Yksinäisyys

yksinäinen_sielu_

- Tunnetteko tunnetta yksinäisyys ?
- Onko vaikea ystävystyä Kemissä?
- Onko teillä paljon ystäviä vai paljon kavereita?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihjeeksi

      En tiedä, mikä on kyselyn tarkoitus, mutta oletan että kysyjä tuntee itsensä yksinäiseksi.
      Yksi ehdotus: Kun liityin Facebookin Kemi-ryhmään, sain heti suuren määrän kaveripyyntöjä. Koska en jaksa pitää säännöllistä omaa sivustoa, en vastannut pyyntöihin, mutta jollekulle toiselle vastaava tilanne voisi olla sopiva. Paikallisesta ryhmästä saa nimenomaan paikallisia kavereita.

    • yksinäinen_sielu_

      Olen käyny katsomassa ja en tosiaan liity! Eihän siellä ole muuta aihetta kuin maahanmuuttajat, puolesta ja vastaa? Sitte yp poistaa keskustelun asiattomuuksien vuoksi vain, etää joku taas samasta aiheesta aloittaa uuden tinkan. Eipä siellä montaa ystävää ole ja jos onkin vaikuttaa kovin kaukaisenlta ja harhaiselta mielipiteineen?
      Ja onhan noi kirkot, kunnantalot ja yhtiöt tullu nähtyä, rantakin tullut tutuksi siellä aina silloi tällöin piipahdettuani.
      Niin ei minua yksinäisyys riivaa, kyselin vaan onko muilla siltä osin kaikki hyvin?

      • vihjeeksi

        Outoa, että olet nyt tällä palstalla, jossa juuri keskustellaan erityisesti maahanmuuttajista!!
        Tarkoitin sitä Kemi-ryhmää, jossa on yli 8000 liittynyttä. On virkeä ryhmä, ei ole erityisesti keskustelua maahanmuuttajista ollut, taitaa yksi vähän sitä asiaa sivuta. Kuvia rannoista ja Kemin tapahtumista kyllä löytyy, no se nyt vaan on niin, että kemiläisiä kiinnostaa Kemin asiat. Ellei kiinnosta niin kannattaa hakeutua muille palstoille ja etsiä ystäviä esim. harrastuksista. Alaryhmiä on sitten tuolla palstalla useita, myös moderoimattomia. Niitä en ole katsonut, tykkään että on ylläpito, joka poistaa töryn (toisin kuin täällä nyk.)

        Kyselysi tarkoitusta en kyllä ymmärrä. Teetkö jotain tutkimusta, mihin?


      • yksinäinen_sielu_

        Näyttää sullskin olevan joku syy täällä roikkumiseen? Olet vissiin kauankin aikaa olu kun tiedän noista moderoinneistakin, minä en tämän sivun moderoinnista ole kuullutkaan?
        Esiti vain kolme kysymystä joihin ei ole pakko vastata, kun en ollut mitään neuvoja ja ohjeita vailla.
        Itsellä kaikki hyvin. Niin ei minua yksinäisyys riivaa, kyselin vaan onko muilla siltä osin kaikki hyvin?


      • mitä.se.kuuluu.sulle
        yksinäinen_sielu_ kirjoitti:

        Näyttää sullskin olevan joku syy täällä roikkumiseen? Olet vissiin kauankin aikaa olu kun tiedän noista moderoinneistakin, minä en tämän sivun moderoinnista ole kuullutkaan?
        Esiti vain kolme kysymystä joihin ei ole pakko vastata, kun en ollut mitään neuvoja ja ohjeita vailla.
        Itsellä kaikki hyvin. Niin ei minua yksinäisyys riivaa, kyselin vaan onko muilla siltä osin kaikki hyvin?

        Kaikenlaisia utelijoita sitä onkin.


      • älävalehtele

        Et ole käynyt katsomassa, koska et liity.
        Vain liittyneet näkevät, mitä siellä kirjoitetaan. Ei todella ole maahanmuuttajista. Ei ole harhaisia kirjoituksia. Ei ole riitelyä.


      • Sää_et-tiedä-mitään
        älävalehtele kirjoitti:

        Et ole käynyt katsomassa, koska et liity.
        Vain liittyneet näkevät, mitä siellä kirjoitetaan. Ei todella ole maahanmuuttajista. Ei ole harhaisia kirjoituksia. Ei ole riitelyä.

        Kyllä se on avoin ryhmä ja keskustelut on kaikkien joilla on fb-tunnukset voi lukea mitä sillä kirjoitellaan. Jäsen pitää olla jos haluaa itsekkin keskustella kyseisessä kemin ryhmässä.


      • miepä_tiijjän

        Ei siellä fb-ryhmässä ole järkevää keskustelua. Välillä joku sivaltaa typerimpiin juttuihin nasevan kommentin, jota peukutan typerä virne naamallani.


