Evoluutio selittää miten trollit voivat hyvin virtuaali-maailmassa.
Me ruokimme itse niitä joka kerta kun vastaamme niille.
Siksi ne ovat kehittyneet..
Miksi se on niin vaikeaa olla vastaamatta?
Älä ruoki trollia
10
<50
Vastaukset
- Vfbfhbhbhfb
Oho, tuli kaksi kertaa, nyörimmät anteeksipyynnöt. Laitetaanko kolmas varmuuden vuoksi?
- al_jabr
Meille on evoluution mukana kehittynyt halu "sanoa viimeinen sana". Järkeilemme itsellemme, että vastapuoli olisi sanonut jotakin, mitä pitäisi vielä oikoa. Kuvitelma on tietysti virheellinen.
Toki lukijoista suurin osa ymmärtää, kuka puhuu omiansa, eikä sillä ole mitään merkitystä, sanoimme tuohon mitä tahansa. Sen sijaan, jos korjailemme asiallisen vastapuolen esitystä, sillä on merkitystä.
Ylivoimainen enemmistö ihmisistä tietää kuitenkin, että kreationistiset ajatukset ovat vain pienen fundamentalistiväen suosiossa, eikä heistäkään suinkaan kaikki ajattele näin, ovatpahan vain hiljaa.
Myös fundamentalisteille on evoluution mukana syntynyt halu "sanoa viimeinen sana". Voimme antaa sen helle aivan huoletta. Lopettaako kadunkulmassa saarnaava hihhuli jos ei saa vastakaikua tai edes kuuntelijoita?
Jos lopettaa, hän ei ole oikea hihhuli. ;)- eu.vokki
Sinä se vaan jaksat hihhuloida.
- paasauskone
Aika hieno! Siitä sen tosiaan tietääonko kyseessä pesunkestävä hihhu.
- oi.keesti
Evoluutio-uskovaiset ovat kädellislahkolaisia.
- tyhmyyden-ylistys
Ja kreationistitko eivät ole kädellisiä? Järjen jättiläisiä he eivät ainakaan ole, kuten sinunkin kommentistasi näkee.
- oi.keesti
tyhmyyden-ylistys kirjoitti:
Ja kreationistitko eivät ole kädellisiä? Järjen jättiläisiä he eivät ainakaan ole, kuten sinunkin kommentistasi näkee.
Ihmiset ovat ihmisiä oli sitten kädet tai ei. Evokkien mielestä silmälliset on oma lajinsa ja korvalliset ja rikolliset ja...
- Vasemman-jalan-saapas
oi.keesti kirjoitti:
Ihmiset ovat ihmisiä oli sitten kädet tai ei. Evokkien mielestä silmälliset on oma lajinsa ja korvalliset ja rikolliset ja...
Ei kädelliset ole mikään laji. Kuinka saakelin tyhmä pitää oikein olla ollakseen kunnon kreationisti.
- iwukki
Vasemman-jalan-saapas kirjoitti:
Ei kädelliset ole mikään laji. Kuinka saakelin tyhmä pitää oikein olla ollakseen kunnon kreationisti.
"Kuinka saakelin tyhmä pitää oikein olla ollakseen kunnon kreationisti."
Niin tyhmä kuin jeesuksenmorsian, jolle vastaisit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466