Älä ruoki trollia

Evoluutio selittää miten trollit voivat hyvin virtuaali-maailmassa.
Me ruokimme itse niitä joka kerta kun vastaamme niille.
Siksi ne ovat kehittyneet..

Miksi se on niin vaikeaa olla vastaamatta?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vfbfhbhbhfb

      Oho, tuli kaksi kertaa, nyörimmät anteeksipyynnöt. Laitetaanko kolmas varmuuden vuoksi?

    • al_jabr

      Meille on evoluution mukana kehittynyt halu "sanoa viimeinen sana". Järkeilemme itsellemme, että vastapuoli olisi sanonut jotakin, mitä pitäisi vielä oikoa. Kuvitelma on tietysti virheellinen.

      Toki lukijoista suurin osa ymmärtää, kuka puhuu omiansa, eikä sillä ole mitään merkitystä, sanoimme tuohon mitä tahansa. Sen sijaan, jos korjailemme asiallisen vastapuolen esitystä, sillä on merkitystä.

      Ylivoimainen enemmistö ihmisistä tietää kuitenkin, että kreationistiset ajatukset ovat vain pienen fundamentalistiväen suosiossa, eikä heistäkään suinkaan kaikki ajattele näin, ovatpahan vain hiljaa.

      Myös fundamentalisteille on evoluution mukana syntynyt halu "sanoa viimeinen sana". Voimme antaa sen helle aivan huoletta.

    • Lopettaako kadunkulmassa saarnaava hihhuli jos ei saa vastakaikua tai edes kuuntelijoita?

      Jos lopettaa, hän ei ole oikea hihhuli. ;)

      • eu.vokki

        Sinä se vaan jaksat hihhuloida.


      • paasauskone

        Aika hieno! Siitä sen tosiaan tietääonko kyseessä pesunkestävä hihhu.


    • oi.keesti

      Evoluutio-uskovaiset ovat kädellislahkolaisia.

      • tyhmyyden-ylistys

        Ja kreationistitko eivät ole kädellisiä? Järjen jättiläisiä he eivät ainakaan ole, kuten sinunkin kommentistasi näkee.


      • oi.keesti
        tyhmyyden-ylistys kirjoitti:

        Ja kreationistitko eivät ole kädellisiä? Järjen jättiläisiä he eivät ainakaan ole, kuten sinunkin kommentistasi näkee.

        Ihmiset ovat ihmisiä oli sitten kädet tai ei. Evokkien mielestä silmälliset on oma lajinsa ja korvalliset ja rikolliset ja...


      • Vasemman-jalan-saapas
        oi.keesti kirjoitti:

        Ihmiset ovat ihmisiä oli sitten kädet tai ei. Evokkien mielestä silmälliset on oma lajinsa ja korvalliset ja rikolliset ja...

        Ei kädelliset ole mikään laji. Kuinka saakelin tyhmä pitää oikein olla ollakseen kunnon kreationisti.


      • iwukki
        Vasemman-jalan-saapas kirjoitti:

        Ei kädelliset ole mikään laji. Kuinka saakelin tyhmä pitää oikein olla ollakseen kunnon kreationisti.

        "Kuinka saakelin tyhmä pitää oikein olla ollakseen kunnon kreationisti."

        Niin tyhmä kuin jeesuksenmorsian, jolle vastaisit.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe