Olen menossa ottamaan ekaa tatuointiani ja luultavasti joko Shaman artsiin Altille tai tai Infinite Inkiin Laurille. Onko kokemusta ko. tyypeistä tai yrityksistä? Toki muitakin Oulun tatuointiouljuja saa suositella/haukkua.
Shaman Arts ja Infinite Ink OULU kokemuksia?
AinoEH
4
480
Vastaukset
- tatskattuon
Sergio Bodo Red and White Inkissä Asemakadulla on on yks parhaimmista oululaisista tatuoijista! :)
- boredi
Eräällä tutullani on Infinite Inkin mustetta ihossa ja hyvältä näyttää! Valitettavasti minulla ei tämän enempää tietoa paikasta muuten ole, mutta muistaakseni kehui myös tatuoijan olevan mukava tyyppi.
- AinoEH
Red&White Inkistä on kuullu kyllä vaan kehuja, että ei sekään sit vissiin paskempi mesta ole. Toki riippuu kelle menee
- rotuaari
Inkfinite noista kahdesta. Ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248