"Onhan sillä ihan mielettömästi merkitystä. Ensinnäkään seksi ei tunnu miltään, kun vastassa on lähinnä säälin tunteita herättävä nypykkä. Koko sessio tuntuu silloin vain vaivaannuttavalta enkä ole vielä tavannut sellaista miestä, joka pienestä koostaan huolimatta pystyisi itsevarmasti suorittamaan homman alusta loppuun. Tuntuu, että kyllä se miehilläkin on tiedossa, kun oma apujalka on vain yksinkertaisesti liian pikkuruinen. Epävarmuus tekee hommasta vielä hirveämpää eikä toisintoa kyllä tule. Mutta myötähäpeää aiheuttavat myös miehet, jotka eivät tajua omaavansa katkaravun, jolloin katteeton itsevarmuus ja vehje (ja sen käyttötaidot) eivät vaan yksinkertaisesti sulaudu yhteen mitenkään päin.
En todellakaan allekirjoita väitettä "Koolla ei ole väliä, kunhan sitä osaa käyttää". Kun se on liian pieni, niin ei sillä ole mitään väliä, miten sitä käyttää, kun ei se vaan tunnu missään. Sitä vastoin, jos miehellä on iso, niin se ei ole mielestäni ihan niin tarkkaa, onko tekniikka hallussa, kun se sentään tuntuu jossain – upeaa tietysti, jos taitoakin löytyy. Keskiverto penis riittää kyllä, mutta plussaa tulee joka senttimetristä. Pikkuruisten penisten omistajien kannattaa kyllä ehdottomasti kehittää muita avuja, joilla tyydyttää nainen. Etenkin yhden illan jutut ovat ajanhukkaa, jos petikumppanilla ei riitä sentit eikä taidot. Pitemmässä suhteessa varmaan ratkaisuja ehditään miettimään. "
– Nainen, 28, sinkku
"Keskiverto penis riittää kyllä, mutta plussaa tulee joka senttimetristä."
"Kyllä on. Itse ollut jopa sellaisessa tilanteessa, että olin todella ihastunut erääseen kundiin ja monta kuukautta flirttailtiin ja välillä jopa pussailtiin. Sitten tuli se päivä, kun tuli petipuuhat vastaan ja tyypillä oli pienempi kuin mistä tykkään. Ei vissiin nähty tai soiteltu enää sen kerran jälkeen."
– Nainen, 27, sinkku
"Koolla on todellakin väliä. Liian pieni on liian pieni, eikä se tunnu missään. Liian suureen en vielä ole törmännyt."
– Nainen, 25, avoliitossa
"Liian iso on liian iso, sopiva on just hyvä ja pieni on vaan niin pieni. Joskus tavattuani tosi miehekkään miehen ja odotukset oli suuret, mutta kun sieltä paljastui pikku nakero, niin olihan se pettymys. Petyinkö sitten vehkeen käyttöön vai omiin odotuksiin.. en tiedä. Haluan kuitenkin tähdentää, että levossa olevasta nakerosta voi paljastua varsinainen boa tosipaikan tullen!"
– Nainen, 25, sinkku
"Koolla on väliä: pieni ei vaan tunnu tarpeeksi. Kyllä sen pitää tuntua ja täyttää joka kolo. Olen jättänyt monta miestä liian pienen peniksen takia."
– Nainen, 26, sinkku
TIEDE Onko peniksen koolla väliä? Naiset vastaavat
9
84
Vastaukset
Juuri tuolla tavalla kaikki naiset aina ajattelevat.
- kekkonen_
Tuossahan se totuus tuleekin ilmi. Olisi aika jo tämänkin palstan naikkosilla myöntää tämä raaka tosiasia.
- 154
Jestas sentään, TIETYSTI naiset myöntävät, mutta koska suurin osa naisista yrittää olla hienotunteisia, ei totuutta viitsi toiselle naamalle heittää. Vai haluaisitko itse kuulla, että oli kiva tavata kulta, sinulla on hieno luonne, mutta tuon katkaravun kanssa en toista kertaa aio vehdata.
- kekkonen_
154 kirjoitti:
Jestas sentään, TIETYSTI naiset myöntävät, mutta koska suurin osa naisista yrittää olla hienotunteisia, ei totuutta viitsi toiselle naamalle heittää. Vai haluaisitko itse kuulla, että oli kiva tavata kulta, sinulla on hieno luonne, mutta tuon katkaravun kanssa en toista kertaa aio vehdata.
Tottakai totuus aina kelpaa! Jos nainen näin asian kokee niin hyvä siitä on mainita,eikä tehdä niinkuin naiset yleensä tekevät eli paskoa joku hätävalhe tai lopettaa yhteydenpito. Lopettakaa valehtelu naiset!
- epäkelpo
Naisten vaatimukset on julmia, ruumiin pituus, peniksen koko, kasvojen ulkonäkö, kaikki perinnöllisiä juttuja mille ei voi yhtikäs mitään..
- 172
Kuka on väittänyt elämän olevan reilua?
- Läskit.vittuun
Kerran ihastuin pienimunaiseen joka kompensoi munansa koon nuolemalla mua pari tuntia. Ei siinä mitään seksi ok eikä mua haittanu ees se kun sanoi
"Ei tällaista pienimunaista kukaan huoli" koska asiasta rohkeasti puhuminen on aina miesmäistä.
En katkassut suhdetta pienimunaisuuden takia vaan siksi koska kundi oli läski!!! Se on vastenmielistä, olkoon kuink hyvä tyyppi tahansa, jos on läski niin no way. - m-i-e-s
Tottakai sillä on, väitti kuka mitä tahansa. Liian pieni penis, ei näy, ei tunnu, eikä sillä ole mitään käyttöarvoa. Liian suuri penis, näkyy, ei mahdu, eikä sillä ole mitään käyttöarvoa. =) Sopivan kokoinen, näkyy, tuntuu ja sillä on käyttöarvoa, sitä pienempi on miinus ja isompi plussaa.
Tämähän on varmasti totta, ainakin pääsääntöisesti, mutta täytyy myös muistaa, että kaikki tämä pätee myös toisinpäin......tosin koko suhteet kääntäen...., eli jos itsellä sukupuoleen katsomatta koolla on väliä, niin sama suhtautuminen omaan sukupuolielimeen ei pitäisi olla sen loukkaavampaa, kuin itse suhtautuu toisen sukupuolen sukupuolielimeen.
Jos ne ei sevi yhteen, niin ne ei sovi, mutta tässäkin tarinassa on kaksi puolta..........sekä myös se karu tosiasia, että joskus samalla kertaa miehellä on oikeasti todella pieni ja naisella taas todella iso, joten ongelma ei ole vain toisen osapuolen, vaan molempien.... ;D
Eikä saa loukkaantua, koska tämä viesti oli pohdintaa asiasta ja osoitettu niille ketkä tälle linjalle lähtee.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1233543EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2222541Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2141975Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491802Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b521177Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu671007Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva18895- 109889
Koulussa puukotus
Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p26821Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty72782