Moi!
Oon pitkään miettinyt tätä, että olenko liian pitkä tai painava 147 cm ponille joka toimii vakio ratsunani? Jalkani eivät kyllä yletä ponin mahan alle... Mutta painan tasan 35 kg. Pituudeltaan olen 154 cm. Ratsastuksen opettajan ei kyllä semmoista ole mitään maininnut, mutta olis kyllä ihan kiva tietää etukäteen. ( :
Pituus ja painoraja 147 cm ponilla
Relee0
1
244
Vastaukset
- saddle
Moi. Et todellakaan ole liian pitkä etkä liian painava. Riippuen hevosen rodusta ja kunnosta, tuon kokoisen hepan selkään voi mennä 60-80 kiloinenkin. Oikeen vanhan, nuoren tai huonohuntoisen hepan selkään en noin paljoa painoa laittaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432478
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1022260- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 821149