Olen menossa ottamaan ekaa tatuointiani ja luultavasti joko Shaman artsiin Altille tai tai Infinite Inkiin Laurille. Onko kokemusta ko. tyypeistä tai yrityksistä? Toki muitakin Oulun tatuointiouljuja saa suositella/haukkua.
Shaman Arts ja Infinite Ink OULU kokemuksia?
AinoEH
4
789
Vastaukset
- tatskattuon
Sergio Bodo Red and White Inkissä Asemakadulla on on yks parhaimmista oululaisista tatuoijista! :)
- boredi
Eräällä tutullani on Infinite Inkin mustetta ihossa ja hyvältä näyttää! Valitettavasti minulla ei tämän enempää tietoa paikasta muuten ole, mutta muistaakseni kehui myös tatuoijan olevan mukava tyyppi.
- AinoEH
Red&White Inkistä on kuullu kyllä vaan kehuja, että ei sekään sit vissiin paskempi mesta ole. Toki riippuu kelle menee
- rotuaari
Inkfinite noista kahdesta. Ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1502064Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3071759- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801221Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957