Miten te jaksatte elämää?

väsynytelämään

Itse olen erittäin väsynyt elämään. Naisen saaminen on vaikeaa, vaikka olenkin ollut pitkissä suhteissa. Sosiaaliset tilanteet ahdistavat ja olen helvetin tylsä tyyppi. Hyviä ystäviä minulla ei ole, vain pelkästään jotain hyvän päivän tuttuja. Tavallaan kaipaan läheisyyttä, mutta en pysty itse antamaan sitä.

Olen täyttänyt elämäni harrastuksilla, matkailuilla ja muilla aktiviteeteilla, mutta mikään ei tuo tyydytystä elämään. Jokainen päivä ahdistaa, olen inhonnut itseäni pienestä pojasta lähtien ja olen oikeasti yrittänyt saada elämäni kuntoon monta vuotta. Jouduin usein esittämään tuntevani jotain, mutta useimmiten mitkään vaaratilanteet, yllätykset, surulliset- tai iloiset asiat eivät vaikuta minuun mitenkään... olen ihan kuin tyhjä kuori.

Mitä järkeä tällaisessa elämässä on? Olen suunnitellut itsemurhaa 10-vuotiaasta asti, mutta olen aina yrittänyt ajatella että ehkä se elämä jonain päivänä paranee. Mutta ei se oikeasti parane. Ehkä minulla on jokin mielisairaus tai ehkä kärsin aspergerista, koska mikään tavallinen asia ei tule luonnostaan minulle. Minua ei kukaan jäisi kaipaamaan (vanhempani ovat kuolleet) ja ainoa syy miksi jaksan jotenkin eteen päin on, että jollakin tavalla tuen yhteiskuntaa kun kulutan ja maksan veroja. Tuo syykin alkaa tuntumaan turhalta.

Kun luen tätä palstaa niin oma elämäni kuulostaa melkeinpä siedettävältä. Itse jos olisin samanlaisissa tilanteissa niin en olisi jaksanut näin pitkään. Joillakin ei ole koskaan ollut naista, ei ole töitä ja osa asuu jopa kotona vielä pitkälle aikuisiällä... miten ihmeessä te kykenette siihen?

27

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • superätmi

Runkkaamalla

• Eivoipilluksimuuttua

Minullakaan ei ole mitään elämää ja olen kohta nelikymppinen neitsytsetä jolta tukkakin on ajatsitten lähtenyt takaraivolta ja palkkaa saan vaan 2000 käteen kk. En omista mitään kun ei tälläisellä palkalla yksinään lainojakaan saa. Minulla ei ole siis mitään eikä ketään. Lapsuuden kavereilla perheet osalla jopa toinen kierros menossa mutta minullapa sitä onkin vielä poikuus tallessa.nen välitä tavata kavereitakaan siksi. On varmasti aspergeristä lähtien kaikki syndroomat minullakin kun olen niin avuton näissä ihmissuhteissa. Näillä mennään hautaan asti kun ei muutakaan voi.

• nettopalkoista

2000 käteen on hyvä palkka, itse saan vain 1670..

• NojooNoJaa

Olen maksanut kerrostalokaksion kokonaan tuolla palkalla, vaikka maksoin elatusmaksuja samalla.

• atmi-

Tulin juuri kuukauden euroopan reissulta ja mietin että nyt alkaa taas masentaa kun ei ole ketään kavereita eikä naista saa. Ulkomailla oli koko ajan joku jolle jutella ja ihan huippu reissu kun sai naisista seuraa majataloissa ja hostelleissa. Yks saksalainen nainen halusi kanssani samaan huoneeseen koska se tuli halvemmaksi kerroin sille että oli mukavaa jutella ja tutustua ja että suomalaisia naisia ei voi lähestyä eikä niihin voi tutustua. käytiin sen kanssa kotkanpesässä koska se tiesi miten sinne pääsee ja oli oppaana minulle. Harmi kun ei ollut rahaa kun kuukauden reissuun että oli pakko tulla pois.

• bustedagain

Kuvittelet edelleen että joku uskoo näitä sun juttuja ?

• Vai on se naisen saaminen vaikeeta ja nyt masentaa......Voi vittu oikeasti näitä juttuja. Nainen sitä, nainen tätä. Kun ei ihmisten elämässä ole tasan mitään muuta ku nainen ja runkku.

• jöööooh

Elämässä on muitakin asioita kuin pillu ja parisuhde mikä tekee sen elämisen arvoiseksi, luon henk koht tavoitteita, toisinkuin joku avioliitto, tila-auto älvsbytalot ja velka.. :--D

• herätys13123

Aloittaja puhui naisista vain yhdessä lauseessa, muuten puhui aivan muista asioista. Kannattaisi lukea ne viestit kokonaisuudessaan.

• Kilttiatm

Väsyttää elämä. Naiset ei tiedä mitään yksinäisyydestä. Se joka väittää että yksinäisyys ei masenna niin valehtelee.

• Tuhmaatm

Yksinäisyys ei masenna.

• masentunut
        Tuhmaatm kirjoitti:

Yksinäisyys ei masenna.

Yksinäisyys on yksi suurimmista syistä masennukseen

• masentunut kirjoitti:

Yksinäisyys on yksi suurimmista syistä masennukseen

Jota ei huono suhde tai vääränlainen kumppani pelasta............parempi yksin, kuin huonossa seurassa/suhteessa....

• SolitaryMan1977

Kokeile Jeesusta! Suosittelen hyviä pohtivia kirjoja:

John C. Lennox: Tähtäimessä Jumala - Miksi uusateistit osuvat harhaan?
      William Lane Craig: On Guard (student edition)
      William Lane Craig: Reasonable Faith
      Lee Strobel: Tapaus Kristus

Maailmankatsomuksen muutos siis saattaa olla ratkaisu. Nykymaailmassa elämme aikalailla arvotyhjiössä. Perinteisiä kristillisiä arvoja pidetään ahdasmielisinä ja rasistisina (perusteitta). Ei haluta ottaa selvää arvojen juurista. Sen sijaan uskotaan joihinkin vihaansa levittäviin fundamentalistiateisteihin. Ottakaa asioista selvää. Älykkäät ihmiset ajattelevat itse. Noista kirjailijoista. esim. tuo John C. Lennox on Oxfordin yliopiston matematiikan professori, uskova kristitty.

Elämän tarkoitus ei ole onnellisuus, vaan Jumalan löytäminen. Henkilökohtaisen suhteen löytäminen Jumalaan.

No ehdotin vaan. Voimia joka tapauksessa kaikille yksinäisille ja sinkuille.

• 171

Hyvä ehdotus :)

• Uhjpipihip

Tee pri rikosta niin tylsyys loppuu ja saat jännitettävää.

• 54r6jfghjrdfthdfg

Ei elämä ole tyhjää jos kuitenkin on harrastuksia, pystyy matkustelemaan yms.. Jollet osaa olla muiden ihmisten kanssa niin se on aivan oma syysi eikä muiden.

• väsynytelämään

Olet aivan oikeassa, tämä on täysin oma syyni ja en missään vaiheessa viestiäni syyllistänytkään muita. Kuten sanoin: olen tylsä, en saa nautintoa mistään ja en osaa antaa läheisyyttä takaisin ihmisille. En tiedä mistä tuo johtuu. Olen yrittänyt psykiatria, harrastanut extremelajeja, asunut ulkomailla, mennyt monesti pois mukavuusalueeltani, jutella tuntemattomien ihmisten kanssa sopivissa tilanteissa jne. Mutta kaikesta huolimatta tuntuu kuin olisin kuollut sisältä. En suoraan sanoen enää keksi mitä voisin tehdä parantaakseni elämääni.

• IhearYouBro
        väsynytelämään kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, tämä on täysin oma syyni ja en missään vaiheessa viestiäni syyllistänytkään muita. Kuten sanoin: olen tylsä, en saa nautintoa mistään ja en osaa antaa läheisyyttä takaisin ihmisille. En tiedä mistä tuo johtuu. Olen yrittänyt psykiatria, harrastanut extremelajeja, asunut ulkomailla, mennyt monesti pois mukavuusalueeltani, jutella tuntemattomien ihmisten kanssa sopivissa tilanteissa jne. Mutta kaikesta huolimatta tuntuu kuin olisin kuollut sisältä. En suoraan sanoen enää keksi mitä voisin tehdä parantaakseni elämääni.

Olen myös kokeillut yhtä sun toista ja ollut avoin uusille jutuille, mutta se tyhjyys saa minut ennemmin tai myöhemmin taas otteeseensa. Hetkittäin pääsen siitä eroon, kun täytän aikani tekemisellä tai rääkkään itseäni fyysisesti tai henkisesti. Sellaista ei vaan pysty harrastamaan jatkuvasti.

Merkitystä elämälleni ei vaan löydy. Ehkä sitä ei olekaan ja se pitäisi vain jotenkin onnistua hyväksymään. En pysty auttamaan sinua, mutta ainakin tiedät, että meitä on muitakin.

• pååfmf
        väsynytelämään kirjoitti:

Eivät muut ihmiset anna merkitystä omalle elämälle jollei itse siihen kykene. Monien ongelma on että he pistävät muut ihmiset ja sosiaalisen elämän jalustalle.

• ksksjkssj

Mitä inhoat itsessäsi?ulkonäkö,luonnetta?

• Tapasin kerran vastaavista asioista kertovan naisen....lähes identtistä puhetta, mutta hän oli kyllä myös kokenut lapsuudessaan todella kovia ja pahoja asioita, eli voi johtua hänen kohdallaan vahvasti siitäkin....

Sain käsityksen, että hän pärjäsi hyvin työelämässä ja oli myös tehnyt kaikkea mahdollista, mutta hän oli "sisältä rikki".......surullinen tarina oli myös hänellä...

• oikeat-vitamiinit

Vittu, viina ja nikotiini.

• väsy

Metka kuulla että jollain voi olla noin samanlainen elämä, kuin mulla.
      Isäni kuoli kun olin 9v ja siitä lähtien olen ajatellut Itsemurhaa lähes päivittäin.
      Kolme kertaa olen hengitellytkin pussi päässä, mutta luullakseni toisiksi viimeisen hengenvedon kohdalla, eli hieman ennen tajunnan hämärtymistä. Olen alkanut miettimään äitiäni ja veljeäni. Heille se saattaisi olla liika, koska perheessämme on viikatemies vieraillut muutenkin aika tiuhaan.
      Pelkästään armeija aikana, olin kantamassa neljää arkkua hautaan.

Nyt hiljattain sydämeni on alkanut oireilla rytmihäiriön muodossa ja se on unelmieni täyttymys. Uskon Ja toivon hartaasti että joku yö vain lakkaan hengittämäst, enkä siis itse aiheuta kuolemaani. Luulen että se on helpompi käsitellä kuin itsemurha.

• vesilinja

Itsellä samanlaisia ajatuksia aika usein mutta kun vähensin viinan juontia merkittävästi niin ahdistus väheni.

• tosilinja

Älä yritä, nössö!

• sossukossupossu

"saa naista"..mikä hevetti siinä parisuhteessa on niin siistiä?? Mä ainaki haluan olla single. hmh olette te kanssa, ei ihme että naisista osa inhoaa miehiä. Nauttikaa sinkkuudesta ja reissatkaa ym. Mä oon sossupummi ja silti matkustelen paljo ja massi riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2784
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2590
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2472
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      166
      2136
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1674
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1129
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      888
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      797
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      742
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      152
      740
    Aihe