Niin, kertokaa. Minun tasoni on selvästi noussut iän myötä. Ikävuosina ->32v en saanut ketään. Nyt olen 36v ja kiinnostusta osoittavat esimerkiksi:
- n. 25v "seinäruusut". Ujot, hiljaiset, muiden silmissä oudot mutta ihan mukavat tytöt
- 35 ulkonäöltään tavalliset mutta vallan mukavat yh:t
- n. 40v lapsettomat ja ikäisekseen varsin ok naiset
Ikäluokka 25-35v ei vaikuta pitävän minusta, tasosta riippumatta. Perhettä havittelevilla taitaa olla kiikarissa tasokkaampi mies ja ehkä 30 naiset etsivät kokenutta miestä jota ei tarvitse opettaa.
Eipä tässä ole hätää. Jos ei löydy sopivaa ujoa ja kivaa nuorempaa tyttöä, niin kymmenen vuoden päästä voi seurustella nelikymppisten kanssa. Lapsettomat sellaiset ovat vallan mukavia.
Minkä tasoisia naisia saat?
2
<50
Vastaukset
- Melko.tyytyväinen.m
Njaa'a. Kyllä jonkinlaista kiinnostusta osoittaa aika monenlaiset naiset. Olen 37v, mutta olen aina ollut ikäistäni nuoremman näköinen. En minä silti luule enää miltään parikymppiseltä näyttäväni.
Enimmäkseen saan huomiota naisilta jotka ovat about 25-40v. Sitä vanhemmiltakin kyllä, mutta yleensä vasta sitten kun kuulevat että en ole niin nuori miltä näytän. Joskus myös sellaiset huomattavasti nuoremmat, noin 19-23v naiset lähestyvät, mutta en ota oikein vakavissani heitä, vaan pidän heitä vähän liian lapsellisina tapauksina, enkä ole etsimässä mitään yhden illan panoa, enkä oikein voi kuvitella seurustelevani noin nuoren kanssa. Kyllähän niistä moni hyvältä näyttää, mutta juteltuaan kyllä huomaa että on parempi antaa niiden sählätä oman ikäistensä kanssa. Olen laskenut tasoa aiemmasta kun vuosia tulee lisää. Viimeksi yritin tasoa 18-55. Seuraavaksi ajattelin kokeilla kiviä tai käpyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780