      • ihmisrakas

        Näitä lukiessa vaikuttaa siltä että yksinäiset sielut ovat yksinäisiä siksi, koska heidän mielestään ystävän/kaverin tulee olla jotain täydellisen hienoa, viisasta, fiksua, ajatella kaikesta samalla lailla kuin itse. Mutta eihän se niin käytännössä mene. Ystävyys on välittämistä, tukemista, läsnäoloa vaikka ystävässä olisi puutteita. Kaikenlaiset ihmiset tarvitsevat ja ansaitsevat ystäviä, jotka eivät hylkää. Oletteko itse täydellisiä (no kai omasta mielestänne, mutta...)?


      • etsivälöytäjä
        ihmisrakas kirjoitti:

        Näitä lukiessa vaikuttaa siltä että yksinäiset sielut ovat yksinäisiä siksi, koska heidän mielestään ystävän/kaverin tulee olla jotain täydellisen hienoa, viisasta, fiksua, ajatella kaikesta samalla lailla kuin itse. Mutta eihän se niin käytännössä mene. Ystävyys on välittämistä, tukemista, läsnäoloa vaikka ystävässä olisi puutteita. Kaikenlaiset ihmiset tarvitsevat ja ansaitsevat ystäviä, jotka eivät hylkää. Oletteko itse täydellisiä (no kai omasta mielestänne, mutta...)?

        Kemissä on paljon yksinäisiä sieluja, joilla ei ole muuta ystävää kuin eläin. Koiralle puhutaan kuin ihmiselle, ja se on muka paras ystävä. Säälittäväähän se on. Kyllä oikeita ystäviä löytää, kun viitsii ruveta etsimään. Heikommassakin asemassa olevat löytävät ystäviä, kun hakeutuvat vaikkapa SPR tai srk tai johonkin vertaistukiryhmään tai johonkin auttavaan juttuun. Kyllä netinkin kautta ystävä voi löytyä, kun odotukset on kohtuullisella tasolla.


      • yksinäinen_sielu_

        Miksi sinä kommentoit täällä minun nimimerkillä, muka aloittajana? :( Kiitos sinulle asiallisesta vastauksestasi nimimerkki vihjeeksi. :)


      • yksinäinen_sielu_
        yksinäinen_sielu_ kirjoitti:

        Miksi sinä kommentoit täällä minun nimimerkillä, muka aloittajana? :( Kiitos sinulle asiallisesta vastauksestasi nimimerkki vihjeeksi. :)

        Minä olen siis oikea aloittaja tässä keskustelussa! joku kommentoi muka minuna täällä, törkeää! Minä siis tunnen yksinäiseksi itseni ja sillä tavalla aloin kyselemään muiden tuntemuksia. :)


      • yksinäinen_sielu_

        Siis kuka mitä hä ja kenen nimimerkki? Eipä näytä olevan rekisteröity joten kaikkien vapaassa käytössä.
        Olemko aloittaja?


      • fuckingidiot
        yksinäinen_sielu_ kirjoitti:

        Siis kuka mitä hä ja kenen nimimerkki? Eipä näytä olevan rekisteröity joten kaikkien vapaassa käytössä.
        Olemko aloittaja?

        kemiläinen :DDDDDDDDDDDDdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd


      • Joopa-sejoo

        Simolainen. On muuten varma tieto.


      • joopa-sejoo
        Joopa-sejoo kirjoitti:

        Simolainen. On muuten varma tieto.

        kyllä se nyt vaan notta kemiläinen se siinäkin ! HA HA HA !


      • joopa-sejoo

        Torniosta olen, entäs ite.


      • Toinen_yksinäinen
        yksinäinen_sielu_ kirjoitti:

        Minä olen siis oikea aloittaja tässä keskustelussa! joku kommentoi muka minuna täällä, törkeää! Minä siis tunnen yksinäiseksi itseni ja sillä tavalla aloin kyselemään muiden tuntemuksia. :)

        Täällä toinen kemiläinen joka kokee ittesä välillä yksinäiseks :/ et oo ainoo :)


    • L3KA

      En tunne itseäni yksinäiseksi, vaikka kavereita on tosi vähän. Minulla on kavereita ulkomailta ja chattailen heidän kanssa viikottain. Pääasia on se, että tuntee itsensä tyytyvöiseksi niin mikään ei haittaa. :)

      • Kolliku

        Tuo on totta. Voi olla tyytyväinen. Ei tarvi läjjää huonoja tyyppejä. Pari, yksi hyvä riittää.
        Samanlsilla kemissä on yksinäisiä kun muuallakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      457
      3358
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      443
      3213
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      133
      2899
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2232
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2090
    6. 182
      1430
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1236
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      85
      1228
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe