Nyt on aika äänestää, mitä mieltä olet?
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1372
Kansalaisaloite kansanäänestyksen järjestämiseksi
11
<50
Vastaukset
Paavo Väyrynen. Keskustan oma kullannuppuhan se on aloitteen laittanu. Patesta en niin välitä, mut kannatin ehdotusta ja perustelutkin oli riittävät. Joten nimiä alle vaan!
- mani
Hyvä aloite, kannatetaan ehdottomasti.
- en.kannata
Turhaa rahanmenoa sekin äänestys.
- Ande53
en.kannata kirjoitti:
Turhaa rahanmenoa sekin äänestys.
Yks äänestys ei meinaa mitään tässä konkurssissa. Kannatusääni annettu.
- Kannatettu_on
Ei ole menny vuorokauttakaan ja jo yli 4400 nimeä. Tällä vauhdilla tulee viikossa täyteen tarvittavat 50 000 nimeä.
- Kannatettu_on
Kannatettu_on kirjoitti:
Ei ole menny vuorokauttakaan ja jo yli 4400 nimeä. Tällä vauhdilla tulee viikossa täyteen tarvittavat 50 000 nimeä.
Jee! Nyt jo yli 16 400.
- Kannatettu_on_myös
Nyt jo yli 20 400 VAU!!!!
- Kannatettu_on_myös
Viisi päivää ja nyt on 28 285. Hyvin menee :)
- järkimiesasialla
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1436862573529.html
Tämä kommari vain rehvastelee ja ivailee.Herätkää suomalaiset,Paavoa tarvitaan! - apin8
Mikäli Suomi ja Kemi eivät halua Kreikan kohtaloa , mene Kemiläinen pikaisesti allekirjoittamaan tämä Paavon irti EU:ta adressi . Nyt on viimeinen tilaisuus pelastaa maamme sosiaaliturva , terveydenhoito , eläkkeet ym . Väyrysen ehdotus on vuosituhannen paras ja viisain ehdotus pienen maan eroamisesta tästä pyramidihuijareiden klaanista .
- nejäviisi
Toivottavasti eroa ei tule. Sitten vasta ongelmissa oltaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853