uni unessa

Frodi

Moi siis oon 14 vuotias tyttö ja tota mä nukuin päikkäreitä ja mä näin unta et mä nukuin siinä ja samalla nään toista unta. Ja siis se oli tosi sekava se uni ku se tuntu niin todelliselta ja huomasin myös että siinä unessa mä nousin sillee istaaltee ja sit mä nousin niiku oikeestiki mut nukkuessa. Se oli tosi outoo ja mä muistan sen ihan sairaan hyvin sen unen mut en vaa tiiä mitä se tarkottaa nii oon ettiny kaikkee täst aiheest mut ei oo oikee löytyny mitää nii mietin vaa kysyy et tietääks kukaan teistä. :)

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8767576

      Opettele aluksi kirjoittamaan. Se on hyvä tapa jäsentää asioita, ja ehkä kirjoittaessasi itsekin saat vastauksen kysymykseesi, jossa ei ole mitään järkeä.

      • niinpäääääää

        todella kypsästi vastattu kertoo vastaajasta kaiken tarvittavan olet juuri oikealla sivulla täältä varmaan löytyy mielenterveystoimistojen yhteystietoja niin saat apua ongelmiisi..ja tytölle terveiset toivottavasti löydät etsimäsi olet älykäs kun jo tuossa iässä pohdit asioita tulet pääsemään huomattavasti pitemmälle elämässä kuin tämä edellinen vastaaja.


    • En.siis.ole.alalla

      Unesi kuulostaa mielenkiintoiselta ja kokemuksena varmasti vaikuttava.

      Unen sisältöjen (siitähän et tässä niin kirjoittanutkaan etkä kysynyt) merkitystä on vaikeaa arvioida, koska unen sisältöjen merkitys on jokaiselle omansa. ihmisen omat kokemukset ja historia vaikuttaa siihen, mitä kullekin unen juoni tai unessa kohdatut asiat, merkitsevät.

      Tuossa unessasi liikuit (nousit istuman) ja se on ihan tavallista kyllä unissa, että fyysistä liikettä voi olla. Joillakin sitä on enemmän ja joillakin tosi vähän. Erityisesti nuorilla unet voivat olla aika "liikunnallisia" eli unissakävelyä voi tulla ainakin väliaikaisesti nuoruudessa. Se taitaa kertoa aivojen normaalista kehittymisestä. Keho voi myös käydä (lihasmuisti) läpi päivän aikana koettua tai purkaa sitä lihaksista ikään kuin pois rentoutuakseen kunnolla.

      Unet ja unimaailma on vielä aika arvoitus. Unen näkeminen unen sisällä kuullostaa jännältä ja muistelen, että itsekin olen joskus tälaisen unen nähneeni. Toivotan sinulle rikasta unimaailmaa.

    • mb85E

      Kyseessä varmaan ns selkouni. Siitä tuli juuri Ylellä Dokkari, joka löytynee YLE Arenasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe