Kellään alla tuollainen? Aika uskottavan näköinen peli.
http://www.electrobike.fi/index.php/sahkopyorat/sahkopyorat-45km-h/haibike/xduro-fs-rs-27-5.html
Kokemuksin Haibiken sähkömaasrurista?
6
4945
Vastaukset
- asiatuntia
5 390,00 € Haibike- sähköpyörä ei ole laadukas, se on korkeintaan välttävä.
Osta mielummin tavallinen kunnon maastopyörä, niin kuntokin kasvaa kummasti. - lgyygu
ei ole hyvä, ei ole hyvä tämä, osta joku muu :(
- Napis
Ylihintainen keskiövetoinen nuhis.....sorry....
- paljon_polkeva
Ei ole kokemusta minulla, eikä muillakaan, mutta todella surkea on. Osta kunnollinen täysalumiini hybridi kappavaihteilla ja joustokeulalla, esim Cutymarketista tai Biltemasta. Saat kunnollisen suomalaisten suosiman pyörän, jolla kunto kasvaa ja on mukava ajella.
- markettipyöräilijä
Kyllä pyörän on tarkoitus liikkua lihasvoimalla, Jos sitä ei sitten ole niin miksei ostaisi vaikka mopoa. Olisi halvempi ja laillinenkin.
- Kiiminkine
Aika kattava valikoima tänäpäivänä Haibikellä! kyllä mä saksalaiseen laatuun uskon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907286- 353851
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2192518
- 402393
- 1292309
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292209Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191943- 451902