Rantaloma lähestyy. Miten vihjata miehelle?

HäpeäväNainen

Ollaan ensi viikolla lähdössä lomalle jossa tulee vietettyä aikaa uima-altaalla. Ymmärsin vasta nyt viime tipassa että saan hävetä jos mies riisuu uimahoususilleen!

Itse olen laihduttanut yms. lomaa varten mutta jotenkin en käsittänyt että miestä olisi pitänyt myös painostaa pitämään itsestään huolta. Suhteen alkuaikoina vielä kävi lenkillä ja salilla mutta ei kyllä enää kahteen vuoteen ainakaan kun joskus kerran kolmessa kuukaudessa ja tulos sitten sen mukainen: Vatsa pullottaa, lihakset veltostuneet. Ei se mua kotona makkarissa häiritse, mutta julkisesti kun ihmiset näkevät!

Miten voisin ilman riitaa salaa vaikuttaa mieheen että pitäs sen paidan yllääneikä uisi ollenkaan?

5

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipatyperää

      Voi jestas, on sullakin ongelma! Mitä hävettävää on vatsakkaassa miehessä? Jokainen olkoon sen kokoinen kuin on ja mun mielestä vatsakkaat miehet on seksikkäitä. Sun miehellä on itsetunto kohdallaan jos ei anna asian haitata. Ketään ei voi pakottaa laihduttamaan, se pitää lähteä ihmisestä itsestään.

      • HäpeäväNainen

        No voihan se mahakas mies ollakin komea jos on jollain tapaa kaikkialta muhku mutta kun oma mies on edelleen muualta hoikahko mutta vatsa kun kahdella jalalla seisomaan nostetulla lehmällä, noin suoraan sanoen. En ole mielestäni ilkeä, sillä noin sen tulee vieraat ihmiset näkemään.. enkä ikinä sanois noin ääneen miehelle itselleen.

        Itse pidän aina itsekritiikin päällä enkä ikinä uimapuvussa menis julkiselle paikalle jos nolaisin siten itseni. No, eipä se ole koskaan ollut uimisesta kovin kiinnostunut eli ehkä ei mitään ongelmaa tule. Toivottavasti loma ei mene tämän takia pilalle.


      • voivoivoivoisua
        HäpeäväNainen kirjoitti:

        No voihan se mahakas mies ollakin komea jos on jollain tapaa kaikkialta muhku mutta kun oma mies on edelleen muualta hoikahko mutta vatsa kun kahdella jalalla seisomaan nostetulla lehmällä, noin suoraan sanoen. En ole mielestäni ilkeä, sillä noin sen tulee vieraat ihmiset näkemään.. enkä ikinä sanois noin ääneen miehelle itselleen.

        Itse pidän aina itsekritiikin päällä enkä ikinä uimapuvussa menis julkiselle paikalle jos nolaisin siten itseni. No, eipä se ole koskaan ollut uimisesta kovin kiinnostunut eli ehkä ei mitään ongelmaa tule. Toivottavasti loma ei mene tämän takia pilalle.

        Luuletko sä että kukaan suhun ja sun mieheesi kiinnittää huomiota jossain lomapaikassa, missä on paljon ihmisiä? Veikkaan ettei kukaan, et ole niin kiinnostava. Huono itsetunto sulla on jos et uskalla mennä julkiselle paikalle uimapuvussa jos olisit vähän pulskempi. Ei ole kyse itsekritiikistä vaan siitä, että mietit liikaa mitä muut ajattelee. Eikös niin?


    • 0817

      Ei viikossa saa mitään aikaan. Mutta ensi talveksi voi pistää miehen sellaiseen kuntokouluun että keväällä se kestää katseita. Ja mikä sen parempaa kuin jumppaa kuin seksi. Ei tarvitse mennä kuntosaleille ja kunto kasvaa.

      Ensin voit aloittaa lähetyssaarnaajalla ja jatkaa sitten niin että olet mahallasi. Siinä keskivartalo ja kädet saavat liikuntaa koko rahan edestä. Kuukauden kuluttua kun lihakset voat jo näkyvissä voit siirtyä ratsastukseen ja antaa miehen tehdä työt alhaaltapäin.

      Tätä kuuria kun harrastaa kaksi-kolme kertaa päivässä viiden kuukauden ajan niin kyllä on kilot sulaneet. Ja mielikin on korkealla kun yhteiselämä sujuu. Ei tarvi katsella naapuripöytiin.

    • Kokemustaonkaikesta

      Sanot suoraan tai jätät sanomati.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe