Kuinka monta USA:n ihmistä on iran surmannut?
http://goo.gl/CUVfK6
Tietääkö kts?
6
<50
Vastaukset
Montako kts sai oikein? Minä sain kympin.
- aaroninparta
Pääpiru Khamenein sivulla oli ollut pilapiirros, jossa Barak HUSSEIN Obama ampuu itseään päähän, Obama luottaa sokeasti Iraniin.
aaroninparta kirjoitti:
Pääpiru Khamenein sivulla oli ollut pilapiirros, jossa Barak HUSSEIN Obama ampuu itseään päähän, Obama luottaa sokeasti Iraniin.
Onkohan kts kuollut terrori iskussa kun ei kirjoittele laisinkaan???
- hh-öö
totuusonvoittaja kirjoitti:
Onkohan kts kuollut terrori iskussa kun ei kirjoittele laisinkaan???
Varmaan mennyt Venäjälle, koska Suomessa on tylsää.
- Pommittappaa
Onko niistä lukuja olemassakaan. Betty kirjoitti että kun hän asui Iranissa niin amerikkalaiset pommitti yötäpäivää siviilikortteleita. Myös Betty (amerikkalainen nainen naimisissa iranilaisen miehen kanssa) haavoittui tuolloin. Hirveää lukemista tuo Bettyn kertomus. En vain muista enään kirjan nimeä. Silpoutuneita ruumiinpalasia oli kadut täynnänsä. Myös koulua pommitettiin vaikka amerikkalaiset tiesivät vallan hyvin että se on ala-aste ikäisten koulu. Lasten päivät menivät enimmäkseen pommituksia paossa koulun kellareissa. Lapsia kuoli Iranissa tosi paljon.
Sitä en tiedä montako USAlaista sotilasta kuoli.- aaroninparta
Irania Usa ei ole pommittanut, jos vaihdat viimeisen kirjaimen niin löytyy oikea maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv312861- 1452732
- 1372237
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162163Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131920Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161821472Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311256Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo961234Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891192Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381148