätivaatteet edustavat tyylitajua.

• aikuisten.oikeesti
        Kielipoispimpasta kirjoitti:

Nyt puhuttiin normaaleista miehistä, ei sinun laisistasi pillua nuolevista kaappihomoista valkoritareista. Normaalilla miehellä nousee muna pystyyn, kun näkee nuoren naisen tiukoissa vaatteissa. Tai ehkä oletkin kurppa, joka esittää valkoritarimiestä. Seuraavaksi varmaan selität, että kurppien lyhyt tukka telttamaiset tätivaatteet edustavat tyylitajua.

Ei ole lyhyttä tukkaa mutt "jumppatrikoiden" tavalla myötäilevät mustat housut oli tänäänkin ylläni. Puserona oranssin punaisesta satiinista tehty reisipituinen hulmuava paita, josta puuttui toinen hiha, (oli ainoastaan olkanauha)
        ja toisella puolen oli 3/4 osaa pituinen hiha. Siis toispuoleinen pusero.
        Sen alta ei kyllä mitään kameelin varpaita näköselle tullut,eikä koskaan tule.
        On ihan eriasia pukeutua mauttomasti johonkin asusteeseen.
        Kuin jos käyttää niitä esim. sukkahousujen tilalla, mekon kanssa.
        Pureroani joku saattais käyttää mekkona, minä en muualla kuin kotonani.
        '
        Kyllä minä myönnän saaneeni hyväksyviä katseita ja nautin kyllä niistä.
        Mitä pahaa siinä on? Ei kenenkään ole pakko katsella mua, katsokoon jonnekin muualle jos en miellytä silmää. Burkhaanko mun pitäis pukeutua?
        Yks nainenkin tarttui hihaani,
        anteeks pyydellen kysyi ett mistä olen hankkinut puseroni.
        Kerroin äidin leikanneen sen ja itse ompelin kokoon.
        (hihasauma hiukan vetää, ei ole rutiinista taitoa vielä)

Hyvää yötä, palstalaisille!

• läähläählääh

Tämähän on mitä erinomaisin asia. Itse tuijotan erittäin mielelläni kireissä trikoissa liikkuvia hoikkia naisia.

• himojakiima

MInusta sellaiset trikoot vois vetää alas ja työntää peppuväliuin

• ihoanäkyviinheti

Tylsää. Ei niistä näy kuin kangas, - ketä kiinnostaa?

• FuckAtRailwaystation

Minustakin sellaiset joogapöksyt vois vetää väkisin alas ja työntää pepusta seuraavaan reikään eli pimppiin kullin!

• Setämies_kovana

Noin se on asian laita. Eilenkin olin kaupungilla muna kovana.

• Uhahih

Ei kai sille mitään voi sitten

• Katotoisialle

Älä kato,kato muualle!

• silmäkarkkia

On kai se miehillekin mukavaa kun on silmänruokaa. Burkhatyyppiset asut olisivat aika tylsiä katsottavia.

• MunatonHaukka

Siis onko tämä todellista?!! Vai onko nyt kyse 20v miehistä?
      Vai nouseeko muna vielä 30v ja seurustelevalla miehellä?

Eihän se muna nouse ilman seksin ajattelua! Joten miksi seurustelevat miehet edes haluavat katsella vierasta. Mitä järkeä seurustella, jos ei ole halua kunnioittaa?

• scrg

Seurustelu ei tee miehestä sokeaa eikä toivottavasti yleensä tahdotontakaan.

• ätmit

Täällä kommentoivat ätmit eivät ole mitään seurustelua ikinä nähneetkään.

• Eiköhän tuo suhteen kunnioituksen puute, sekä sitoutuminen ja asenne suhteisiin ylipäätään näy juurikin molemmin puolin ns. nyky suhteilussa..............seksisuhteet, yhdenillan jutut, paljon lyhkäisiä suhteita jne....

Eli ei todellakaan ole vain miehistä kysymys, vaan koskee myös naisia, vaikka monet näitä paljon harrastavat väittävätkin, ettei se mihinkään vaikuta.....eikä näistä saisi myöskään kuulemma jutella, kun eivät vaikuta yhtään mihinkään, mutta kun ympärilleen katselee, niin joku nyt ei vain täsmää.... ;D

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

Eiköhän tuo suhteen kunnioituksen puute, sekä sitoutuminen ja asenne suhteisiin ylipäätään näy juurikin molemmin puolin ns. nyky suhteilussa..............seksisuhteet, yhdenillan jutut, paljon lyhkäisiä suhteita jne....

Eli ei todellakaan ole vain miehistä kysymys, vaan koskee myös naisia, vaikka monet näitä paljon harrastavat väittävätkin, ettei se mihinkään vaikuta.....eikä näistä saisi myöskään kuulemma jutella, kun eivät vaikuta yhtään mihinkään, mutta kun ympärilleen katselee, niin joku nyt ei vain täsmää.... ;D

"eikä näistä saisi myöskään kuulemma jutella, kun eivät vaikuta yhtään mihinkään.."

Miksi ei saisi jutella? Onko esim. yksi pitkä ja huono suhde sitten parempi kuin ajallisestesti 2 hyvää mutta lyhyempää suhdetta? Jollekin kyse voi olla kulissien ylläpitämisestä, toiselle taas lyhyemmät suhteet voivat merkitä toisenkin kunnioittamista. Onko sitten parempi hakata päätään seinään vuosikausia, vai todeta hyvässä yhteisymmärryksessä, ettei tässä suhteessa nyt ole enää tulevaisuutta?

Jos haluaa parisuhteen, ottaa aina myös sen riskin, että saa nenilleen tai homma ei muuten toimi. Ihan kaikkea voi tulla eteen, mihin ei voi millään varautua, vaikka kuinka tutustuisi toiseen tai tuntisi toisen entuudestaan. Jos ei halua parisuhdehistoriaa, ei saa ryhtyä parisuhteeseen.

Tiedän itse pari miestä, jotka ovat oleet ulospäin varsinaisia enkeleitä, kilttiksiä ja tarkkoja kumppanien menneisyydestä. Sitten paljastui, että yksi näistä on itse on käynyt maksullisissa, ja toinen käy nykyään säännöllisesti Thaimaassa huorissa. Jos se tiedonhalu onkin vain huonoa itsetuntoa, luottamuspulaa ja kontrolloimisen tarvetta, aika paha... Enkä nyt _todellakaan_ tarkoita, että sinulla olisi kyse jostain kontrolloimisesta tms, mutta noitakin siis on, ihan esimerkkinä laitoin. Ja tietynlainen fanaattisuus on aina pelottavaa, noissakin asioissa.

En minä ainakaan näe mitään ongelmaa entisestä elämästä kertomisesta, mutta ei kaikkia omia asioitaan ihan kenelle tahansa halua heti kertoa. Yksi hyvä keino selvittää asoita on itse kertoa, mikä on oma menneisyys ja missä oma raja menee toisen menneisyyden/nykyisyyden kanssa. Puhumallahan asiat selviävät, jos ovat selvitäkseen.

Olen samaa mieltä siitä, että historiamme ja se minkälaisia valintoja olemme tehneet, ja miten olemme kaiken sen kokeneet, kertoo siitä mitä nyt olemme.

• atännä kirjoitti:

"eikä näistä saisi myöskään kuulemma jutella, kun eivät vaikuta yhtään mihinkään.."

Miksi ei saisi jutella? Onko esim. yksi pitkä ja huono suhde sitten parempi kuin ajallisestesti 2 hyvää mutta lyhyempää suhdetta? Jollekin kyse voi olla kulissien ylläpitämisestä, toiselle taas lyhyemmät suhteet voivat merkitä toisenkin kunnioittamista. Onko sitten parempi hakata päätään seinään vuosikausia, vai todeta hyvässä yhteisymmärryksessä, ettei tässä suhteessa nyt ole enää tulevaisuutta?

Jos haluaa parisuhteen, ottaa aina myös sen riskin, että saa nenilleen tai homma ei muuten toimi. Ihan kaikkea voi tulla eteen, mihin ei voi millään varautua, vaikka kuinka tutustuisi toiseen tai tuntisi toisen entuudestaan. Jos ei halua parisuhdehistoriaa, ei saa ryhtyä parisuhteeseen.

Tiedän itse pari miestä, jotka ovat oleet ulospäin varsinaisia enkeleitä, kilttiksiä ja tarkkoja kumppanien menneisyydestä. Sitten paljastui, että yksi näistä on itse on käynyt maksullisissa, ja toinen käy nykyään säännöllisesti Thaimaassa huorissa. Jos se tiedonhalu onkin vain huonoa itsetuntoa, luottamuspulaa ja kontrolloimisen tarvetta, aika paha... Enkä nyt _todellakaan_ tarkoita, että sinulla olisi kyse jostain kontrolloimisesta tms, mutta noitakin siis on, ihan esimerkkinä laitoin. Ja tietynlainen fanaattisuus on aina pelottavaa, noissakin asioissa.

En minä ainakaan näe mitään ongelmaa entisestä elämästä kertomisesta, mutta ei kaikkia omia asioitaan ihan kenelle tahansa halua heti kertoa. Yksi hyvä keino selvittää asoita on itse kertoa, mikä on oma menneisyys ja missä oma raja menee toisen menneisyyden/nykyisyyden kanssa. Puhumallahan asiat selviävät, jos ovat selvitäkseen.

Olen samaa mieltä siitä, että historiamme ja se minkälaisia valintoja olemme tehneet, ja miten olemme kaiken sen kokeneet, kertoo siitä mitä nyt olemme.

No sinä oletkin sinä...... ;)

Tarkoitinkin, että jotkut, eli ne ketkä sanovat ettei sanomani asiat merkkaa mitään, eikä sinun esimerkkisi nyt ollut sinnepäinkään mitä minä tarkoitin.......et nyt ymmärtänyt, eli en tarkoittanut sitä mitä sinun tekstisi kertoo, vaan ihan muuta. - Ymmärtänet varmaan?

Tarkoitin ns. "kukasta kukkaan"/"tapista tappiin" ja seksisuhteilu historiaa, sekä sitä vastaavaa hetken huuma "suhteilua"........

Sinun tekstisi oli ihan täyttä asiaa ja fiksua tekstiä, eli meillä ei ole tuossa erimielisyyksiä, olen täysin samaa mieltä.

Ei ole voimia lähteä analysoimaan noita miehiä, eikä myöskään noita analyysejä heistä, eli miksi he ovat toimineet kuin ovat ja toimivat.....kun ei ole kärpäsenä ollut katossa, eikä tapauksia tunne....

Mutta totuus on se, että nämä asiat kertovat yksilön persoonasta/luonteesta/arvoista/ajatusmaailmasta todella paljon.........

Eikö se ole jo ihan itsestään selvyys, että vapaamielinen seksisuhteilija sopii samanmoisen kanssa, jopa sitten siihen kumppanuuteen, miksi he edes haluaisivat erillaisen, kuin itse ovat...........jotain outoa siinä on, jos haluaisivat erillaisen, eli omanlainen vastapari ei kelpaa.....

• scrg

Voi olla että tavallisetkin vaatteet muistuttavat jumppatrikoita, jos vaatteet on muutamaa koko liian pienet tai kantajansa muutamaa kokoa liian iso.

Ja koskaan et miehenä tiedä onko suurempi rikos katsoa vai olla katsomatta.

• Fetist

Hyvännäköiset nuoret naiset trikoissaan ovat ilo silmälle. Peppu on hyvin esillä ja joskus näkyy pimppakin. Kyllä siinä on muna kovana koko ajan. Lenkillä on vähän vaarallista, jos on itselläkin trikoot. Jos näkee jonkun tiukkaperseisen mimmin ja alkaa seisoa, niin trikoissa seisokkia ei peitä mikään.

• Nuoripeppuonparas

Niinpä. Kyllä se muna kovettuu teräksenkovaksi varatullakin miehellä kun näkee nuoren ja kiinteän pepun.

• MiehetTiedetään

Siis ajattelet seksiä nuoren pillun kanssa? Ja seurustelet? Miksi haluat ajatella? Eikö kumppanin kanssa ole riittävästi seksiä? Puuttuuko kumppanilta ne silikonitissit? Vai oletko kyllästynyt kumppaniisi?

Niinhän se on, ettei se muna kovetu muuten kuin seksin ajattelusta.

Minkä ikäisiä te miesvastaajat olette?

• Nuoripeppuonparas
        MiehetTiedetään kirjoitti:

Siis ajattelet seksiä nuoren pillun kanssa? Ja seurustelet? Miksi haluat ajatella? Eikö kumppanin kanssa ole riittävästi seksiä? Puuttuuko kumppanilta ne silikonitissit? Vai oletko kyllästynyt kumppaniisi?

Niinhän se on, ettei se muna kovetu muuten kuin seksin ajattelusta.

Minkä ikäisiä te miesvastaajat olette?

Ei siihen kumppani liity millään tavalla. Se vaan alkaa mielikuvitus laukkaamaan kun näkee nuoren tytön tiukissa vaatteissa. Penis kovettuu itsestään kun katselee. Onhan ne nuoret tytöt, jos totta puhutaan, niin huomattavasti kiihottavamman näköisiä kuin vanhemmat naiset.

• ålenhämmentynyt

Itse kyllä olen pyrkinyt kääntämään HYVIN nopeasti katseeni niistä tytöistä...
      en halua todella tietää minkälaisia elämän arvoja siellä takana on, mutta luulen että melko pinnallisia.

Joskus tässä taannoin olin uintireissulla paikallisella uimarannalla ja mikäs siinä - kuumia pakkauksia oli liikenteessä, sai jopa 24v miehen sydämen pamppailemaan...
      noh siihen se syke sitten laantuikin, kun tajusin että hei näillä on skootterit - tais olla vähän liian nuoria.

Viime viikolla satuin olemaan iltavuoron jälkeen hankkimassa evästä itselleni kaupassa...jotkut tytöt olivat olleet viihteellä pikkulauantain (keskiviikon) kunniaksi - oli kyllä hauskaa katseltavaa selvinpäin, kun tytöt olivat aikaslailla umpikännissä...taisin kyllä katella vähän liian pitkään kun yksi niistä tytöistä huomasi ja näytti käsillä merkkiä ett hieno meininki samalla huutaen:"Jee!" :D
      Jos olisin ollu ite kännissä niin olis ollu ehkä jopa saumaa siin tilanteessa...

• Panolupa

Jos on skootteri, niin silloin on vähintään 16-vuotias, eli saa panna.

• himoitsija

Ja himoiten katsella saa jo 13-vuotiaita, tai miksei vaikka sitäkin nuorempia jos siltä tuntuu.

• jäykkäk

Haa...ilo silmille.kun joku 14 v keimailee trikoo vaossa ! !!! Monta kertaa runkannut kaupungilla !!!! Uuuuuhhhh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2784
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2590
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2472
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      166
      2136
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1674
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1129
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      888
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      797
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      742
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      152
      740
    Aihe