Olen menossa ottamaan ekaa tatuointiani ja luultavasti joko Shaman artsiin Altille tai tai Infinite Inkiin Laurille. Onko kokemusta ko. tyypeistä tai yrityksistä? Toki muitakin Oulun tatuointiouljuja saa suositella/haukkua.
Shaman Arts ja Infinite Ink OULU kokemuksia?
AinoEH
4
666
Vastaukset
- tatskattuon
Sergio Bodo Red and White Inkissä Asemakadulla on on yks parhaimmista oululaisista tatuoijista! :)
- boredi
Eräällä tutullani on Infinite Inkin mustetta ihossa ja hyvältä näyttää! Valitettavasti minulla ei tämän enempää tietoa paikasta muuten ole, mutta muistaakseni kehui myös tatuoijan olevan mukava tyyppi.
- AinoEH
Red&White Inkistä on kuullu kyllä vaan kehuja, että ei sekään sit vissiin paskempi mesta ole. Toki riippuu kelle menee
- rotuaari
Inkfinite noista kahdesta. Ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741