Millaisiin kysymyksiin naiset

nettitreffimies

Nettideiteissä millaisiin kysymyksiin naiset tykkäävät vasta, jos oletetaan että kaikki viestit ovat asiallisia? Millaiset kysymykset ovat hyviä keskustelun avaajia? Mistä, millaisista asioista naisten on helppo alkaa keskustelemaan tuntemattoman kanssa? Millaiset kysymykset herättävät mielenkiintoa vastata miehelle?

13

117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muijukka

      Jos olet:
      -laittanut kuvasi profiiliin
      -kirjoittanut kohtalaisen hyvälla suomen kielellä esittelyn itsestäsi
      -laittanut myös ne tärkeimmät tiedot - pituuden yms. mitä siellä nyt kyselläänkään
      -kertonut, millaista kumppania etsit niin keskustelu on helppo avata.
      Kerro jotakin itsestäsi, kerro mikä naisen profiilissa viehättää sinua ja sitten ehkä pari jotakin ihan tavallista kysymystä vaikkapa työstä tai perheestä, tai voisiko nainen ajatella viestittelyä/tapaamista kanssasi, koska vaikuttaa mielenkiintoiselta ja haluaisit tutustua paremmin.
      Valitettavan moni mies on "unohtanut" esittelyn ja perustiedot profiilista ja lähettää viestin, jossa lukee: Soita 044-111111 jos kiinnostaa. En usko, että tulee kovin paljon soittoja ainakaan fiksuilta naisilta.
      Tässä jotakin näin aluksi.. muut varmaan kertovat, mikä heitä miellyttää.

    • mielenkiiintoa

      Tunteita herättäviin.

    • neitogainen

      No ensinnäkin kannattaa lähteä liikkeelle ihan aidosti siitä, mikä tuntuu luontevalta; jos naisen profiilissa on kiinnittänyt huomiota erityisesti joku seikka, sitä voi kommentoida tai kysyä siitä tarkemmin.

      Itse olin sen luontoinen nettitreffipalstalla, että minusta tuntui tosi hankalalta sellainen chat viestintä, että heti kun kirjauduin sisään, joiltain tyypeiltä tuli heti jotain peruskysymyspommitusta. Näitä en noteerannut mitenkään, koska olin kirjautunut palveluun voidakseni katsella miesten profiileja sekä päivittää omaani kaikessa rauhassa. Ottaen huomioon myös sen, että naisille tulee paljon viestejä, ei yksinkertaisesti ollut muuta vaihtoehtoa kuin olla vastaamatta.

      Paremmin tuli paneuduttua niiden profiilien sisältöön sekä viestien sisältöön, jotka oli laitettu ajatuksella ja yhteydenotot/viestit olivat odottamassa, kun en ollut deittipalvelussa kirjautuneena. Yhteydenotot joissa kerrottiin lyhyesti jotain itsestä, mikä profiilista ei ilmennyt ja siitä miksi minun profiilini oli kiinnittänyt huomion. Myös se toimi minun kohdallani, että miehestä ei kuulunut mitään, mutta että hän kävi useina eri päivinä katsomassa profiiliani. Eli tämä teki jopa enemmän vaikutuksen kuin ne nokkelat ensikysymykset.

      Ei kannata alkaa mitään kikkailemaan ja keksimällä keksimään, vaan kertoa aidosti se mikä sai vastaamaan. Eikä kannata chat luontoisesti heitellä pikaisia helppoja kysymyksiä, koska ne on yhtä helppo ohittaa ja niitä tulee paljon.

      • hgjghjghjhg

        "Ottaen huomioon myös sen, että naisille tulee paljon viestejä, ei yksinkertaisesti ollut muuta vaihtoehtoa kuin olla vastaamatta."

        Tässä naiset tekee juuri sen suurimman virheen. Pidetään miehiä itsestäänselvinä. Netissä on toki häiriköitä jotka kokeilee jokaista naista, mutta on myös ihan normaalia porukkaa. Monet naiset nostaa itsensä jalustalle, vaikka miehet on vähintäänkin samalla tasolla. Tämä kysynnän määrä tekee naisista leuhkoja ja saa naiset kuvittelemaan olevansa suurikin palkinto...


      • neitogainen
        hgjghjghjhg kirjoitti:

        "Ottaen huomioon myös sen, että naisille tulee paljon viestejä, ei yksinkertaisesti ollut muuta vaihtoehtoa kuin olla vastaamatta."

        Tässä naiset tekee juuri sen suurimman virheen. Pidetään miehiä itsestäänselvinä. Netissä on toki häiriköitä jotka kokeilee jokaista naista, mutta on myös ihan normaalia porukkaa. Monet naiset nostaa itsensä jalustalle, vaikka miehet on vähintäänkin samalla tasolla. Tämä kysynnän määrä tekee naisista leuhkoja ja saa naiset kuvittelemaan olevansa suurikin palkinto...

        kuuleppas hgjghjghjhg: jos saa päivässä kymmeniä viestejä sen alun parin sadan jälkeen, niin siinä ei ole mitään mahdollisuutta alkaa edes lukemaan kaikkia. Kenelle siinä sitten niin kuin vastaat. Se on ihan käsittämättömän tukala tilanne enkä todellakaan mielelläni jättänyt vastaamatta, mutta ei vaan ollut aikaa perehtyä sellaiseen viestipommitukseen. Tällä ei ole mitään tekemistä välinpitämättömyyden ja itsestäänselvänä pitämisen kanssa. Tilanne vaan nyt on se, että niitä viestejä tulee paljon ja paniikkireaktio on poistua vähin äänin takavasemmalle.


      • kysynvaan
        neitogainen kirjoitti:

        kuuleppas hgjghjghjhg: jos saa päivässä kymmeniä viestejä sen alun parin sadan jälkeen, niin siinä ei ole mitään mahdollisuutta alkaa edes lukemaan kaikkia. Kenelle siinä sitten niin kuin vastaat. Se on ihan käsittämättömän tukala tilanne enkä todellakaan mielelläni jättänyt vastaamatta, mutta ei vaan ollut aikaa perehtyä sellaiseen viestipommitukseen. Tällä ei ole mitään tekemistä välinpitämättömyyden ja itsestäänselvänä pitämisen kanssa. Tilanne vaan nyt on se, että niitä viestejä tulee paljon ja paniikkireaktio on poistua vähin äänin takavasemmalle.

        Kannattaako siellä deitissä sitten olla jos ei ole tarkoitus edes löytää ketään, jos vastaaminen on vaikeaa?


      • neitogainen

        ei kannata. juuri se tuli siellä deitissä todettua miesten osoittaman ryöpytyksen jälkeen.


      • huhheijaa
        neitogainen kirjoitti:

        ei kannata. juuri se tuli siellä deitissä todettua miesten osoittaman ryöpytyksen jälkeen.

        Ryöpytykset voi jättää omaan arvoonsa ja keskittyä asiallisiin ja kiinnostaviin viesteihin, ainiin ne ovat taas sitten tylsiä... kun kunnollinen mies ei kelpaa, miehen kun pitää olla jännämies.


    • bampan

      "Tämä kysynnän määrä tekee naisista leuhkoja ja saa naiset kuvittelemaan olevansa suurikin palkinto..."
      Tai sitten kaikilla ei ole treffit plussaa ja voi keskustella viiden uuden ihmisen kanssa päivittäin. En itse ainakaan tuhlaa näitä viestejä vastaamalla jollekin, kiitos mutta ei kiitos. Samaa tulkitsen miehiltä. Jos viestiini ei vastata, syy on todennäköisesti se, etten herättänyt tarpeeksi kiinnostusta/keskustelee jo useamman ehdokkaan kanssa. Turha siitä on ranteitaan auki repiä, uutta matoa koukkuun vaan :)

      Siksi toisekseen nämä häiriköt laittavat usein lyhyitä "moi, mitä kuuluu" viestejä ja vastaamattomuudella saa aikaan hirveän paskamyrskyn. Sieltä alkaa tulemaan jos jonkinmoista analyysia miten sitä on hirveä ämmä kun ei edes viestiin vastannut tai profiilissa käynyt... luulevat ehkäpä, että nyt se nainen varmaan kiinnostuu vastaamaan, kun ensimmäisten viestien perusteella kaverista saa epätoivoisen ja mahdollisimman sekopäisen fiiliksen :)

      Mutta alkuperäisen kysymykseen vastauksena, itse tykkään vastata sellaisiin viesteihin jotka ovat luontevia ja ihan perusjuttuja. Ei välttämättä kannata kysyä kysymystä kysymyksen perään, esim. lempiruoka? lemmikkejä? paras tv-ohjelma? vaan asetella kysymys niin, että toinen voi halutessaan tarinoida vähän enemmänkin. Siitä keskustelu ainakin itsellä lähtee liikkeelle omalla painollaan. Kannattaa tehdä tarkentavia kysymyksiä, jos kiinnostusta aiheeseen riittää.

      Eli enemmän sellaista vuoropuhelua ja jutustelua itse tykkään harrastaa nettideiteillä, kun sellaista kysymys-vastaus-kysymys-vastaus meininkiä. Ne, joiden kanssa jutustelu on ollut vaivatonta päätyy yleensä myös aika pikaisesti kahville. Näiden kysymys-vastaus tyyppien kanssa juttu jotenkin kuivahtaa muutaman viestin jälkeen ja yleensä jää siihen.

      Tsemppiä deiteille :)

    • Tulipahantokaistua

      Mieluisista kysymyksistä en tiedä, mutta kun mies painottaa profiilissa tai yhteydenottoviestissään olevansa kunnollinen, rehellinen ja romanttinen, niin siinä vaiheessa yleensä minua ei kiinnosta enää. Tällaiset miehet ovat lukeneet liikaa jotain "näin teet naiseen vaikutuksen" opasta tai katsoneet amerikkalaisia "romanttisia" elokuvia turhan monta.
      Rehellisyyden ja kunnollisuuden mainitseminen omina piirteinä on minun silmissäni sama kuin kertoisi hengittävänsä päivittäin happea.

      Ihmisen ei tarvitse olla kuin rehellinen itselleen ja jos hän tämän taitaa, osaa hän olla rehellinen, (mikä minulle tarkoittaa kykyä olla avoimesti kussakin tilanteessa läsnä), osaa hän olla myös rehellinen muille. Sitä ei taas tarvitse erikseen kertoa.
      Mitä romanttisuuteen tulee. En tiedä mitään romanttisempaa kuin ihan tavallinen elämä. Kaikki mikä tulee luonnostaan. Erikseen järjestetyt ulkoisesti puitteiltaan romanttiset tilanteet on aikalailla huono idea. Se on niin rakennettua. Ja tätähän usean romanttisuuden mainitsijan romantiikka on. Kun taas minun mielestä romantiikka on herkkyyttä ja kykyä nähdä jokaisessa tilanteessa kauneutta, yksin tai yhdessä. Romanttisuuttaan saati rehellisyyttään eivät yleensä mainitse ne, jotka ovat luonnostaan "romanttisia" ja "rehellisiä", koska se on heille yhtä luontaista, kuin se hapen hengittäminen.

    • nirsojako

      Onko naisilla vastaushalua ollenkaan? Vähän vaikuttaisi siltä että ei ole.

    • Karmela

      Minulla ainakin kaikki kaatuu jo alkumetreille siihen ikuiseen vänkäämiseen: "Miksi et tykkää moottoripyöristä, matkustelusta, viinistä etc." Ja jos satun olemaan juttutuulella, saatan perustella näkemykseni. Seuraava vaihe onkin sitten:" Kyllä sinä minun moottoripyörästä tykkäät" tai "etkö voisi suhtautua elämään avoimemmin?". Siinäpä olikin sitten ne keskustelut...

      • kuison

        No varmasti tuollaisiin katuu ihan ymmärrettävästi, mutta miksei asiallisille miehille vastata? :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe