Yksi työkaveri joutui puhutteluun työpaikkakiusaamisesta.
Syy kun oli patistanut toista tekemään töitä.
Voiko näin oikeesti olla? Eihän tässä uskalla sanoo mitään kellekkään.
työkaveria syytetään kiusaajaksi
5
178
Vastaukset
- kokemustaon
nykyaikaa se vain on.
- åokl
Lopputili olisi pitänyt sellaiselle antaa. Ihminen saa olla hullu,kunhan se ei ole työhullu.
- hyvähuomenta123
Taidat olla pikku-pomo hitler viiksissäsi.Meidän työpaikalla ei kukaan patistele ketään töihin vaan haluamme pitää palvelun korkealla tasolla ja paikat siistinä.Tervatuloa.
- gyokpi
Ehkä ongelma on siinä, että selvästi on kytätty toisten tekemisiä (mitenkäs se oma tekeminen) ja juoruiltu niistä muiden kanssa, kun sinäkin tiedät asiasta. Kyttäyksen kohteena ei ole mukava olla, varsinkin jos itse kokee jo tekevänsä parhaansa. Eikä se muuten taida olla työkaverin homma puuttua toisten työntekoon, vaan pomon.
Kävittekö oikein porukalla ojentamassa yhtä laiskamatoa vai onnistuiko työkaveri sentään sen tekemään yksin? Silloinhan et voi tietää, mitä on sanottu ja miten.- zome
Normaali huomiointi kyky riittää 2-4 hengen porukka kompaktissa tilassa. Voinet kuvitella tilanteen jos töissä on kaksi ja toinen on lusmu, niin mikä on lopputulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161