Teidättekö mitä on rakkaus, miten osoitat rakastavasi kumppaniasi jos saat sellaisen?
Mitä on rakkaus
38
<50
Vastaukset
- tiedät.paremmin
en tiedä sano sinä
- Ätmi--
Pillu?
- persuoli
Rakkaus on sitä, kun töistätullessaan voi onanoida kahdenkesken.
- KaunisNainen30
Huomaa että palstan idiootti miehet ei tiedä mitä on rakkaus.
- kyselijjjä
Rakastatko sinä jännämiehiä ?
- bbcv
ehkä ulkoisesti kaunisnainen30, ei sisäisesti
- JuccaK83
Rakkaus on sitä kun haukkuu toista ja kaataa kaiken paskan toisen niskaan. Ottaa yhteyttä aina kun on jotain märisemistä mutta kun on kivaa niin toinen on ihan ilmaa. Nussii toisen kanssa tämän olkapääihmisen korvaan puhelimessa ähkien ja sanoo ihan rehellisesti "mä vaan halusin satuttaa sua". Sitten ennen kuin katkaisee välit niin karjuu sekopäisenä vielä "mä vihaan sua mä niin teen sun elämästä helvettiä!". Tuommoista minä ainakin sain osakseni ihmiseltä joka sanoi rakastavansa minua 2011 "omalla tavallaan". Pohjoisen naisilla on vähän erilainen käsitys ilmeisesti rakkaudesta.... :D ..semmottii...
- Kilttiatm
Rakkaus on sitä kun halaa naista kun se tulee kotiin töistä ja on tehnyt sille vaahtokylvyn ja ruuan valmiiksi. Rakkautta on myös että ei hakkaa naisia kuten jännämiehet tekee.
- suomennusta
Miehenä tulkitsen käytöksesi hyväksi mutta voin kuvitella miten nainen ajattelee tuosta että "hyi mikä mielistelijä/takertuja, ällöttää romanttiset miehet"
- HuliVili34
Rakkaus on että mies tekee naisenkanssa lapsen ja käy töissä elättääkseen naisen ja lapsen.
Rakkaus on monia asioita......läheisyyttä, kaipuuta, tukea, turvaa....jne...jne., ei ehkä kaikille, mutta joillekin. ;)
- näinluulen
Rakkaus on tunnetta syvää .Kaipuuta suurta kun ei olla lähellä. riemua surua hienoja hetkiä onnellista yhdessäoloa. Se tunne tulee kun tapaa sen oikean.
Rakkaus on sitä että vielä pitkän työpäivän jälkeen jaksaa siivota ja laittaa ruuat ennenkuin mies tulee kotiin.
Pitää itsensä kunnossa terveellisestä ruokavaliolla ja liikunnalla miellyttääkseen kumppania.
Laittautua yleisille paikoille jotta miehen kelpaa pitää näytillä.
Olla nainen :)- sinkkumies30
Olet siis näyttely esine miehen rinnalla jotta muut miehet voi kuolata. Ei hyvin mene jos nainen on miehen kanssa jotta voi näyttää että seurustelee.
sinkkumies30 kirjoitti:
Olet siis näyttely esine miehen rinnalla jotta muut miehet voi kuolata. Ei hyvin mene jos nainen on miehen kanssa jotta voi näyttää että seurustelee.
En nyt ihan sitä tarkoittanut, en vain halua olla ylipainoinen, hienhajuinen, crocseihin ja huppariin pukeutunut linnunpelätin jota mies sitten häpeää silmät päästään.
- kahkah
Tuulianne kirjoitti:
En nyt ihan sitä tarkoittanut, en vain halua olla ylipainoinen, hienhajuinen, crocseihin ja huppariin pukeutunut linnunpelätin jota mies sitten häpeää silmät päästään.
Voi hyvän tähden. Siinä on mies nätisti painanut naisen nyrkin ja hellan väliin :D Varmaan Tuulianne saisi oikein tuppivyöstä perseelle jos ei kaikki sujuisi miehen toivomalla tavalla. Onnea ihanaan liittoonne :)
- Feminatsi_ulos_kiitos
kahkah kirjoitti:
Voi hyvän tähden. Siinä on mies nätisti painanut naisen nyrkin ja hellan väliin :D Varmaan Tuulianne saisi oikein tuppivyöstä perseelle jos ei kaikki sujuisi miehen toivomalla tavalla. Onnea ihanaan liittoonne :)
Eli siis jos haluaa miellyttää miestä niin nainen on alistettu?
- aikuisten.oikeesti
Rakkaus on hellyyttä, se on intohimoa,välittämistä ja toisen huomioon ottamista, se on uhrautumista ja suoranaista itsekkyyttä samalla, se on hunajan makeaa ja sitruunan hapanta..siihen kuuluu hyviä ja huonoja päiviä, toivoa ja pettymystä ja se kasvaa vain toinen toistaan tukien. Rakkautta pitää helliä, se on tekoja..ei pelkkiä sanoja, vaikka niitäkin tarvitaan. Siihen kuuluu myös ensihuuman ja juhlien jälkeen... tyyni sekä myrskyinenkin arki. Tai sitten se kuolee hiljaa pois, jos sitä ei "ruokita"!
- eitiijä
Voiko ihmine olla rakkaallesa juluma?
- AuroraVaginalia
Ei voi mielestäni.
- aikuisten.oikeesti
Voi, silloin kun pettää ja jää rysänpäältä kiinni. Mitä muuta se on kuin julmuutta?
- eitiijä
aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Voi, silloin kun pettää ja jää rysänpäältä kiinni. Mitä muuta se on kuin julmuutta?
Jos se on opetus rakkaalle jostain?
- aikuisten.oikeesti
eitiijä kirjoitti:
Jos se on opetus rakkaalle jostain?
Ehkä sitten niin. Tässä asiassa olin nopea oppinen, oli parasta lopettaa rakkaus siihen. Mies toi kolmannen osapuolen meidän kotiimme ja löysin heidät meidän sängystä. Mun yhtälööni rakkaudesta se ei sopinut.
Meillä oli vihkikirkkokin jo varattuna... Hän selitti mulle kuukausia jälkeenpäin kun käsiteltiin asia loppuun, ettei ollut tarkoitus mun koskaan saavan tietää asiasta. Opimme varmaan kumpikin käsitteen uskollisuudesta,
miten se saattaakin tarkoittaa toiselle osapuolelle aivan eri asiaa kuin itselle. - tajuatko
Kerro mulle rakkaudesta, sitten kun olet ollut julma rakkaallesi ja rakkaasi on on ollut sinulle julma. Kerro, kumpi on helpompaa, antaa anteeksi julmuus rakkaallesi vai itsellesi? Kumpi on helpompaa, julmuuden jälkeen, rakastaa itseäsi vai rakastasi?
- aikuisten.oikeesti
tajuatko kirjoitti:
Kerro mulle rakkaudesta, sitten kun olet ollut julma rakkaallesi ja rakkaasi on on ollut sinulle julma. Kerro, kumpi on helpompaa, antaa anteeksi julmuus rakkaallesi vai itsellesi? Kumpi on helpompaa, julmuuden jälkeen, rakastaa itseäsi vai rakastasi?
Tajuan kyllä tilanteen kun itse näen. Koti oli minun ja mies jyystää vierasta, meidän sängyssämme. Sinusta mun olis pitänyt antaa teko anteeksi ja pestä lakanat,vaihtaa puhtaat tilalle ja pitää kestää koko paska, vai.
Oisko ihan pitänyt antaa puhdas pyyhe vieraalle, et pääsee käymään suihkussa ja keittää vielä kahvitkin heille?
Minulla oli siinä kohtaa vielä itsetunnonarvoni kohdallaan, rakastin niin paljon itseäni, et pakenin tilanteesta pois.
Jätin kaiken taakseni, enkä palannut vaikka olin aivan sirpaleina.
Ei asiaa enää millään olis voinut muuksi muuttaa.
Törkeydessään huippu luokkaa, tuoda vieras kotiimme ja odottaa samalla vihkipäiväämme!
Kyllä se teko osoitti mulle selvästi miten paljon hän arvosti ja olisi tullut arvostamaan meidän keskenäistä suhdettamme ja kotiamme.
Älä unta näe, ett vielä olisin luottanut häneen.
Kuten kirjoitin:
Rakkaus on hellyyttä, se on intohimoa,välittämistä ja toisen huomioon ottamista......mutt kirjoitin myös .... ja suoranaista itsekkyyttä samalla!
Pitää osata rakastaa myös itseään ja olla rehellinen,( ainakin itselleen) jos ei pysty antamaan anteeksi toiselle..niin miks mennä vihille?
Miks kiusata itseään ja toista pidempään, ei siitä rikkinäisestä ehjää tehdä enää.
Ymmärrätkö, mitä mä sanon? Se on mun totuuteni asiasta. - ettajunnu
aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Tajuan kyllä tilanteen kun itse näen. Koti oli minun ja mies jyystää vierasta, meidän sängyssämme. Sinusta mun olis pitänyt antaa teko anteeksi ja pestä lakanat,vaihtaa puhtaat tilalle ja pitää kestää koko paska, vai.
Oisko ihan pitänyt antaa puhdas pyyhe vieraalle, et pääsee käymään suihkussa ja keittää vielä kahvitkin heille?
Minulla oli siinä kohtaa vielä itsetunnonarvoni kohdallaan, rakastin niin paljon itseäni, et pakenin tilanteesta pois.
Jätin kaiken taakseni, enkä palannut vaikka olin aivan sirpaleina.
Ei asiaa enää millään olis voinut muuksi muuttaa.
Törkeydessään huippu luokkaa, tuoda vieras kotiimme ja odottaa samalla vihkipäiväämme!
Kyllä se teko osoitti mulle selvästi miten paljon hän arvosti ja olisi tullut arvostamaan meidän keskenäistä suhdettamme ja kotiamme.
Älä unta näe, ett vielä olisin luottanut häneen.
Kuten kirjoitin:
Rakkaus on hellyyttä, se on intohimoa,välittämistä ja toisen huomioon ottamista......mutt kirjoitin myös .... ja suoranaista itsekkyyttä samalla!
Pitää osata rakastaa myös itseään ja olla rehellinen,( ainakin itselleen) jos ei pysty antamaan anteeksi toiselle..niin miks mennä vihille?
Miks kiusata itseään ja toista pidempään, ei siitä rikkinäisestä ehjää tehdä enää.
Ymmärrätkö, mitä mä sanon? Se on mun totuuteni asiasta.Mä kirjoitin tolle "eitiijälle", mut nytku vastasit, nii oot sä ollu koskaan julma?
- Vastaukseni
En tiedä kun ei ole kukaan minua rakastanut.
- huhuh
ei tarvii miettiä tuota koska niin epätodellista
- pissittää
Rakkaus on,kun vessassa käyttää ja pissittää,eikä tule mitään.
- no.trollollooo
Rakkaus on sitä, kun brunetti, punapää ja blondi imee samaa munaa samanaikaisesti.
- MuutaEntiedä
Rakkaus on jotain sellaista josta ujo, arka ja sosiaalisesti muutenkin rajoittunut ruma mies ei pääse ikinä osalliseksi.
Tiedän, mitä se merkitsee meille. Aika monelle muulle se näyttää tarkoittavan jotain muuta. Noh, sehän ei ole minun henkilökohtainen ongelmani. Onneksi.
- H.Karstula
Rakkaus on psykoosi. Rakastunutta ihmistä on helppo vedättää. Mä ainakin keksin aikanaan yhden muijan kiusaksi Pekan ja Henkan jotka muka ois ihastunu siihen. Sitten 9kk vedätin sitä Henkkapekkajutuilla. :D se ääliö usko kaiken. Oli ihan kivaa. =) Sitä on rakkaus kun näkee vaivaa kusettaa hölmöä noin kauan. =)
- toivonalku
Nyt kun menet kotia seuraavan kerran niin et menekkään suoraan kotia vaan poikkeet siihen keskukseen missä huolehtivat sellaisista vähän erilaisista ajattelijoista, uskoisin että voit jäädä sisälle joksikin aikaa. Ihan vain tarkkailuun, että miten pitkälle olet kehittynyt jo ja voidaanko vielä tehdä jotain vai onko peli jo menetetty.
Toivoa ei saisi kuitenkaan menettää.
Se on sitä kun liikuttaa pippeliä pimpissä edestakaisin.
- no.trollollooo
Petterin ainoa rakkaus on oikea käsi....
En tiedä, mutta koen sen olevan toistensa hyväksymistä omana itsenään, luottamusta, kunnioitusta toisen persoonaa ja mielipiteitä kohtaan, rehellisyyttä ja avointa vastavuoroisuutta, toisesta huolehtimista, omastaan antamista odottamatta aina saavansa takaisin jotain. Se on paljon kaikenlaista, mutta lyhyesti en kykene muotoilemaan sitä riittävän lyhyesti ja ytimekkäästi.
Toivottavasti kumppanini tietää ja tuntee itsensä yhtä rakkaaksi, kuin minä tunnen häntä rakastavani. Eli korvaamattoman rakkaaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112784Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092590- 1782472
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1662136Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241674Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581129- 84888
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15742Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll152740