Olen menossa ottamaan ekaa tatuointiani ja luultavasti joko Shaman artsiin Altille tai tai Infinite Inkiin Laurille. Onko kokemusta ko. tyypeistä tai yrityksistä? Toki muitakin Oulun tatuointiouljuja saa suositella/haukkua.
Shaman Arts ja Infinite Ink OULU kokemuksia?
AinoEH
4
455
Vastaukset
- tatskattuon
Sergio Bodo Red and White Inkissä Asemakadulla on on yks parhaimmista oululaisista tatuoijista! :)
- boredi
Eräällä tutullani on Infinite Inkin mustetta ihossa ja hyvältä näyttää! Valitettavasti minulla ei tämän enempää tietoa paikasta muuten ole, mutta muistaakseni kehui myös tatuoijan olevan mukava tyyppi.
- AinoEH
Red&White Inkistä on kuullu kyllä vaan kehuja, että ei sekään sit vissiin paskempi mesta ole. Toki riippuu kelle menee
- rotuaari
Inkfinite noista kahdesta. Ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021334
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17943viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779